Předmětem poptávky je přeprava staršího nábytku z Českých Budějovic, Studentská ul. č.15 do Prahy. Přepravovány budou malé knihovny s rozměry 1,35x0,6x0,26 m (250ks), poličky s rozměry 1x0,36x0,24 m (50ks) a desky za postele s rozměry 2x0,5 m (175ks). Na výchozím míste je nábytek složen ve dvou skladech (vzdálené cca 300m od sebe, adresa je stejná) v přízemí budov. Cílovým místem je kolej Orlík (Terronská 6, Praha 6 - všechny desky za poslete), kolej Bubeneč (Terronská 28, Praha 6 - 50 knihoven a 50 poliček) a koleje Strahov (Vaníčkova 7, Praha 6 - 200 knihoven). Na cílových místech bude nábytem složen do skladů v přízemí resp. v sutérénu budovy. Objem stěhovaného nábytku by měl být cca 60-62m3.
--- Naložení/složení nábytku je součástí cenové nabídky. --- Předpokládaný termín stěhování: mezi 1.7. a 15.7.2017. Není vyžadován převoz jediným autem - připouští se převoz max. 4 auty v max. dvou různých dnech.
Obecné podmínky pro celou zakázku:
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i všechny přidružené platby
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit