Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚzP v Litoměřicích -…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Jana Hamalová
: jana.hamalova@fs.mfcr.cz
: +420 475 252 229
: Vedoucí OHS

Organizační útvar:
OHS v Ústí nad Labem
Číslo útvaru: 732500280
E-mail: jana.hamalova@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Velká Hradební 61
400 21 Ústí nad Labem
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚzP v Litoměřicích - mimořádný úklid v roce 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053864

14.06.2017 13:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Hamalová
jana.hamalova@fs.mfcr.cz
+420 475 252 229
Vedoucí OHS

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚzP v Litoměřicích - mimořádný úklid v roce 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jana Hamalová
jana.hamalova@fs.mfcr.cz
+420 475 252 229
Vedoucí OHS
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
ÚzP v Litoměřicích -mimořádný úklid v roce 2017
Položky předmětu VZ
ÚzP v Litoměřicích -mimořádný úklid v roce 2017
90911300-9 - Čištění oken
90911300-9 - Čištění oken
1. Oboustranné mytí a čistění skel, rámů a křídel plastových a dřevěných oken včetně parapetů. Celkový rozměr oken - jedna strana -166 m2.
2. Čištění žaluzií - celková plocha žaluzií 87m2.
Práce mohou být prováděny v neúřední dny - út, čt, pá - od 7:00 do 17 hod,
termín realizace: nejpozději do 30.6.2017.
Cenovou nabídku zpracujte dle přílohy č. 1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
ÚzP v Litoměřicích -mimořádný úklid v roce 2017
90919000-2 - Úklid kanceláří, škol a čištění kancelářských strojů
90919000-2 - Úklid kanceláří, škol a čištění kancelářských strojů
Strojové čištění ekologicky šetrným výrobkem(mokrou cestou):
- čalouněné židle - 13 ks, 1x křeslo, 1x dvojkřeslo - celková plocha 16 m2.
- koberce cca 60m2
Práce mohou být prováděny v neúřední dny - út, čt, pá - od 7:00 do 17 hod, .
termín realizace: nejpozději do 30.6.2017
Cenovou nabídku zpracujte dle přílohy č. 1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Litoměřice
Masarykova
2000
41001
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





zadavatel požaduje
a) kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán nebo výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
b) kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka

Způsob a doba podání nabídky

23.06.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě rovnosti výsledků hodnocení nabídek přistoupí zadavatel k losování za účasti zástupců účastníků, kteří budou vyzváni k účasti při losování. Pozvánku k účasti na losování obdrží vybraní účastníci e-mailem nejpozději tři dny před dnem losování. Nepřítomnost účastníka na losování není důvodem k jeho zrušení či nekonání. Los určí pořadí nabídek na prvních třech místech, jejichž hodnocení bylo shodné a bez určení pořadí. Při shodě nabídek umístěných v pořadí, kde nebude připadat v úvahu podpis smlouvy, se los nepoužije. Přítomní účastníci provedou kontrolu vložených identifikačních údajů do obálek. Jeden ze zástupců komise vylosuje pořadí 1 až 3.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.06.2017 08:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Hamalová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 14.06.2017 13:46:26

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 14.06.2017 13:42 Jana Hamalová 14.06.2017 13:42 Jana Hamalová právě zobrazena

Kontextová navigace