Domů  /  Zadávací řízení  /  Systém pro správu tisku  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ministerstvo práce a sociálních věcí
IČO: 00551023

Sídlo/místo podnikání:
Na Poříčním právu 376/1
12801  Praha

Kontaktní osoba:
: Veronika Mesarčová
: veronika.mesarcova@mpsv.cz
: +420950192130

Specifikace VZ

Název VZ: Systém pro správu tisku
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00052441

04.05.2017 16:01:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Veronika Mesarčová
veronika.mesarcova@mpsv.cz
+420950192130

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Systém pro správu tisku
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Veronika Mesarčová
veronika.mesarcova@mpsv.cz
+420950192130
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování návrhu pro správu tisku s jednoduchým a otevřeným rozhraním, dodání a zprovoznění daného systému pro správu tisku, a to v souladu s podmínkami stanovenými zadavatelem.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je rovněž zajištění servisní podpory dodaného systému pro správu tisku (podpory provozu systému pro správu tisku a podpory výrobce vč. služeb přístupu k novým verzím a službám systému a dále zajištění bezpečnostních a provozních „záplat“) po dobu účinnosti smlouvy na plnění veřejné zakázky, tj. po dobu 4 let.
Položky předmětu VZ
Balík programů pro tiskárny
48970000-8 - Balík programů pro tiskárny
48970000-8 - Balík programů pro tiskárny
Balík programů pro tiskárny
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 9
Sokolovská
855
19000
Česká republika
Další místa plnění
Praha 5
Křížová
25
22508
Česká republika
Brno
Šilingrovo náměstí
3
60200
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách čestné prohlášení (viz Příloha č. 2 Výzvy k podání nabídky) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky analogicky podle § 87 zákona.
Profesní způsobilost
doložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace
Splnění technické kvalifikace bude prokázáno předložením seznamu významných dodávek poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.
Předložením seznamu významných dodávek. Ze seznamu významných dodávek musí vyplývat alespoň následující údaje: a) obchodní firma/název objednatele, b) předmět významné dodávky (konkrétní požadované údaje jsou uvedeny níže u příslušného požadavku), c) doba realizace významné dodávky, d) finanční objem významné dodávky, e) kontaktní osoba objednatele, u které bude možné realizaci významné dodávky ověřit.
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci pokud v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení realizoval alespoň 3 významné dodávky, jejichž předmětem bylo dodání a zprovoznění systému pro správu tisku pro různé objednatele vč. zajištění podpory.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Jednorázová smlouva - nepojmenovaná
1. Smlouva se uzavírá na dobu 4 let a nabývá platnosti a účinnosti okamžikem podpisu oběma smluvními stranami. Smlouvu lze po dohodě obou smluvních stran měnit nebo doplňovat pouze písemnými dodatky označovanými a číslovanými vzestupnou řadou a podepsanými oprávněnými zástupci smluvních stran. Jiná ujednání jsou neplatná.
2. Práva o povinnosti smluvních stran, z jejichž povahy vyplývá, že mají přetrvávat v platnosti a účinnosti i po pozbytí platnosti a účinnosti smlouvy, přetrvají v platnosti i účinnosti i po uplynutí platnosti a účinnosti smlouvy (např. licenční ujednání).
3. Dodavatel je povinen zachovat jako citlivé veškeré informace, o kterých se dozví v souvislosti s plnění smlouvy. Povinnost poskytovat informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, není tímto ustanovením dotčena.
4. Dodavatel je po uzavření smlouvy povinen předložit zadavateli a zúčastněným organizacím bez zbytečného dokladu, nejpozději však do 2 měsíců ode dne uzavření smlouvy ke schválení technický a bezpečnostní projekt realizace nasazení a začlenění Tiskového systému do prostředí zadavatele a zúčastněných organizací, včetně specifikace požadavků na součinnost a způsobu připojení uživatelů k Tiskovému systému. Schválení projektu ze strany zadavatele a zúčastněných organizací je podmínkou zahájení implementace Tiskového systému do prostředí zadavatele a zúčastněných organizací.
