Domů  /  Zadávací řízení  /  FÚ pro MSK, Územní pracoviště…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Svatopluk Gola
: svatopluk.gola@fs.mfcr.cz
: +420 596 651 229
: Vedoucí OHS

Kontaktní osoba:
: Ing. Rostislav Šimon
: rostislav.simon@fs.mfcr.cz
: + 420 596 651 416
: Referent OHS

Organizační útvar:
OHS v Ostravě
Číslo útvaru: 733200280
E-mail: Svatopluk.Gola@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Na Jízdárně 3162/3
709 00 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: FÚ pro MSK, Územní pracoviště v Hlučíně - zajištění úklidových služeb
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053560
Evidenční číslo: 68219/17/7332-50280-806176

07.06.2017 15:10:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Svatopluk Gola
svatopluk.gola@fs.mfcr.cz
+420 596 651 229
Vedoucí OHS
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FÚ pro MSK, Územní pracoviště v Hlučíně - zajištění úklidových služeb
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Svatopluk Gola
svatopluk.gola@fs.mfcr.cz
+420 596 651 229
Vedoucí OHS
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS
Evidenční číslo zadavatele
68219/17/7332-50280-806176
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění úklidových prací v objektu Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště v Hlučíně v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j. 68219/17/7332-50280-806176 a jejich přílohách.
Položky předmětu VZ
Úklidové práce
90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové služby
Úklid administrativních prostor (pravidelný úklid účtovaný měsíčním paušálem (dle příloh č. 1 a č. 2)
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněno řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Zahájení veřejné zakázky zadavatel požaduje 01.07.2017. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit termín plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Hlučín
Čs. armády
52
1
748 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel požaduje, aby vítězný uchazeč o tuto VZMR předložil po vyzvání, kvalifikační doklady požadované zadavatelem dle článku IV. přiložené výzvy.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo podle §2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Uchazeči o zákázku budou jako součast svých elektronických nabídek předkládat pouze doplněný a podepsaný návrh smlouvy bez jejich příloh, přílohy budou ke smlouvě připojeny až vybraným uchazečem při podpisu smlouvy (viz vypsaná výzva).

Způsob a doba podání nabídky

19.06.2017 08:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





rozhoduje čas podání


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Viz přiložená výzva - článek VII. a další.
V případě, že uchazeč není plátcem DPH, do elektronického nabídkového formuláře uvede cenu bez DPH a včetně DPH totožné, přičemž DPH uvádí nulové.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel nestanovil pevný termín prohlídky místa plnění, v případě zájmu o tuto prohlídku si může uchazeč tuto sjednat po dohodě s kontaktní osobou ÚP: Veronika Hansková, e-mail: veronika.hanskova@fs.mfcr.cz, tel. 553 681 321.
Rostislav Šimon v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 08.06.2017 10:39:12

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 07.06.2017 15:10 Rostislav Šimon 08.06.2017 10:19 Rostislav Šimon právě zobrazena

Kontextová navigace