Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Česká republika - Úřad vlády…

Výpis systémových zpráv

Česká republika - Úřad vlády České republiky

Název: Česká republika - Úřad vlády České republiky
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 00006599
DIČ: CZ00006599
Tel (ústředna): +420 224002111
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Jiný – nutno uvést
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-vlady-ceske-republiky
Kontaktní osoba: organizace Administrátor

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1 Malá Strana
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Podpora F5 01.10.2015 09:00
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je prodloužení podpory na zařízení F5 o dalších 12 měsíců. Podpora musí být poskytnuta v rámci servisního programu výrobce zařízení. Zadáno
VZ Odvětrání sociálních zařízení Vladislavova 29.09.2015 10:00
Předmětem zakázky je dodávka a montáž vzduchotechniky v sociálních zařízeních a sprchových koutech ve 2. – 7. NP objektu v rozsahu uvedeném v projektové dokumentaci. Práce budou probíhat za plného provozu objektu, bez zásadního omezení funkčnosti sociálních zařízení. Práce budou probíhat převážně mimo pracovní dobu, tj. ve všední dny od 16:15 hod. do 7:45 hod., o víkendu bez omezení. V... Zadáno
VZ Výměna potrubních ventilátorů vzduchotechniky 30.09.2015 10:00
Výměna dvou kusů potrubních ventilátorů vzduchotechnického zařízení umístěného v 1. PP objektu Úřadu vlády ČR – Hrzánský palác. Zrušeno
VZ Grafické zpracování a tisk brožury „Ženy a muži v datech 2014" v českém... 30.09.2015 10:00
Předmětem výběrového řízení je grafické zpracování a tisk brožury „Ženy a muži v datech 2014" v českém a anglickém jazyce pro projekt CZ13 „Domácí násilí a genderově podmíněné násilí / Uplatňování hlediska rovných příležitostí žen a mužů a podpora slaďování pracovního a soukromého života“ (NF-CZ13-PDP-2-002-01-2014) spolufinancovaný z Norských fondů. Splatnost faktury minimálně 21 dní. Cena... Zadáno
VZ Nákup/dodání 8 ks kancelářských křesel 01.10.2015 09:00
Předmětem výběrového řízení je nákup a dodání 8 kusů kancelářských křesel s nosností do 160kg. Součástí VZMR je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb. Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění... Zadáno
1 ... 44 54 62 63 64 65 66 74 84 ... 163
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace