Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka pojízdných policových…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Petr Mikulka
: petr.mikulka@fs.mfcr.cz
: + 420 296 853 855
: 724 189 789
: Ředitel Odboru správy majetku a investic

Kontaktní osoba:
: Bc. Kateřina Škabroudová
: katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
: 387722370
: referent

Organizační útvar:
Odd. nakládání s majetkem a podpory provozu
Číslo útvaru: 730020168
E-mail: petr.mikulka@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka pojízdných policových regálů ÚzP Praha 10
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00053385

01.06.2017 13:29:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Petr Mikulka
petr.mikulka@fs.mfcr.cz
+ 420 296 853 855
724 189 789
Ředitel Odboru správy majetku a investic
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Kateřina Škabroudová
katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
387722370
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka pojízdných policových regálů ÚzP Praha 10
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Petr Mikulka
petr.mikulka@fs.mfcr.cz
+ 420 296 853 855
724 189 789
Ředitel Odboru správy majetku a investic
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Kateřina Škabroudová
katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
387722370
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nových pojízdných policových regálů, specifikovaných v Příloze č. 1 Výzvy, včetně návrhu řešení, dodávky do místa plnění, instalace, uvedení do provozu, zaškolení obsluhy, výchozí revize a technické dokumentace nových pojízdných policových regálů pro ukládání spisového materiálu formátu A4 na výšku ve vázacích deskách nebo archivačních krabicích, likvidace veškerého odpadu a obalového materiálu, včetně veškerých dalších nákladů a rizik vlivů souvisejících s dodáním. Veškeré odkazy na zákon jsou zde používány pouze analogicky.
Položky předmětu VZ
Pojízdné policové regály
39132000-6 - Archivační systémy
39132000-6 - Archivační systémy
Nové pojízdné policové regály, specifikované v Příloze č. 1Výzvy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
sestava
269 000,00
269 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
269 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Do 65 kalendářních dnů ode dne následujícího po dni podpisu kupní smlouvy poslední smluvní stranou.

Doba a místo plnění

Praha 10
Petrohradská
6
1486
10000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (Příloha č. 3 Výzvy).
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
kopie výpisu z obchodního rejstříku
Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Prohlášení o shodě
l) Dodavatel předloží zadavateli čestné prohlášení o tom, že zboží, jež je specifikováno v Příloze č. 1 Výzvy, splňuje minimálně technické požadavky na výrobky dlezákonač.22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a dalších navazujících předpisů (Příloha č. 4 Výzvy).
čestné prohlášení
kopie čestného prohlášení
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
18.12.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh kupní smlouvy (viz Příloha č. 5 Výzvy)

Způsob a doba podání nabídky

19.06.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky.
Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií s váhou určenou v procentním vyjádření.

A. Nabídková cena - váha 80 %
B. Úložná kapacita spisového materiálu - váha 20 %

A. Nabídková cena
V rámci dílčího hodnotícího kritéria A. Nabídková cena bude hodnocena celková výše nabídkové ceny za celé plnění předmětu veřejné zakázky v Kč včetně DPH. Nejvyšší bodovou hodnotu získá nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Výpočet bodové hodnoty dílčího hodnotícího kritéria se provede poměrem nabídky s nejnižší cenou k nabídce hodnocené a vynásobením 80.

Vzorec pro výpočet dílčího hodnotícího kritéria: Nabídka s nejnižší cenou/Hodnocená nabídka*80

B. Úložná kapacita spisového materiálu
V rámci dílčího hodnotícího kritéria B. Úložná kapacita spisového materiálu bude hodnocen údaj o úložné kapacitě spisového materiálu v místnosti určené pro spisovnu či archiv. Rozhodný je údaj o úložné kapacitě vyjádřený v běžných metrech. Dodavatel uvede ve své nabídce (v závazném návrhu smlouvy) údaj o úložné kapacitě. Nejvyšší bodovou hodnotu získá nabídka s největší úložnou kapacitou spisového materiálu. Výpočet bodové hodnoty dílčího hodnotícího kritéria se provede poměrem hodnocené nabídky k nabídce s největší úložnou kapacitou spisového materiálu a vynásobením 20.

Vzorec pro výpočet dílčího hodnotícího kritéria: Hodnocená nabídka/Nabídka s největší úložnou kapacitou*20

Součet redukovaných bodových hodnot ze všech dílčích hodnotících kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodového ohodnocení nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů. Při veškerých výpočtech v rámci hodnocení budou čísla zaokrouhlována na tři desetinná místa podle matematických pravidel. Hodnotící komise bude hodnotit nabídky a na základě výsledků hodnocení doporučí zadavateli uzavřít smlouvu s dodavatelem, který se umístil jako první v pořadí.


