Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad pro zastupování státu ve…

Výpis systémových zpráv

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Název: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 69797111
DIČ: CZ69797111
Tel (ústředna): 225 776 111
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Hospodářské a finanční záležitosti, Jiný – nutno uvést
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/urad-pro-zastupovani-statu-ve-vecech-majetkovych
Profil zadavatele (www adresa): https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/69797111
Kontaktní osoba: Kubisková Růžena
Webová adresa: http://www.uzsvm.cz/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Rašínovo nábřeží 390/42
Obec: 12800 Praha Nové Město
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Úklidové služby - OP Písek 27.11.2013 14:00
Provádění úklidových prací a služeb v objektu sídla odboru Odloučené pracoviště Písek Zrušeno
VZ ÚP ostrava - dodávka čistících a hygienických prostředků pro OP Nový Jičín 27.11.2013 10:00
dodávka čistících a hygienických prostředků pro odbor Odloučené pracoviště Nový Jičín Zadáno
VZ ÚP Ostrava - úklidové práce v budově Březinova 6, Opava. 04.12.2013 09:00
Předmětem plnění zakázky je provádění úklidových prací v administrativní budově zadavatele s použitím vlastních úklidových a dalších pomocných potřeb. Bližší specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1. Uchazeč v nabídkové ceně nebude uvádět poskytování hygienických potřeb (mýdlo, toaletní papír, papírové ručníky, igelitové sáčky do košů, hygienické sáčky na WC). Tyto... Zadáno
VZ ÚP Ostrava - nákup hygienických potřeb pro Odloučené pracoviště Vsetín 27.11.2013 08:00
hygienické potřeby pro odbor Odloučené pracoviště Vsetín, listopad 2013 Zadáno
VZ Oprava notebooku HP Compaq 6510b - Hradec Králové 22.11.2013 08:00
Oprava notebooku HP Compaq 6510b. Nabídková cena opravy včetně DPH bude konečná a bude obsahovat veškeré náklady spojené se zajištěním požadované opravy (oprava včetně použitých náhradních dílů, náklady na dopravu a případnou obhlídku zařízení včetně diagnostiky závady). Zadavatel požaduje splatnost faktury minimálně 21 dnů. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení. Zrušeno
1 ... 62 142 152 160 161 162 163 164 172 182 ... 260
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace