Domů  /  Zadávací řízení  /  Pozáruční servis PC, NTB,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Martin Karel
: martin.karel@fs.mfcr.cz
: + 420 234 009 225
: Ředitel Odboru IT

Organizační útvar:
OIT pro Středočeský kraj
Číslo útvaru: 722170050
E-mail: martin.karel@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Žitná 12
12000 Praha 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pozáruční servis PC, NTB, UPS, skenerů a ostatní drobné VT 2
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00054271

30.06.2017 12:04:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Martin Karel
martin.karel@fs.mfcr.cz
+ 420 234 009 225
Ředitel Odboru IT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Pozáruční servis PC, NTB, UPS, skenerů a ostatní drobné VT 2
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Martin Karel
martin.karel@fs.mfcr.cz
+ 420 234 009 225
Ředitel Odboru IT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Servisní činnost, opravy a posuzování technického stavu stacionárních a přenosných osobních počítačů a pracovních stanic, skenerů, záložních zdrojů a ostatní drobné výpočetní techniky.
Položky předmětu VZ
Servis HW
50320000-4 - Opravy a údržba osobních počítačů
50320000-4 - Opravy a údržba osobních počítačů
Uzavření smlouvy, jejímž předmětem je servisní činnost, opravy a posuzování technického stavu stacionárních a přenosných osobních počítačů a pracovních stanic, skenerů, záložních zdrojů a ostatní drobné výpočetní techniky provozovaných úřady Finanční správy ČR ve Středočeském kraji. Servisní činnost bude prováděna v lokalitách uvedených v Příloze č. 2 – seznam lokalit zadavatele. Seznam nejběžnějších značek výpočetní techniky (provozované zadavatelem v daných lokalitách) jsou specifikovány v Příloze č. 3 – Seznam nejběžnějších značek výpočetní techniky. Součástí nabídky bude doplněná Příloha č. 1 – Tabulka vybraných komponent, Příloha č. 4 – Dopravné do lokalit, Příloha č. 5 – Krycí list, Návrh smlouvy a další požadované přílohy. Cenová nabídka bude stanovena součtem cen z Přílohy č. 1, Přílohy č. 4 a ceny za hodinovou sazbu práce na servisním zásahu (viz. Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Žitná
12
120 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením
Profesní způsobilost
prostou kopií
Prostou kopií
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Certifikace Service provider
Uchazeč je certifikovaný Service provider od následujících společností, jejichž výrobky zadavatel používá: a) Certifikát Dell Service Provider b) Certifikát HP Service Provider c) Certifikát Fujitsu Service Provider
čestné prohlášení
Základní certifikace
HelpDesk a ServisDesk
Uchazeč provozuje HelpDesk a ServisDesk
čestné prohlášení
Uchazeč provozuje HelpDesk a ServisDesk v provozní době zadavatele, tj. 7.00 - 18.00 hod.
Pojištění odpovědnosti.
Uchazeč je pojištěn za způsobené škody (pojištění odpovědnosti).
čestné prohlášení
V rozsahu poskytovaných plnění.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o servisní činnosti

Způsob a doba podání nabídky

17.07.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium K1 - celková cena z tabulky vybraných komponent - Příloha č. 1
K1 - celková cena z tabulky vybraných komponent - Příloha č. 1






50,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium K2 - cena hodiny práce servisního zásahu
K2 - cena hodiny práce servisního zásahu






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium K3 - celková cena dopravného do vybraných lokalit - Příloha č.4
K3 - celková cena dopravného do vybraných lokalit - Příloha č.4






20,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
17.07.2017 11:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Zadavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádnou z předložených nabídek a veřejnou zakázku malého rozsahu bez důvodu zrušit. V takovém případě je výběrové řízení zrušeno okamžikem odesláním rozhodnutí o zrušení výběrového řízení, všem uchazečům, kteří se zúčastnili výběrového řízení. Uchazeči nevznikají podáním nabídky žádné nároky spojené s vypracováním nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo uchazeče při nepředložení požadovaných dokladů, či nesplnění požadavků uvedených v této výzvě, vyřadit z výběrového řízení.
Martin Karel v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 30.06.2017 12:09:51

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.06.2017 12:04 Martin Karel 30.06.2017 12:04 Martin Karel právě zobrazena

Kontextová navigace