V případě rovnosti výsledků hodnocení nabídek přistoupí zadavatel k losování za účasti zástupců dodavatelů, kteří budou vyzváni k účasti při losování. Pozvánku k účasti na losování obdrží vybraní dodavatelé e-mailem nejpozději tři dny před dnem losování. Nepřítomnost dodavatele na losování není důvodem k jeho zrušení či nekonání. Los určí pořadí nabídek na prvních třech místech, jejichž hodnocení bylo shodné a bez určení pořadí. Při shodě nabídek umístěných v pořadí, kde nebude připadat v úvahu podpis smlouvy, se los nepoužije. Přítomní dodavatelé provedou kontrolu vložených identifikačních údajů do obálek. Jeden ze zástupců komise vylosuje pořadí 1 až 3.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






80,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Nejvyšší úložná kapacita
Nejvyšší úložná kapacita


bm




20,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



viz popis


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí. Dodavatel, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti ve výběrovém řízení. Vyloučení dodavatele, včetně důvodu, zadavatel bezodkladně písemně oznámí dodavateli.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka bude obsahovat návrh smlouvy (Příloha č. 5 Výzvy, včetně příloh), podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

V případě podpisu smlouvy osobou pověřenou k tomuto úkonu, doloží dodavatel v nabídce kopii originálu či kopii úředně ověřené plné moci, či jiný platný úředně ověřený pověřovací dokument.

Nabídka bude obsahovat nákres nabízeného regálového systému, včetně rozměrů a dalších parametrů.

Nabídka bude obsahovat další doklady a čestná prohlášení (Příloha č. 3 a 4 Výzvy), jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace.

Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Veškeré doklady musí být dobře čitelné.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


12.06.2017 09:00:00
Praha 10
Petrohradská
6
1486
10000
Česká republika
Prohlídka místa plnění bude provedena za účasti zástupce zadavatele na místě plnění dne 12. 6. 2017 v čase 9:00 – 10:00 hod. V ostatní dny po telefonické domluvě s kontaktní osobou. Kontaktní osoby: Ing. Zuzana Siváková telefon: 267 273 004 e-mail: Zuzana.Sivakova@fs.mfcr.cz a Jaroslava Dolejšová telefon: 267 272 240 e-mail: Jaroslava.Dolejsova2@fs.mfcr.cz
Otevírání nabídek
19.06.2017 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel nebude zajišťovat pro dodavatele vykládku komponentů regálového systému při jeho dodání. Dále zadavatel nebude zajišťovat pro dodavatele zapůjčení jakékoliv manipulační techniky. Zadavatel bezplatně uskladní ve svém objektu komponenty regálového systému v průběhu montáže. Montáž bude prováděna v pracovní dny v době 6:00 – 18:00 hod. Před uzavřením kupní smlouvy je dodavatel povinen překontrolovat rozměry, rovinatost podlahy a případné tvarové odchylky prostor určených pro montáž. Zadavatel navrhl i možné řešení rozmístění pojízdných policových regálů viz Příloha č. 2 Výzvy. Tento návrh řešení není závazný. Dodavatel navrhne své řešení umístění pojízdných policových regálů s ohledem na splnění požadovaných technických parametrů, rozměrů místnosti a povinných rozměrů (např. uličky, výška, apod.). Doporučujeme prohlídku místa plnění, neboť je důležité zaměřit prostory, které nelze detailně vykreslit a popsat. Zadavatel stanoví obchodní a platební podmínky formou závazného návrhu kupní smlouvy, který je uveden v Příloze č. 5 Výzvy. Dodavatel není oprávněn činit ve smlouvě změny či doplnění s výjimkou údajů, které jsou výslovně vyhrazeny pro doplnění ze strany dodavatele. Dodavatel rovněž není oprávněn přikládat žádné přílohy ke smlouvě, které tato Výzva výslovně nepředpokládá. Dodavatel ke smlouvě připojí Přílohu č. 1 - Specifikace zboží nebo nabídka prodávajícího. Součástí Přílohy č. 1 Smlouvy bude i nákres regálového systému. Dodavatel ke smlouvě připojí Přílohu č. 2, kde uvede jím poskytované služby v rámci záručního autorizovaného servisu. Údaje v příloze uvedené nebudou hodnoceny v rámci hodnocení nabídek. Dodavatel ve smlouvě v čl. 1 odst. 1.2 uvede úložnou kapacitu spisového materiálu pojízdných policových regálů, při hloubce police 300 – 320 mm, bez úložné kapacity horní krycí police, v bm (běžných metrech). Smlouva musí být ze strany dodavatele podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu jinou osobou musí být jako součást dokladů předložena kopie originálu či kopie úředně ověřené kopie zmocnění této osoby k danému úkonu oprávněnou osobou. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky. Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty. Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet dodavatelům podané nabídky. Dodavatelům nenáleží náhrada nákladů, které dodavatel vynaloží na účast ve výběrovém řízení na této veřejné zakázce, včetně nákladů souvisejících s vyhotovením nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o splnění kvalifikačních předpokladů ověřit, případně vyjasnit informace deklarované dodavateli v nabídkách. V případech, kdy zadavatel v rámci prokázání způsobilosti/kvalifikace požaduje předložení prohlášení dodavatele, musí toto prohlášení obsahovat zadavatelem požadované údaje a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace před uzavřením smlouvy. Práva a povinnosti v této Výzvě výslovně neupravené se řídí zákonem o ZVZ a zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Další specifikace
Kateřina Škabroudová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 01.06.2017 18:09:36

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.06.2017 13:29 Kateřina Škabroudová 01.06.2017 13:29 Kateřina Škabroudová právě zobrazena

Kontextová navigace