Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávky spotřebního materiálu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká plemenářská inspekce
IČO: 00639613

Sídlo/místo podnikání:
Slezská 100/7
12000  Praha 2

Kontaktní osoba:
: Ing. Irena Novotná
: podatelnacpi@cpinsp.cz
: 296326221/105
: 777795077
: IT

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávky spotřebního materiálu tiskových zařízení - Vyhrazená veřejná zakázka
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055309

08.01.2018 11:41:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Irena Novotná
podatelnacpi@cpinsp.cz
296326221/105
777795077
IT

Mgr. Zuzana Serdelová
serdelovaz@cpinsp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávky spotřebního materiálu tiskových zařízení - Vyhrazená veřejná zakázka
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Irena Novotná
podatelnacpi@cpinsp.cz
296326221/105
777795077
IT

Mgr. Zuzana Serdelová
serdelovaz@cpinsp.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



48
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávky spotřebního materiálu tiskových zařízení na zákonnou dobu 48 měsíců. Z rámcové smlouvy bude plněno dodávkami zboží podle objednávek uskutečněných prostřednictvím e-shopu nebo prostřednictvím objednávky provedené elektronickou formou na kontaktní e-mailovou adresu dle aktuálních potřeb zadavatele.

Předmětem zakázky je postupná dodávka (vč. dopravy) spotřebního materiálu do tiskáren dle konkrétních požadavků Zadavatele v průběhu platnosti smlouvy uzavřené na základě této veřejné zakázky.

Parametry jednotlivých položek uvedených v tabulce jsou, je-li to s ohledem na charakter parametru přípustné, uvedeny jako parametry minimální, pokud uchazeč v nabídce nedisponuje spotřebním materiálem do tiskáren odpovídajícím přesně stanoveným parametrům, připouští zadavatel jeho nahrazení spotřebním materiálem do tiskáren obdobným, který však musí být jak co do kvality, tak co do funkčních vlastností plně srovnatelný se spotřebním materiálem do tiskáren uvedeným výše v tabulce položek. Zadavatel si v takovém případě vyhrazuje právo posouzení shody nabízeného plnění se svými požadavky, jakož i právo odmítnutí plnění, které dle názoru Zadavatele a dle objektivních hledisek nebude požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě odpovídat.
Zadavatel si vymiňuje, že bude mít možnost si objednávky jednotlivých dílčích dodávek realizovat prostřednictvím webového rozhraní - e-shopu nebo prostřednictvím objednávky provedené elektronickou formou na kontaktní e-mailovou adresu.
Položky předmětu VZ
Spotřební materiál do tiskáren
04 - Spotřební materiál pro kancelářskou techniku
30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů
č. popis položky
1 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - černý
2 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - žlutý
3 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - azurový
4 toner pro tiskárnu RICOH MP C3003 - purpurový
5 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - černý
6 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - žlutý
7 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - azurový
8 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - pupurový
9 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - černý mutipack
10 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1515n - barevný multipack
11 toner pro tiskárnu Canon iR2200 - černý
12 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - černý
13 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - žlutý
14 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - azurový
15 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - purpurový
16 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - černý multipack
17 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet Pro CP1525 - barevný multipack
18 toner pro tiskárnu Canon iR2525 - černý
19 toner pro tiskárnu Canon iR2525i - černý
20 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015 - černý
21 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015 - černý multipack
22 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015dn - černý
23 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2015dn - černý multipack
24 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2055 - černý
25 toner pro tiskárnu HP LaserJet P2055 - čený multipack
26 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - černý
27 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - žlutý
28 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - azurový
29 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - purpurový
30 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - černý multipack
31 toner pro tiskárnu HP Color LaserJet CP1215 - barevný multipack
32 toner pro tiskárnu HP Laser Jet M 5025 MFP - černý
33 toner pro tiskárnu Samsung ML 1710 P - černý
34 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3030 - černý
35 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3030 - černý multipack
36 toner pro tiskárnu HP LaserJet P 2035 - černý
37 toner pro tiskárnu HP LaserJet P 2035 - černý multipack
38 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3052 - černý
39 toner pro tiskárnu HP LaserJet 3052 - černý multipack
40 toner pro tiskárnu Lexmark MX 410de - černý
41 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - černý
42 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - žlutý
43 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - azurový
44 toner pro tiskárnu Lexmark CX 410de - purpurový
45 toner pro tiskárnu Lexmark X364 - černý
46 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - černý
47 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - žlutý
48 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - azurový
49 toner pro tiskárnu Lexmark C544dn - purpurový
50 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP DeskJet 460 - černá
51 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP DeskJet 460 - barevná - tricolor
52 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet H470wbt - černá
53 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet H470wbt - barevná - tricolor
54 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 100 - černá
55 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 100 - barevná - tricolor
56 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 202 - černá
57 cartridge pro tiskárnu přenosnou HP Officejet 202 - barevná - tricolor
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 ks/ balení /sada
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 600 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Slezská
100
7
120 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 22
Přátelství
815
107
104 00
Česká republika
Benešov
Žižkova
360
25601
Česká republika
České Budějovice
Severní
2303
9
370 10
Česká republika
Karlovy Vary - Tašovice
Závodní
152
36018
Česká republika
Pardubice
Boženy Němcové
231
53002
Česká republika
Rokycany - Plzeňské Předměstí
Klostermannova
635
33701
Česká republika
Brno
Kotlářská
931
53
602 00
Česká republika
Nový Jičín
Divadelní
946
9
741 01
Česká republika
Šumperk
Nemocniční
1852
53
787 01
Česká republika
Třebíč, Horka - Domky
Sv. Čecha
239
1
674 01
Česká republika
Žďár nad Sázavou
Strojírenská
1208
12
591 01
Česká republika
Kroměříž
náměstí Míru
3297
15
767 01
Česká republika
Náchod
Tyršova
59
547 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
S ohledem na skutečnost, že Zadavatel stanovil, že veřejná zakázka je vyhrazena uchazečům zaměstnávajícím osoby se zdravotním postižením (viz. čl. 8 dokumentace), musí být součástí nabídky tyto doklady:
- čestné prohlášení uchazeče o tom, že je připraven zajistit 100% plnění veřejné zakázky formou plnění, které odpovídá požadavkům na tzv. náhradní plnění ve smyslu ust. § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, neboť zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust. § 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců,
- potvrzení Úřadu práce – krajské pobočky nebo pobočky pro hlavní město Prahu, dokládající skutečnost že uchazeč zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust.§ 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců, a to v posledních 4 kalendářních čtvrtletích, nebo obdobný doklad ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
23.04.2018

