Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytnutí nezávislých ICT…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Marek Loukotka
: marek.loukotka@fs.mfcr.cz
: 296854903
: referent

Organizační útvar:
Odbor aplikačních systémů
Číslo útvaru: 720030050
E-mail: petr.grochol@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Poskytnutí nezávislých ICT analýz a interpretace analýz pro potřeby FS ČR
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00054084

21.06.2017 12:59:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marek Loukotka
marek.loukotka@fs.mfcr.cz
296854903
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Poskytnutí nezávislých ICT analýz a interpretace analýz pro potřeby FS ČR
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Marek Loukotka
marek.loukotka@fs.mfcr.cz
296854903
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Přístup ke znalostní databázi nezávislých ICT analýz a interpretaci analýz pro potřeby FS ČR
Položky předmětu VZ
Přístup ke znalostní databázi nezávislých ICT analýz a interpretaci analýz pro potřeby FS ČR
72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
Požadavky zadavatele: Poskytnutí přístupu ke znalostní databázi nezávislých analýz pro 1 licencovaného uživatele. Znalostní databáze aktuálních nezávislých analýz o ICT trendech a nejlepší praxi bude obsahovat již hotové primární analýzy, nikoliv zakázkově vytvářené. Databáze musí obsahovat minimálně 20.000 nezávislých primárních analýz zaměřených na koncové uživatele v délce dvou až šedesáti stránek, v celé šíři a hloubce ICT trhu, především pak v oblastech: 1) IT Management - manažerské řízení IT, strategické plánování, organizační uspořádání rolí a kompetencí, vedení týmu, stanovení KPI a měření efektivity. 2 Business Applications - aplikační portfolio - správa, plánování, simplifikace; hotová řešení dle oblastí. 3) Software Infrastructure - infrastruktura pro SW oblast, porovnání technologií a produktů. 4) IT Services - trh služeb, porovnání cloudových služeb, řízení nákladů, řízení dodavatelů. 5) Digital Workplace Program - nástroje pro vnitřní spolupráci v rámci instituce. 6) Data Center Modernization - datová centra - služby a technologie, platformy; řízení nákladů, strategie. 7) IT Operations Optimization - IT provoz, řízení nákladů, benchmarkové údaje, metodiky úspor. 8) Advanced Service Sourcing to Optimize Cost/Value - způsob řízení zdrojů, plánování zdrojů. 9) CRM and Customer Experience - CRM systémy - porovnání produktů, funkcionalit, nejlepší praxe pro implementace, řízení vztahu se zákazníkem. 10) Application Strategy and Governance - strategie aplikačního portfolia, finanční a organizační kontrola a plánování, metodiky správy aplikací, nástroje pro řízení portfolia. 11) Mobile and Endpoint Strategies - mobilita, příležitosti pro organizaci, aspekt bezpečnosti, vzdálené přístupy, podpůrné materiály pro tvorbu strategie, 12) Postmodern ERP Transformation - porovnání ERP systémů, vývoj na trhu produktů, strategie implementace. 13) Application Development Modernization - aplikační vývoj - organizace, metody, lidské zdroje; vlastní vývoj, vývoj na zakázku, doporučení pro řešení požadavků (Demand). 14) Information Infrastructure Modernization - infrastruktura - porovnání technologií, technické aspekty jednotlivých řešení; možnosti virtualizace a změny platforem, porovnání databázových platforem, integrace. 15) Infrastructure Agility- trendy v rámci služeb infrastruktury, agilní prvky v rámci strategického přístupu. 16) Integration Strategies and Infrastructure - strategie integrace, nejlepší praxe ve vazbě na platformu, doporučení, časté omyly. 17) Digital Business - možnosti digitalizace, světové trendy v rámci eGovernment a digitalizace státní správy, dopady na celý dnešní ekosystém, vize vývoje v horizontu 5+ let. 18) Risk Management Program - řízení rizik, informační bezpečnost - trendy, nástroje, role a kompetence v rámci organizace IT, diagnostické nástroje pro zmapování aktuálního stavu.

