Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisních služeb,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774

Sídlo/místo podnikání:
Husinecká 1024/11a
13000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Petra Žáková
: p.zakova@spucr.cz
: 721945389
: referent na KPÚ pro Královéhradecký kraj

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053314

31.05.2017 14:21:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petra Žáková
p.zakova@spucr.cz
721945389
referent na KPÚ pro Královéhradecký kraj

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petra Žáková
p.zakova@spucr.cz
721945389
referent na KPÚ pro Královéhradecký kraj
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



36
Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění komplexního záručního a pozáručního servisu, záručních oprav, garančních oprav, pneuservisu, údržby a pozáručních oprav i oprav po dopravních nehodách vozidel v příslušnosti hospodařit SPÚ. Záručním a pozáručním servisem jsou míněny zejména pravidelné servisní prohlídky stanovené výrobcem na jednotlivé typy vozidel a všechny opravy dle potřeb vozového parku, případně nákup náhradních dílů zadavatelem pro 15 vozidel KPÚ pro Královéhradecký kraj. Veřejná zakázka bude dělena na části. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 3 let, vždy s jedním vybraným dodavatelem pro danou část veřejné zakázky. Zadavatel požaduje, aby dodavatel byl autorizovaným servisem značky Škoda. Bližší informace jdou uvedeny v přiložené Výzvě k podání nabídky.
Položky předmětu VZ
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Bližší specifikace v příloze č. 1 - Seznam servisních služeb - Cenová nabídka poskytovatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Bližší specifikace v příloze č. 1 - Seznam servisních služeb - Cenová nabídka poskytovatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Bližší specifikace v příloze č. 1 - Seznam servisních služeb - Cenová nabídka poskytovatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Bližší specifikace v příloze č. 1 - Seznam servisních služeb - Cenová nabídka poskytovatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
Bližší specifikace v příloze č. 1 - Seznam servisních služeb - Cenová nabídka poskytovatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Části
Část 1: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj a pro Pobočku Hradec Králové
Část 1: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj a pro Pobočku Hradec Králové
Jedná se o 7 vozidel značky Škoda - více informací v přiložené Výzvě k podání nabídky.
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
200 000,00
Část 2: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Jičín
Část 2: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Jičín
Jedná se o 2 vozidla značky Škoda - více informací v přiložené Výzvě k podání nabídky.
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
90 000,00
Část 3: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Trutnov
Část 3: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Trutnov
Jedná se o 2 vozidla značky Škoda - více informací v přiložené Výzvě k podání nabídky.
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
90 000,00
Část 4: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Náchod
Část 4: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Náchod
Jedná se o 2 vozidla značky Škoda - více informací v přiložené Výzvě k podání nabídky.
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
90 000,00
Část 5: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Rychnov nad Kněžnou
Část 5: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Rychnov nad Kněžnou
Jedná se o 2 vozidla značky Škoda - více informací v přiložené Výzvě k podání nabídky.
Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim
90 000,00
Předpokládaná hodnota VZ
560 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 15.08.2017 do 15.08.2020. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Kydlinovská
245
503 01
Česká republika
Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Královéhradecký kraj
Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj - Část 1: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj a pro Pobočku Hradec Králové
Hradec Králové
Kydlinovská
245
503 01
Česká republika
Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Královéhradecký kraj a Pobočka Hradec Králové
Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj - Část 2: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Jičín
Jičín
Havlíčkova
56
506 14
Česká republika
Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Královéhradecký kraj, Pobočka Jičín
Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj - Část 3: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Trutnov
Trutnov
Horská
5
541 01
Česká republika
Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Královéhradecký kraj, Pobočka Trutnov
Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj - Část 4: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Náchod
Náchod
Palachova
1303
547 01
Česká republika
Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Královéhradecký kraj, Pobočka Náchod
Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro KPÚ pro Královéhradecký kraj - Část 5: Zajištění servisních služeb, pneuservisu a oprav vozidel pro Pobočku Rychnov nad Kněžnou
Rychnov nad Kněžnou
Jiráskova
1320
516 01
Česká republika
Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro Královéhradecký kraj, Pobočka Rychnov nad Kněžnou

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení (viz příloha č. 3 Výzvy). Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel příslušnou základní způsobilost splňuje.
Profesní způsobilost
Dodavatel předloží prostou kopii dokladu.
výpis z obchodního rejstříku (ne starší 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení)
Dodavatel předloží prostou kopii dokladu.
živnostenské oprávnění pro předmět podnikání "Opravy silničních vozidel"
Profesní kvalifikační způsobilost prokáže dodavatel předložením prostých kopií požadovaných dokladů.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová dohoda bude uzavřena dle ustanovení § 131 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Způsob a doba podání nabídky

15.06.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocení stanoveno viz výzvy k podání nabídky
Bodové hodnocení dílčího kritéria bude vynásobeno vahou daného kritéria.

Po přidělení bodů v rámci dílčích hodnotících kritérií budou provedeny následující kroky:
- počet bodů přidělených v rámci prvního hodnotícího kritéria bude vynásoben váhou dílčího kritéria (60%),
- počet bodů přidělených v rámci druhého hodnotícího kritéria bude vynásoben váhou dílčího kritéria (30%),
- počet bodů přidělených v rámci třetího hodnotícího kritéria bude vynásoben váhou dílčího kritéria (10%).

Následně bude sečten počet bodů přidělený jednotlivým nabídkám a bude stanoveno jejich pořadí podle výše jejich bodového zisku, a to v pořadí od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu.


Rovnost bodových hodnot:
V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu s nejvyšším stupněm významu. Pokud i po tomto hodnocení nebude možné určit vítěznou nabídku, bude tato situace řešena v souladu se zásadami stanovenými v § 6 zákona. Vítězný dodavatel bude vybrán pomocí náhodného výběru. Výběr bude proveden transparentním způsobem, tzn. dodavatelé, kterých se takový výběr týká, budou mít možnost se tohoto výběru zúčastnit a zadavatel jim zároveň umožní zkontrolovat před zahájením náhodného výběru zařízení a prostředky k němu sloužící. O náhodném výběru bude vyhotoven zápis, který bude součástí dokumentace k výběrovému řízení.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Celkový součet hodinových sazeb bez DPH
Celkový součet hodinových sazeb bez DPH






60,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Celkový součet cen úkonů bez DPH
Celkový součet cen úkonů bez DPH






30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Součet cen náhradních dílů bez DPH
Součet cen náhradních dílů bez DPH






10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Podrobné požadavky na obsah nabídky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva k podání nabídky.
V nabídce dodavatel doloží požadované dokumenty dle příloh této výzvy, přičemž musí být podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.06.2017 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petra Žáková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní pozemkový úřad
Doručeno: 31.05.2017 16:09:08

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Petra Žáková
Vydáno pro (O - organizace): Státní pozemkový úřad
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 31.5.2017 15:52:11
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Ing. Petra Žáková
Vydáno pro (O - organizace): Státní pozemkový úřad
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 31.5.2017 16:07:44
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 31.05.2017 14:21 Petra Žáková 31.05.2017 15:45 Petra Žáková právě zobrazena

Kontextová navigace