5. Tiskový systém musí být na všech lokalitách zadavatele a zúčastněných organizací plně zprovozněn do 1 měsíce ode dne, kdy bude ze strany zadavatele a příslušné zúčastněné organizace dodavatel prokazatelně vyzván k instalaci.
6. Cena musí být stanovena ve členění: cena za neomezenou licenci pro zadavatele a zúčastněné organizace, cena za zajištění implementace na připravené servery organizace, cena za servisní práce u koncového uživatele (podpora) a cena za školení.
7. Úhrada ceny za plnění veřejné zakázky bude provedena zadavatelem (MPSV) na základě daňového dokladu vystaveného dodavatelem na základě oboustranně podepsaného předávacího protokolu potvrzujícího řádnou implementaci Tiskového systému do prostředí zadavatele a zúčastněných organizací.
8. Daňový doklad musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle obecně závazných právních předpisů. Doba splatnosti daňového dokladu je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne jeho doručení zadavateli.
9. Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré uvedené cenové údaje budou v Kč.
10. Daňový doklad se pro účely plnění veřejné zakázky považuje za zaplacený okamžikem odepsání fakturované částky z účtu zadavatele ve prospěch účtu dodavatele. Námitky proti údajům uvedeným na daňovém dokladu je zadavatel oprávněn uplatnit do konce lhůty splatnosti s tím, že zašle doklad zpět dodavateli s uvedením výhrad. Tímto okamžikem se ruší lhůta splatnosti. Od okamžiku doručení opraveného dokladu zadavateli běží nová lhůta splatnosti.
11. V případě prodlení s dobou předložení technického a bezpečnostního projektu a/nebo dobou pro implementaci Tiskového systému je dodavatel povinen zaplatit zadavateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z celkové ceny včetně DPH, a to za každý i započatý den prodlení.
12. V případě prodlení se servisním zásahem v rámci sjednané podpory Tiskového systému je dodavatel povinen zaplatit zadavateli smluvní pokutu ve výši 200,- Kč, a to za každý i započatou hodinu prodlení.
13. V případě porušení povinnosti zachovávat jako citlivé veškeré informace, o kterých se dozví v souvislosti s plnění smlouvy, je zadavatel povinen zaplatit zadavateli smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení dané povinnosti.
14. V případě prodlení zadavatele se zaplacením ceny vzniká dodavateli nárok na zaplacení úroku z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob.
15. Smluvní pokutu stejně jako případnou škodu či jinou újmu vzniklou zadavateli vlivem činnosti dodavatele je dodavatel povinen zaplatit zadavateli nejpozději do 15 kalendářních dnů ode dne, kdy bude zadavatelem o nároku na úhradu smluvní pokuty a její výši resp. vzniklé škody či jiné újmy a její výši prokazatelně informován.
16. Dodavatel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů, tj. Dodavatelů je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním smlouvy (tj. originálního vyhotovení smlouvy včetně jejich dodatků, originálů daňových dokladů a dalších dokladů vztahujících se k plnění smlouvy), a to po dobu danou právními předpisy České republiky k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů).
17. Dodavatel bere na vědomí, že smlouva bude zadavatelem uveřejněna v souladu s platnými a účinnými právními předpisy na profilu zadavatele a v registru smluv.

Způsob a doba podání nabídky

16.05.2017 13:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě rovnosti nabídkových cen hodnotící komise stanoví vítězného dodavatele prostřednictvím losování, které bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 zákona. Účastnit se losování mají právo ti dodavatelé, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním, a to prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
16.05.2017 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Veronika Mesarčová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ministerstvo práce a...
Doručeno: 04.05.2017 16:05:56

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Veronika Mesarčová
Vydáno pro (O - organizace): MPSV
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 04.5.2017 16:03:40
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.05.2017 16:01 Veronika Mesarčová 04.05.2017 16:01 Veronika Mesarčová právě zobrazena

Kontextová navigace