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Rámcová smlouva - kupní, §2079 a násl. zák. č. 86/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Formulářová smlouva nebude akceptována jako návrh smlouvy.

Smlouva nesmí obsahovat rozhodčí doložku. Návrh smlouvy nebude akceptován.
Sjednané položkové ceny jsou cenami nepřekročitelnými, obsahujícími veškeré náklady na plnění předmětu zakázky. Sjednaná cena za dopravu do sídla nebo na středisko Zadavatele je cenou nepřekročitelnou. Zadavatel připouští překročení ceny pouze v případě, pokud v průběhu plnění předmětu zakázky dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty.

Vybraný uchazeč je povinen dodávat Zadavateli požadované zboží za ceny odpovídající cenám v ceníku, který je přílohou smlouvy na plnění veřejné zakázky; v případě, že cena konkrétní položky v ceníku je vyšší než cena uvedená v nabídce uchazeče, použije se cena uvedená v nabídce uchazeče.

Úhrada bude prováděna v české měně na základě příslušného daňového dokladu (faktury) vystaveného vybraným uchazečem po splnění každé dílčí objednávky.

Splatnost faktury bude nejméně 14 dnů od doručení Zadavateli.

Faktura musí obsahovat náležitosti stanovené v § 28 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Faktura musí obsahovat podrobný rozpis položek, za jejichž dodání je úhrada požadována.

V záhlaví každé faktury bude výrazně uveden název veřejné zakázky, v jejímž rámci je smlouva realizována.

Pokud faktura bude chybná, nebo nebude obsahovat všechny zákonem stanovené náležitosti nebo požadovaný rozpis položek, je Zadavatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit s tím, že vybraný uchazeč je povinen vystavit fakturu novou nebo doplněnou, s novým termínem splatnosti - v takovém případě není Zadavatel v prodlení s úhradou.

Vybraný uchazeč je povinen zahájit plnění předmětu zakázky bez zbytečného odkladu po podpisu smlouvy.

Vybraný uchazeč musí zajistit stálou dostupnost běžnými komunikačními prostředky (telefon, mobilní telefon, email apod.) osobně nebo prostřednictvím svého sekretariátu.

Vybraný uchazeč je povinen zajistit dopravu objednaného zboží do sídla Zadavatele, jakož i do jeho jednotlivých středisek v souladu s požadavky Zadavatele uvedenými v každé objednávce.

Vybraný uchazeč je povinen do návrhu smlouvy zapracovat reakční doby, ve kterých se zavazuje vyřídit dílčí objednávky Zadavatele. Stanovená reakční doba nesmí přesahovat reakční dobu uvedenou v nabídce uchazeče.

Neposkytnutí dodávky v rámci plnění předmětu zakázky ve lhůtě v souladu se smlouvou nebo jinak ve lhůtě Zadavatelem stanovené a vybraným uchazečem odsouhlasené, je považováno za zvlášť závažné porušení smluvních podmínek, které dává Zadavateli právo jednostranně odstoupit od smlouvy.

V případě prodlení s plněním předmětu zakázky ve lhůtě v souladu se smlouvou je vybraný uchazeč povinen zaplatit Zadavateli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý započatý den prodlení. Tím není dotčeno právo Zadavatele na náhradu způsobené škody.

V případě, že uchazeč nebude schopen v rámci plnění veřejné zakázky poskytnout plnění, které by bylo možno využít jako tzv. náhradní plnění ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb. a jeho prováděcích předpisů, je Zadavatel oprávněn odstoupit od smlouvy. Uchazeč je v takovém případě povinen zaplatit Zadavateli smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč.

Zadavatel je oprávněn smlouvu vypovědět v případě, že součet částek fakturovaných v souladu se smlouvou dosáhne částky 1.600.000,- Kč bez DPH. Výpovědní lhůta činí jeden měsíc.

Vybraný uchazeč je dle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), v platném znění, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu kontroly.

Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit práva, povinnosti a závazky vyplývající ze smlouvy třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu Zadavatele.

Smluvní strany se dohodly, že ČPI bezodkladně po uzavření této smlouvy odešle smlouvu k řádnému uveřejnění do registru smluv vedeného Ministerstvem vnitra ČR. O uveřejnění smlouvy ČPI bezodkladně informuje druhou smluvní stranu, nebyl-li kontaktní údaj této smluvní strany uveden přímo do registru smluv jako kontakt pro notifikaci o uveřejnění.

Smluvní strany berou na vědomí, že nebude-li smlouva zveřejněna ani do tří měsíců ode dne jejího uzavření, je následujícím dnem zrušena od počátku s účinky případného bezdůvodného obohacení.

Smluvní strany prohlašují, že žádná část smlouvy nenaplňuje znaky obchodního tajemství (§ 504 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Příp. vybraný uchazeč stanoví, která ustanovení jsou považována za obchodní tajemství podle § 504 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pro případ, kdy je v uzavřené smlouvě uvedeno rodné číslo, e-mailová adresa, telefonní číslo, číslo účtu fyzické osoby, bydliště/sídlo fyzické osoby, se smluvní strany se dohodly, že smlouva bude uveřejněna bez těchto údajů. Dále se smluvní strany dohodly, že smlouva bude uveřejněna bez podpisů.

V souladu se zněním předchozího odstavce platí, že pro případ, kdy by smlouva obsahovala osobní údaje, které nejsou zahrnuty ve výše uvedeném výčtu, a které zároveň nepodléhají uveřejnění dle příslušných právních předpisů, poskytuje vybraný uchazeč svůj souhlas se zpracováním těchto údajů, konkrétně s jejich zveřejněním v registru smluv, ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., Českou plemenářskou inspekcí, Slezská 100/7, Praha 2, 120 00. Souhlas se uděluje na dobu neurčitou a je poskytnut dobrovolně.

