Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Česká republika - Úřad vlády…

Výpis systémových zpráv

Česká republika - Úřad vlády České republiky

Název: Česká republika - Úřad vlády České republiky
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 00006599
DIČ: CZ00006599
Tel (ústředna): +420 224002111
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Jiný – nutno uvést
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-vlady-ceske-republiky
Kontaktní osoba: organizace Administrátor

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1 Malá Strana
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Dodávka xerografického papíru 14.03.2014 10:00
Dodávka xerografického papíru formátu A4 a A3, vhodného pro oboustranný černobílý tisk, inkoustový tisk, kombinovaný černobílý a barevný tisk, vysokorychlostní tisková zařízení, reprezentativní inkoustový tisk, plnobarevný tisk a kopírování s důrazem na vysokou kvalitu tisku. Doprava do místa plnění zahrnuta v ceně. Zrušeno
VZ Tonery pro kopírovací stroje Océ 2090, 4120 13.03.2014 10:00
Dodávka tonerů pro kopírovací stroje Océ 2090, 4120. Smlouva není součástí zadávacích podmínek - bude vystavena objednávka z ekonomického systému SAP. Doprava na místo plnění je zahrnuta v ceně. Splatnost faktury minimálně 21 dní. Jedná se pouze o originální balení. Zadáno
VZ Spotřební materiál k potisku vstupních karet 06.03.2014 10:00
Nákup spotřebního materiálu k potisku vstupních karet. Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně. Doručení objednateli do 14 dní od doručení objednávky přes e-tržiště. Splatnost faktury minimálně 21 dní. Pokud není uvedeno jinak je požadovaná záruka 24 měsíců. Cena bude uvedena jako celková zahrnující recyklační, autorské i jiné poplatky. Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku bez udání... Zadáno
VZ Hygienické potřeby 07.03.2014 10:00
Dodávka hygienických potřeb pro Úřad vlády ČR. Místem plnění všech tří částí zakázky jsou objekty kupujícího na adresách nábř. E. Beneše 128/4, 118 01 Praha 1 a Vladislavova 1494/4, 110 00 Praha 1. U každé položky je připojen vzor smlouvy. Uchazeč vyplní žlutě označené části vzoru smlouvy a připojí požadované přílohy. Zeleně označené části vzorů smluv obsahují instrukce pro uchazeče.... Zadáno
VZ Nákup síťových prvků 25.02.2014 12:00
Předmětem výběrového řízení je nákup síťových prvků. Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně. Doručení objednateli do 14 dní od doručení objednávky přes e-tržiště. Splatnost faktury minimálně 21 dní. Pokud není uvedeno jinak je požadovaná záruka 24 měsíců. Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné... Zadáno
1 ... 18 98 108 116 117 118 119 120 128 138 ... 163
Identifikátor profilu zadavatele:
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace