Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
IČO: 69797111

Sídlo/místo podnikání:
Rašínovo nábřeží 390/42
12800  Praha

Kontaktní osoba:
: Zlata Medáčková
: Zlata.Medackova@uzsvm.cz
: 416 921 412
: referent

Organizační útvar:
Ústí nad Labem
E-mail: podatelna@uzsvm.cz
Telefon: 416 921 405
Adresa webu: http://www.uzsvm.cz
Kontaktní adresa:
Mírové náměstí 36
400 01 Ústí nad Labem
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup hygienických a čisticích prostředků pro ÚP Ústí nad Labem
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00053114

29.05.2017 09:11:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Zlata Medáčková
Zlata.Medackova@uzsvm.cz
416 921 412
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup hygienických a čisticích prostředků pro ÚP Ústí nad Labem
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Zlata Medáčková
Zlata.Medackova@uzsvm.cz
416 921 412
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



48
Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je závazek dodavatele prodávat a dodávat zadavateli zboží pro odbory Územního pracoviště Ústí nad Labem v rozsahu komoditní kategorie č. 14 – čisticí prostředky a jiné drogistické zboží číselníku Národní infrastruktura pro elektronické zadávání veřejných zakázek (NIPEZ). Přesná specifikace objednávaného zboží bude vždy stanovena v dílčích objednávkách. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 600 000 Kč včetně DPH.
Položky předmětu VZ
nákup čisticích a hygienických prostředků pro ÚP včetně OP
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Předmětem veřejné zakázky je závazek dodavatele prodávat a dodávat zadavateli zboží pro odbory Územního pracoviště Ústí nad Labem v rozsahu komoditní kategorie č. 14 – čisticí prostředky a jiné drogistické zboží číselníku Národní infrastruktura pro elektronické zadávání veřejných zakázek (NIPEZ). Přesná specifikace objednávaného zboží bude vždy stanovena v dílčích objednávkách. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 600 000 Kč včetně DPH.
Místem plnění budou regionální pracoviště Územního pracoviště Ústí nad Labem Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových: Územní pracoviště Ústí nad Labem, Mírové náměstí 3129/36, 400 01 Ústí nad Labem, Odloučené pracoviště Česká Lípa, Děčínská 389, 470 01 Česká Lípa, Odloučené pracoviště Chomutov, T. G. Masaryka 1744, 430 02 Chomutov, Odloučené pracoviště Liberec, Nám. Dr. E. Beneše 26, 460 01 Liberec, Odloučené pracoviště Litoměřice, Na Valech 525/12, 412 01 Litoměřice, Odloučené pracoviště Louny, Pod Nemocnicí 2381, 440 01 Louny, a Odloučené pracoviště Teplice, Husitská 1071/2, 415 02 Teplice.

a dále viz výzva
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
496 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ústí nad Labem
Mírové náměstí
36
400 01
Česká republika
Další místa plnění
Česká Lípa
Děčínská
389
4
47001
Česká republika
Chomutov
Nám. T.G. Masaryka
1744
43002
Česká republika
Liberec I
nám.Dr.E. Beneše
26
46001
Česká republika
Litoměřice
Na Valech
525
41201
Česká republika
Louny
Pod Nemocnicí
2381
44001
Česká republika
Teplice
Husitská
1071
2
41501
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
čestným prohlášením
předložením výpisu z obchodního rejstříku či výpisu z jiné evidence
předložením výpisu z obchodního rejstříku či výpisu z jiné evidence
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
návrh smlouvy

Způsob a doba podání nabídky

13.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při podání dvou shodných nabídek bude jako nejvýhodnější vybrána ta nabídka, která byla zadavateli doručena dříve.

Hodnotit se bude cena bez DPH za vzorový nákupní košík - příloha.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
13.06.2017 10:15:00


Specifikace místa otevírání nabídek
Ústí nad Labem
Mírové náměstí
36, kanc.č.412
40001
Česká republika
Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Z organizačních důvodů je třeba v případě účasti veřejnosti nahlásit svou účast nejpozději do 9.6. 2017 do 12,00 hodin. na adresu emailem: zlata.medackova@uzsvm.cz
Zlata Medáčková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad pro zastupování státu...
Doručeno: 29.05.2017 09:12:32

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 29.05.2017 09:11 Zlata Medáčková 29.05.2017 09:11 Zlata Medáčková právě zobrazena

Kontextová navigace