Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Česká republika - Úřad vlády…

Výpis systémových zpráv

Česká republika - Úřad vlády České republiky

Název: Česká republika - Úřad vlády České republiky
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 00006599
DIČ: CZ00006599
Tel (ústředna): +420 224002111
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Jiný – nutno uvést
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-vlady-ceske-republiky
Kontaktní osoba: organizace Administrátor

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1 Malá Strana
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Nákup spotřebního IT materiálu 22.02.2017 10:00
Předmětem veřejné zakázky je nákup spotřebního IT materiálu viz popis. Termín plnění do 21 dní od účinnosti oboustranně podepsané objednávky. Plnění vzniká dnem oboustranně podepsané objednávky, přičemž objednávka nabývá účinnosti dnem uveřejnění v Registru smluv. Vybraný dodavatel je povinen doručit zadavateli zpět podepsanou objednávku do 5 dnů od jejího doručení dodavateli. Pokud tak... Zrušeno
VZ Nákup televizních přístrojů a příslušenství 17.02.2017 12:00
Předmětem této veřejné zakázky je nákup televizních přijímačů a příslušenství. Účastník uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů. Termín dodání 5 dnů od doručení objednávky dodavateli. Cena bude uvedena jako celková, zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i... Zadáno
VZ Nákup stolních lamp 07.02.2017 09:55
Předmětem VZ je nákup/dodání 10 ks stolních lamp na pracovní stůl. Výrobek musí vzhledově odpovídat fotografii (v příloze). Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů. Termín dodání 14 od doručení objednávky dodavateli. Cena bude uvedena jako celková... Zadáno
VZ Kancelářské stoly 15.02.2017 09:25
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je doplnění stavu stávajícího stavu nábytku, typ Hobis. Cena bude uvedena včetně dopravy do místa plnění a všech souvisejících poplatků. Splatnost faktury minimálně 21 dní. Zadavatel je oprávněn smlouvu uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit. Dodavatel uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou... Zadáno
VZ Nákup kancelářských židlí s vysokým opěrákem 15.02.2017 09:00
Předmětem VZ je nákup/dodání 20 ks kancelářských židlí s vysokým opěrákem. Součástí VZ je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb. Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.... Zadáno
1 ... 2 10 11 12 13 14 22 32 112 ... 163
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace