Domů  /  Zadávací řízení  /  SÚIP - zajištění servisu a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962

Sídlo/místo podnikání:
Kolářská 451/13
746 01  Opava

Kontaktní osoba:
: Karel Valica
: karel.valica@suip.cz
: +420950179125

Specifikace VZ

Název VZ: SÚIP - zajištění servisu a oprav motorových vozidel Škoda
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055335
Evidenční číslo: VZMR č. 1

12.01.2018 10:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Karel Valica
karel.valica@suip.cz
+420950179125

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SÚIP - zajištění servisu a oprav motorových vozidel Škoda
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Karel Valica
karel.valica@suip.cz
+420950179125
Evidenční číslo zadavatele
VZMR č. 1
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



50
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je zajištění servisních služeb a oprav osobních motorových vozidel značka Škoda pro Státní úřad inspekce práce, sídlem Kolářská 451/13, 746 01 Opava, na základě uzavřené Rámcové servisní smlouvy
Položky předmětu VZ
SÚIP – zajištění servisu a oprav motorových vozidel Škoda a hyundai
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Předmětem veřejné zakázky je zajištění servisních služeb a oprav osobních motorových vozidel značka Škoda pro Státní úřad inspekce práce, sídlem Kolářská 451/13, 746 01 Opava, na základě uzavřené Rámcové servisní smlouvy
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Celek
1 990 000,00
1 990 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 990 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Opava
Kolářská
451
13
74601
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Účastník zadávacího řízení prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení. Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti zadavatel poskytuje jako součást Přílohy č. 3 této zadávací dokumentace.
Profesní způsobilost
kopií výpisu z obchodního rejstříku ne staršího 3 měsíců přede dnem podání nabídky
Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník zadávacího řízení doložením ve vztahu k České republice výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
kopií výpisu z živnostenského rejstříku
Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník zadávacího řízení doložením dokladu o oprávnění podnikat (výpis ze živnostenského rejstříku) pokrývající v plném rozsahu předmět této veřejné zakázky.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
23.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová servisní smlouva
uzavřená v souladu s ustanoveními § 1746 odst. 2 zákona a § 2586 č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném a účinném znění

Způsob a doba podání nabídky

23.01.2018 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídek bude vybrán dodavatel, dle data a času doručení nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.01.2018 08:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Karel Valica v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní úřad inspekce práce
Doručeno: 12.01.2018 10:46:34

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Karel Valica
Vydáno pro (O - organizace): Státní úřad inspekce práce
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 12.1.2018 10:43:29
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 12.01.2018 10:42 Karel Valica 12.01.2018 10:42 Karel Valica právě zobrazena

Kontextová navigace