Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských židlí 2017  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Energetický regulační úřad
IČO: 70894451

Sídlo/místo podnikání:
Masarykovo náměstí 91/5
586 01  Jihlava

Kontaktní osoba:
: Mgr. Pavel Holas
: pavel.holas@eru.cz
: +420 564578625

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kancelářských židlí 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00053145

26.05.2017 10:26:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Pavel Holas
pavel.holas@eru.cz
+420 564578625

Ing. Jana Křížová
jana.krizova@eru.cz
+420 564578693

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kancelářských židlí 2017
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Pavel Holas
pavel.holas@eru.cz
+420 564578625

Ing. Jana Křížová
jana.krizova@eru.cz
+420 564578693
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup 80 ks kancelářských židlí ve specifikaci dle Přílohy č. 1 Výzvy k podání nabídky
Položky předmětu VZ
kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
39130000-2 - Kancelářský nábytek
kancelářské židle kolečkové
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
80,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

do 30 dnů od objednání - upřesnění viz Příloha č. 2 Výzvy

Doba a místo plnění

Jihlava
Tolstého
1914
15
58601
Česká republika
Další místa plnění
Praha
Partyzánská
1
7
17000
Česká republika
Ostrava-Třebovice
Provozní
5491
1
72200
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
kopie výpisu
Výpis z obchodního rejstříku (nebo jiné obdobné evidence), pokud je v něm dodavatel zapsán.
kopie dokladu
Doklad o oprávnění k podnikání min. v rozsahu oboru činnosti "Velkoobchod a maloobchod"
kopie
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Objednávka - zadavatel nepožaduje předložení podepsaného návrhu smlouvy; povinná ustanovení smluvních podmínek jsou uvedena níže.
- dodávka bude uhrazena po odsouhlasení kompletnosti dodaného zboží dle objednávky na základě oboustranně podepsaného dodacího listu/předávacího protokolu a vystavené faktury;
- způsob úhrady: bezhotovostní převod, splatnost faktury 21 kalendářních dnů ode dne prokazatelného doručení faktury na adresu zadavatele;
- zadavatel neposkytuje zálohové platby;
- dodavatel je povinen každou objednávku na plnění, jejíž cena přesáhne 50 tis. Kč bez DPH, bezodkladně na žádost zadavatele e-mailem potvrdit (zadavatel je povinným subjekterm dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv). Dodavatel přitom bere na vědomí a souhlasí s tím, že tyto objednávky podléhají uveřejnění v registru smluv.

Způsob a doba podání nabídky

06.06.2017 11:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Nabídka podaná dříve bude vyhodnocena jako nabídka vítězná.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Podrobný popis dodavatelem nabízeného typu kancelářské židle dle minimálních požadavků zadavatele podle Přílohy č. 1 Výzvy

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
06.06.2017 11:15:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
1. Nabídku může podat pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
2. Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odstavce 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení.
3. Splnění podmínek podle odstavce 1 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. Při společné účasti v zadávacím řízení prokazuje splnění podmínek podle odstavce 1 každý účastník zadávacího řízení samostatně.
4. Vybraný dodavatel poskytne zadavateli na celou hodnotu dodávky zboží potvrzení pro účely uplatnění náhradního plnění podle § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a to do 31. 1. 2018. Nesplní-li dodavatel tuto povinnost, je povinen uhradit zadavateli smluvní pokutu ve výši 35 % ze smluvní ceny bez DPH, která je splatná na výzvu zadavatele. Tato povinnost bude zakotvena v objednávce.
5. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku a právo možnosti neuzavření smlouvy s žádným z účastníků, a to i bez udání důvodu. Účastníkovi řízení v této souvislosti nevzniká jakýkoliv nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v této veřejné zakázce.
Pavel Holas v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 26.05.2017 14:01:14

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Pavel Holas
Vydáno pro (O - organizace): Energetický regulační úřad [IČ 70894451]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 26.5.2017 13:55:39
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 26.05.2017 10:26 Pavel Holas 26.05.2017 13:30 Pavel Holas právě zobrazena

Kontextová navigace