Způsob a doba podání nabídky

23.01.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Budou-li nabídky po vyhodnocení ohodnoceny stejným počtem bodů, dostane přednost nabídka, které byla do elektronického tržiště Gemin podána dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Celková nabídková cena
Celková nabídková cena






60,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Zadavatel bude hodnotit celkovou nabídkovou cenu zpracovanou způsobem uvedeným v čl. 5. této dokumentace bodovací metodou. Jako nejvhodnější bude v těchto dílčích kritériích hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena uchazeče bude hodnocena podle její absolutní výše v korunách českých bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce nejnižší nabídková cena v Kč --------------------------------- x 100 (bodů) hodnocená nabídková cena v Kč


Kriterium Cena za dodání
Cena za dodání






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Zadavatel bude hodnotit cenu za dodání do sídla ČPI a 15 středisek ČPI po celé ČR bodovací metodou. Jako nejvhodnější bude v těchto dílčích kritériích hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejnižší cenu za dodání. Nabídková cena uchazeče bude hodnocena podle její absolutní výše v korunách českých bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce nejnižší cena za dodání v Kč -------------------------------- x 100 (bodů) hodnocená cena za dodání v Kč Pro správné fungování vzorce bude nabídce, ve které bude cena za dodání zdarma, tedy za 0,- Kč, přiřazena hodnota 1.


Kriterium Reakční doba
Reakční doba


den




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Zadavatel bude hodnotit dobu v pracovních dnech, ve které uchazeč garantuje reakci na (každou dílčí) objednávku Zadavatele (viz čl. 3.1.4. této výzvy) bodovací metodou. Jako nejvhodnější bude v těchto dílčích kritériích hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejkratší reakční dobu. Reakční doba bude hodnocena podle její absolutní délky v celých pracovních dnech. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce nejkratší reakční doba ve dnech ------------------------------------ X100 (bodů) hodnocená reakční doba ve dnech