Jako součást služby požadujeme i možnost kontaktovat mailem či telefonicky autory analýz za účelem jejich interpretace a aplikace pro individuální potřeby zadavatele (FS ČR), zpracování interpretace dle individuálního požadavku zadavatele požadujeme do 1 týdne od předání požadavku. Součástí služby bude i emailová, telefonická a osobní podpora programového ředitele služby, který bude licencovaným uživatelům k dispozici pro interpretaci obsahu databáze, tvorbu rešerší a zajištění kontaktu s autory analýz. Za rešerši a interpretaci analýz se považuje minimálně 2 A4 zpracovaný dokument v českém jazyce obsahující minimálně stručný úvod k problematice, popis hlavních aspektů, lokální kontext (případný rozdíl a specifika v podmínkách českého prostředí nebo české státní správy a FS ČR), doporučené kroky a seznam analýz, ze kterých rešerše či interpretace vychází.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor analytických služeb
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 900 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Lazarská
15
7
117 22
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením nebo Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů či certifikovaných dodavatelů.
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
čestným prohlášením
Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
Čestným prohlášením nebo Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů či certifikovaných dodavatelů nebo kopie dokladů.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb
Dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých uchazečem v posledních třech letech v rozsahu alespoň jedné významné služby v oblasti Poradenství a služby pro informační technologie o celkových nákladech minimálně 500.000 Kč bez DPH. Seznam musí obsahovat název společnosti, řešitele referenční zakázky, označení (název) zakázky, popis předmětu plnění zakázky, období realizace zakázky (od - do), celkovou cenu zakázky, název zákazníka, a všechny role uchazeče při plnění referenční zakázky.
čestné prohlášení
V rozsahu alespoň jedné významné služby v oblasti Poradenství a služby pro informační technologie o celkových nákladech minimálně 500.000 Kč bez DPH.
Analytický tým pro poskytnutí poptávaných služeb
Dodavatel doloží, že má k dispozici tým, jehož členy jsou nejméně: 1) programový ředitel služby, který bude licencovaným uživatelům k dispozici pro interpretaci obsahu databáze, tvorbu rešerší a zajištění kontaktu s autory analýz. U pozice programového ředitele požadujeme minimálně dvouletou praxi na pozici IT ředitele nebo obdobné pozici. 2) 10 analytiků, které je možno operativně kontaktovat mailem či telefonicky formou interakce za účelem jejich interpretace primárních analýz a aplikace těchto podkladů pro individuální potřeby zadavatele. Za interakci se považuje osobní schůzka nebo minimálně 30 minutový tel. hovor nebo psaná odpověď formou emailu.
Prokázání splnění tohoto kvalifikačního kritéria uchazeč realizuje čestným prohlášením, jehož součástí budou profesní životopisy členů týmu.
Tým minimálně o 10 analyticích.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytnutí nezávislých ICT analýz včetně jejich interpretace

