Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského papíru…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
IČO: 68403569

Sídlo/místo podnikání:
Na Popelce 2/16
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jiří Javůrek
: j.javurek@nbu.cz
: +420257283401
: +420602623689

Organizační útvar:
OPE
E-mail: ekonom.provoz@nbu.cz
Telefon: +420257283128
Fax: +420257283470
Kontaktní adresa:
Na Popelce 16/2
150 06 Praha 5
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kancelářského papíru 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00053675

08.06.2017 09:29:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jiří Javůrek
j.javurek@nbu.cz
+420257283401
+420602623689

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kancelářského papíru 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jiří Javůrek
j.javurek@nbu.cz
+420257283401
+420602623689
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je dodávka kancelářského kopírovacího papíru A4 (80g/m2), určeného pro tisk v barevných i černobílých laserových i inkoustových tiskárnách a kopírovacích strojích, vhodný pro oboustranný i vysokokapacitní tisk.

Jedná se o "Vyhrazenou veřejnou zakázku" dle §38 z.č. 134/2016 Sb.
Vyhrazujeme zadávací řízení pouze pro okruh dodatelů zaměstnávajících alespoň 50% osob z celkového počtu zaměstnanců se zdravotním postižením dle §67 a §75 z.č. 435/2004Sb.
Požadujeme potvrzení o průměrném přepočteném stavu zaměstnanců se zdravotním postižením za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení výběrového řízení.
Požadujeme předložení potvrzení Úřadu práce České republiky o vymezení chráněných míst zaměstnavatele osob se zdravotním postižením.
Splnění těchto podmínek nelze prokázat prostřednictvím jiných osob, v případě společné účasti více dodavatelův zadávacím řízení musí prokázat splnění těchto podmínek všichni dodavatelé samostatně.
Požadujeme dvoustrannou písemnou smlouvu vázanou na konkrétní objem spolupráce.
Požadujeme dodat povinný seznam dokladů započítaných do celkového objemu náhradního plnění (vysoutěžená hodnota VZ)

Osoba odpovědná za VZ - Nákup kancelářských potřeb 2017:
Ivan Filipík, i.filipik@nbu.cz, tel.: 606 761 111

Nabídky nesplňující podmínky budou vyřazeny




















Položky předmětu VZ
Kancelářský papír A4
30197642-8 - Fotokopírovací a xerografický papír
30197642-8 - Fotokopírovací a xerografický papír
Dodávka víceúčelového kopírovacího papíru A4 (80g/m2), určeného pro tisk v barevných i černobílých laserových i inkoustových tiskárnách a kopírovacích strojích, vhodný pro oboustranný i vysokokapacitní tisk, odolný proti stárnutí.
Gramáž (g/m2) ISO 536 - 80
Bělost (CIE ISO 11475) - min. 168
Neprůhlednost (% - ISO 2471) - min. 92
Kvalita papíru A
Formát A4
Doplňkové vlastnosti papíru: minimální prašnost a výborná průchodnost, která šetří náklady na provoz a údržbu tiskových zařízení.
Balení - 500 ks archů papíru = 1 balík.
Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně.
Splatnost faktury minimálně 14 dní.
Způsob předání a převzetí zboží je uveden v kupní smlouvě.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.
Cena bude uvedena jako celková (včetně DPH) zahrnující recyklační i jiné poplatky.
Objednání kancelářského papíru od vítězného uchazeče VZ je podmíněno uzavřenou kupní smlouvou a dohodou o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm.


Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2 400,00
balík (500 ks archů)
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Na Popelce
2
16
150 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva o dodávce kancelářského papíru uzavřená podle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Způsob a doba podání nabídky

22.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodnosti nabídkových cen bude upřednostněna nabídka dříve podaná.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Zadavatel požaduje produktový list, který bude potvrzovat vlastnosti dodávaného kancelářského papíru. V případě nesplnění této podmínky, bude nabídka vyřazena!

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.06.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Věra Prágrová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Kupní smlouva
KS kanc.papír2017.docx 31,26 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
Doručeno: 09.06.2017 12:01:23

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 08.06.2017 09:29 Věra Prágrová 08.06.2017 16:36 Věra Prágrová právě zobrazena

Kontextová navigace