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Požadovaný obsah nabídky
4.1.1. Kvalifikační kritéria
Doložení kvalifikačních kritérií způsobem uvedeným v čl. 7 této dokumentace.
4.1.2. Nabídková cena
Bude stanovena v požadované struktuře podle čl. 5 této dokumentace, tj celková nabídková cena a položkové ceny v podobě požadované tabulky. Pro účely zpracování nabídkové ceny je elektronická podoba tabulky k dispozici na http://eagri.cz/public/web/cpi/verejne-zakazky/. Dále bude součástí cenové nabídky jednotná cena za dodání na 15 středisek ČPI po celé ČR. Seznam středisek s přesnou adresou je uveden v čl. 2.3. místo plnění veřejné zakázky.
4.1.3. Technická část nabídky, reakční doba, přístup do e-shopu
Uchazeči uvedou přesný výčet a popis nabízených položek, odpovídajících požadavkům Zadavatele uvedeným v čl. 2.5.1. této dokumentace, z něhož bude možné posoudit soulad nabízeného plnění s požadavky Zadavatele. V rámci technické části nabídky bude rovněž uvedena maximální reakční doba v pracovních dnech, ve které bude uchazeč schopen doručit zboží na adresu sídla či kterékoliv z poboček uvedených v čl. 2.3. této dokumentace. Lhůta musí být určena tak, že pokud den, kdy bude doručena objednávka Zadavatele vybranému uchazeči, označíme T + 0, bude nabízená reakční doba např. do 5-ti pracovních dní uvedena jako T + 5 dnů. Uchazeč uvede jen jednu reakční dobu, která bude garantována i pro doručení zboží na pro uchazeče nejobtížněji dostupné středisko. Dále bude v rámci technické části nabídky uvedena a specifikována možnost přístupu zadavatele do e-shopu uchazeče nebo kontaktní e-mailovou adresu pro objednávky provedené elektronickou formou. Uchazeč uvede webovou adresu svého e-shopu a podrobný proces získání přihlašovacích údajů pro zadavatele pro přístup do e-shopu nebo kontaktní e-mailovou adresu pro objednávky provedené elektronickou formou.
4.1.4. Doklady k náhradnímu plnění
S ohledem na skutečnost, že Zadavatel stanovil, že veřejná zakázka je vyhrazena uchazečům zaměstnávajícím osoby se zdravotním postižením (viz. čl. 8 dokumentace), musí být součástí nabídky tyto doklady:
- čestné prohlášení uchazeče o tom, že je připraven zajistit 100% plnění veřejné zakázky formou plnění, které odpovídá požadavkům na tzv. náhradní plnění ve smyslu ust. § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, neboť zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust. § 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců,
- potvrzení Úřadu práce – krajské pobočky nebo pobočky pro hlavní město Prahu, dokládající skutečnost že uchazeč zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle ust.§ 67 zákona č. 435/2004 Sb. z celkového počtu zaměstnanců, a to v posledních 4 kalendářních čtvrtletích, nebo obdobný doklad ve smyslu zákona č. 435/2004 Sb.
4.1.5. Návrh smlouvy
Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Předložený návrh smlouvy musí respektovat obchodní podmínky uvedené v čl. 6 této dokumentace – tyto musí být do návrhu smlouvy zapracovány.
Základní je návrh smlouvy, který musí obsahovat:
- smluvní strany,
- předmět plnění totožný s vymezením předmětu zakázky,
- ceník,
- platební podmínky,
- dobu trvání smlouvy (48 měsíců),
- záruční podmínky,
- ostatní ujednání.
4.1.6. Ceník spotřebního materiálu do tiskáren dodávaných uchazečem
Uchazeč předloží svůj standardní a platný (obchodní) ceník spotřebního materiálu do tiskáren, který je schopen dodat v rámci celé České republiky.
4.1.7. Prohlášení
V nabídce budou dále zařazena následující prohlášení podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče:
- čestné prohlášení uchazeče, že se seznámil se soutěžními (vč. obchodních) podmínkami specifikovanými v této dokumentaci, souhlasí s mini a zavazuje se je respektovat jak v návrhu smlouvy, tak v průběhu plnění předmětu zakázky,
- prohlášení uchazeče, že je vázán svou nabídkou po dobu 3 měsíců ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek, přičemž tato doba se prodlužuje v souladu s § 40 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“)
- prohlášení uchazeče o úplnosti nabídky a o počtu stránek.
4.2. Lhůta pro podání nabídky
Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dnem následujícím po zveřejnění výzvy a zadávací dokumentace na profilu zadavatele a na elektronickém tržišti Gemin a je stanovena 15 kalendářních dnů. Nejzazší termín pro podání Zadavatel stanovuje na 23. 1. 2017 v 9:00 hod.
4.3. Místo podání nabídky
Nabídka bude podána elektronicky prostřednictvím el. tržiště Gemin.
4.4. Další podmínky
- Uchazeč je vázán svou nabídkou po dobu 3 měsíců ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek.
- Komunikace zadavatele a uchazeče bude probíhat pouze elektronicky přes el. tržiště Gemin.
- V případě, že část zakázky bude plněna formou subdodávky (prostřednictvím třetí osoby), požaduje Zadavatel uvést v nabídce uchazeče (např. v příloze návrhu smlouvy), jaká konkrétní část plnění veřejné zakázky bude zadána třetím osobám, a které osoby to budou. Tím není dotčena výlučná odpovědnost uchazeče za poskytování řádného plnění.
- Zadavatel vylučuje variantní zpracování nabídek.


Zadavatelské požadavky
Reakční doba ve dnech
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
Ceník spotřebního materiálu do tiskáren dodávaného uchazečem
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
Čestné prohlášení uchazeče, že se seznámil se soutěžními (vč. obchodních) podmínkami specifikovanými v této dokumentaci, souhlasí s mini a zavazuje se je respektovat jak v návrhu smlouvy, tak v průběhu plnění předmětu zakázky
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
Prohlášení uchazeče o úplnosti nabídky a o počtu stránek
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty
Prohlášení uchzeče, že je vázán svou nabídkou po dobu 3 měsíců ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek, přičemž tato lhůta se prodlužuje v souladu s §40 Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
Výběr pouze jedné hodnoty (možnosti)
Hodnoty

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.01.2018 09:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zuzana Serdelová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká plemenářská inspekce
Doručeno: 08.01.2018 13:05:24

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.01.2018 11:41 Irena Novotná 08.01.2018 13:05 Irena Novotná právě zobrazena

Kontextová navigace