Způsob a doba podání nabídky

26.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnotící kritéria a jejich váha: Kritérium č. 1: Nabídková cena (váha: 60 %). Kritérium č. 2: Kvalita nabízené služby, (váha 40 %), která bude členěna na 2 subkritéria: 2a) Počet primárních analýz obsažených ve znalostní databázi (váha 30% z celkové váhy kvality) a 2b) typová úloha (váha 70% z celkové váhy kvality).
Metoda (způsob) hodnocení: 1) Celková nabídková cena za roční službu # nabídka s nejnižší jednotkovou cenou obdrží 100 bodů, # ostatní nabídky budou vztaženy poměrně k nejnižší nabídkové ceně a bude jim přidělen dosažený počet bodů (Nx100/H, kde N představuje hodnotu nejnižší nabídkové ceny a H představuje hodnotu právě hodnocené nabídky), #přidělené body budou následně vynásobeny vahou daného kritéria, tj. hodnotou 0,6, odpovídající váze kritéria 60 %. 2)Kvalita nabízené služby se bude skládat ze 2 subkritérií: 2a) Počet primárních analýz obsažených ve znalostní databázi # vzhledem k dynamice vývoje analyzované problematiky dodavatel zohlední do stanovení počtu analýz požadavek zadavatele, že primární analýzy musí být vytvořeny po 1.1. 2013. # nabídka s nejvyšším počtem primárních analýz obdrží 100 bodů, # ostatní nabídky vztaženy poměrně k nejvyššímu počtu primárních analýz a bude jim přidělen dosažený počet bodů (HAx100/NA, kde HA představuje hodnotu právě hodnoceného počtu analýz a NA představuje hodnotu nejvyššího počtu analýz), # přidělené body budou následně vynásobeny vahou daného subkritéria, tj. hodnotou 0,3, odpovídající váze subkritéria 30 %, dosažená hodnota následně vynásobí hodnotou 0.4 odpovídající váze kvality, tj. 40%. 2b) Typová úloha # uchazeč připojí k nabídce 1 typovou úlohu (dle vlastního výběru v rámci požadovaných oblastí) skládající se ze 2 samostatných dokumentů: # primární analýzy dostupné z databáze v rámci nabízené licence přístupu (v anglickém nebo českém jazyce), # její interpretace v českém jazyce dle definice uvedené ve specifikaci, # hodnotící komise přiřadí nabídce s nejlépe hodnocenou typovou úlohou 100 bodů a ostatním relativně méně, # přidělené body budou následně vynásobeny vahou daného subkritéria, tj. hodnotou 0,7, odpovídající váze subkritéria 70 %, dosažená hodnota se následně vynásobí hodnotou 0.4 odpovídající váze kvality, tj. 40 %.


Při shodném počtu celkových bodů z hodnocení nabídek bude vybrána nabídka s nižší nabídkovou cenou.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






60,00

Absolutní omezení hodnot

1 900 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Kvalita nabízené služby
Kvalita nabízené služby


hodnocení zadavatele




40,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



viz výše


Subkriterium Počet primárních analýz obsažených ve znalostní databázi
Počet primárních analýz obsažených ve znalostní databázi


počet ks




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Vzhledem k dynamice vývoje analyzované problematiky dodavatel zohlední do stanovení počtu analýz požadavek zadavatele, že primární analýzy musí být vytvořeny po 1.1. 2013. # nabídka s nejvyšším počtem primárních analýz obdrží 100 bodů, # ostatní nabídky vztaženy poměrně k nejvyššímu počtu primárních analýz a bude jim přidělen dosažený počet bodů (HAx100/NA, kde HA představuje hodnotu právě hodnoceného počtu analýz a NA představuje hodnotu nejvyššího počtu analýz), # přidělené body budou následně vynásobeny vahou daného subkritéria, tj. hodnotou 0,3, odpovídající váze subkritéria 30 %, dosažená hodnota následně vynásobí hodnotou 0.4 odpovídající váze kvality, tj. 40%.


Subkriterium Typová úloha
Typová úloha


hodnocení zadavatele




70,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Dodavatel připojí k nabídce 1 typovou úlohu (dle vlastního výběru v rámci požadovaných oblastí) skládající se ze 2 samostatných dokumentů: # primární analýzy dostupné z databáze v rámci nabízené licence přístupu (v anglickém nebo českém jazyce), # její interpretace v českém jazyce dle definice uvedené ve specifikaci, # hodnotící komise přiřadí nabídce s nejlépe hodnocenou typovou úlohou 100 bodů a ostatním relativně méně, # přidělené body budou následně vynásobeny vahou daného subkritéria, tj. hodnotou 0,7, odpovídající váze subkritéria 70 %, dosažená hodnota se následně vynásobí hodnotou 0.4 odpovídající váze kvality, tj. 40 %.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Doplněný návrh smlouvy účastník zadávacího řízení vloží do systému Gemin ve dvou formátech: 1) *.pdf -podepsaný oprávněnou osobou 2) editovatelný soubor *.doc, *.docx s identickým obsahem (nepodepsaný).

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
26.06.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Marek Loukotka v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 21.06.2017 15:42:30

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Petr Grochol
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Generální finanční ředitelství
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 21.6.2017 15:30:21
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.06.2017 12:59 Marek Loukotka 21.06.2017 13:11 Marek Loukotka právě zobrazena

Kontextová navigace