Domů  /  Zadávací řízení  /  Úklidové služby pro NZM…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Národní zemědělské muzeum, s.p.o.
IČO: 75075741

Sídlo/místo podnikání:
Kostelní 1300/44
17000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Pavel Filipovský
: pavel.filipovsky@nzm.cz
: 775 880 928

Organizační útvar:
NZM Praha
Číslo útvaru: 000
E-mail: jana.valesova@nzm.cz
Telefon: 220308393
Adresa webu: http://www.nzm.cz/
Kontaktní adresa:
Kostelní 1300/44
17000 Praha 7
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Úklidové služby pro NZM s.p.o. pobočka Praha
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00052319

03.05.2017 09:07:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Pavel Filipovský
pavel.filipovsky@nzm.cz
775 880 928

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Úklidové služby pro NZM s.p.o. pobočka Praha
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Pavel Filipovský
pavel.filipovsky@nzm.cz
775 880 928
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb spočívajících v úklidových pracích veškerých vnitřních prostor budovy NZM - Praha, Kostelní 44, Praha 7 (dále jen „Budova“), tj. administrativních prostor (kanceláře a zasedací místnosti), výstavních sálů, multifunkčního sálu, vstupních prostor, schodišť, sociálního zařízení (toalety), technického zázemí budovy apod. Veřejná zakázka zahrnuje jednak pravidelný úklid prostor budovy i mimořádný úklid po akcích realizovaných v prostorách NZM.
Položky předmětu VZ
Úklidové služby
90900000-6 - Čisticí a hygienické služby
90900000-6 - Čisticí a hygienické služby
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb spočívajících v úklidových pracích veškerých vnitřních prostor budovy NZM - Praha, Kostelní 44, Praha 7 (dále jen „Budova“), Veřejná zakázka zahrnuje jednak pravidelný úklid prostor budovy i mimořádný úklid po akcích realizovaných v prostorách NZM.
Konkrétně se jedná se o úklid těchto prostor Budovy:
• kanceláře, zasedací místnost, chodba u kanceláří o podlahové ploše 558,45 m2
• kuchyňské linky, klidová místnost o podlahové ploše 16,77 m2
• toalety o podlahové ploše 163,67 m2
• výstavní sály, výstavy a expozice o podlahové ploše 4 944, 95 m2
• sklady, dílna údržby, chodby 1. podzemního podlaží (PP) o podlahové ploše 1 296,98 m2
• osobní a osobo nákladní výtahy o podlahové ploše 10,96 m2
• technické místnosti (rozvodna, kotelna), inspekční pokoje, schodiště k bytům, západní únikové schodiště o podlahové ploše 307,75 m2
• veřejně přístupná schodiště, veřejně přístupné chodby, vstupní prostory, foyer v patrech, severní únikové schodiště o podlahové ploše 770,94 m2
• pokladna, vrátnice o podlahové ploše 127,47 m2
• místnosti externích zaměstnanců o podlahové ploše 98,58 m2
• multifunkční sál v 1. nadzemním podlaží (NP) o podlahové ploše 567,43 m2.

Celková podlahová plocha Budovy určená k úklidu činí celkem 8 863,95 m2.

Součástí poskytování úklidových služeb je zajištění vlastních úklidových, čistících a desinfekčních prostředků, veškerého hygienického materiálu apod.

Podrobný popis požadovaných úklidových činností a prací a jejich četnost (denně, týdenně, měsíčně ročně) je uveden v tabulce „Podrobný seznam požadovaných úklidových prací a činností“, která je v příloze č. 1 Zadávací dokumentace této veřejné zakázky.

Veškerá komunikace musí probíhat prostřednictvím el. tržiště Gemin.

Zadavatel si vyhrazuje právo v návaznosti na podané dodatečné informace změnit zadávací podmínky, právo neposkytovat náhradu jakýchkoliv nákladů, které dodavatel vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení, právo zadávací řízení zrušit, a to i bez uvedení důvodu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 968 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 7
Kostelní
1300
44
170 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
kopií dokladu
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
kopií dokladu
živnostenský list nebo výpis z živnostenského rejstříku
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Prokázání plnění obdobných služeb
Zadavatel požaduje prokázání splnění minimální úrovně technické kvalifikace dle § 79 ZZVZ, odst. 2, písm. b) tak, že za posledních 3 roky realizoval nejméně 3 významné služby spočívající v poskytnutí úklidových služeb, přičemž hodnota této služby činila alespoň 500 000,- Kč bez DPH za rok. Rozsah požadovaných údajů pro doložení významné zakázky je následující: - název významné zakázky, - název a adresa objednatele vč. kontaktní osoby (tel. e-mail), u které je možné uváděné údaje ověřit, - rozsah poskytnuté služby v Kč bez DPH, - doba (termíny) poskytnutí (měsíc/rok), - osvědčení (potvrzení) vydané a podepsané odpovědným zástupcem objednatele. V rámci technické kvalifikace zadavatel požaduje doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele, např. osvědčení o získání profesní kvalifikace „Úklidový pracovník administrativních ploch“ vydaným Hospodářskou komorou ČR nebo jiný obdobný doklad prokazující profesní způsobilost.
Kopií dokladu referenčního listu
Rozsah požadovaných údajů pro doložení významné zakázky je následující: - název významné zakázky, - název a adresa objednatele vč. kontaktní osoby (tel. e-mail), u které je možné uváděné údaje ověřit, - rozsah poskytnuté služby v Kč bez DPH, - doba (termíny) poskytnutí (měsíc/rok), - osvědčení (potvrzení) vydané a podepsané odpovědným zástupcem objednatele.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování služeb

Způsob a doba podání nabídky

15.05.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem
Postup při losování:
- Pro losování budou použity 3 hrací kostky a kalíšek.
- Kostky budou prvním účastníkem (dle pořadí, ve kterém byly podány nabídky) vloženy do kalíšku a po promíchání v kalíšku účastník vrhne kostky na stůl.
– Zadavatel sečte příslušné hodnoty na vrchní zobrazené straně kostek a tento součet zapíše do protokolu.
- Kostky budou druhým účastníkem (dle pořadí, ve kterém byly podány nabídky)vloženy do kalíšku a po promíchání v kalíšku účastník vrhne kostky na stůl.
- Zadavatel sečte příslušné hodnoty na vrchní zobrazené straně kostek a tento součet zapíše do protokolu.
- Vítězem bude účastník, který vrhl vyšší součtovou hodnotu vrhu.
- V případě shodné hodnoty vrhů kostek bude postup opakován, dokud jeden z účastníků nevrhne vyšší hodnotu. V případě, že se zástupci výše uvedených účastníků na losování nedostaví, bude tomuto účastníkovi započítán vrh kostkami jako 0 bodů.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


09.05.2017 10:00:00
Praha 7
Kostelní
1300
44
170 00
Česká republika
Sraz uchazečů před pokladnou muzea.
Otevírání nabídek
15.05.2017 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ing. Jiří Houdek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Národní zemědělské muzeum,...
Doručeno: 03.05.2017 09:17:18

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 03.05.2017 09:07 Pavel Filipovský 03.05.2017 09:07 Pavel Filipovský právě zobrazena

Kontextová navigace