Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup brašen, batohů a obalů…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Soňa Kružíková
: sona.skrivankova@cizp.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup brašen, batohů a obalů na notebooky
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00052263

28.04.2017 13:50:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.skrivankova@cizp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup brašen, batohů a obalů na notebooky
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.skrivankova@cizp.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění této veřejné zakázky je v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami zajištění dodávky níže uvedených komodit:
• brašna pro notebook velikosti 15,6“ – 65 ks,
• brašna pro notebook velikosti 12,5“ – 140 ks,
• batoh pro notebook velikosti 15,6“ – 85 ks,
• pouzdro pro notebook velikosti 12,5“ – 100ks,
dle podrobné a technické specifikace uvedené v příloze č. 1 Výzvy a zadávacích podmínek s jednobarevným tamponovým potiskem loga se zkratkou ČIŽP dle specifikace uvedené v příloze č. 7 Výzvy a zadávacích podmínek.

Klasifikace předmětu dle CPV kódů:
Pouzdra na přenosné počítače 30237270-2
Služby v oblasti grafického designu 79822500-7
Položky předmětu VZ
Pouzdra na přenosné počítače
30237270-2 - Pouzdra na přenosné počítače
30237270-2 - Pouzdra na přenosné počítače
Pouzdra na přenosné počítače 30237270-2
Služby v oblasti grafického designu 79822500-7
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
175 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Na Břehu
267
1a
19000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
Čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek.
Čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek.
Čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek.
Čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek.
Čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek.
Čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek.
Profesní způsobilost
výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Tímto dokladem se rozumí kopie živnostenského listu nebo kopie výpisu ze živnostenského rejstříku.
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Tímto dokladem se rozumí kopie živnostenského listu nebo kopie výpisu ze živnostenského rejstříku.
Účastník prokáže profesní způsobilost předložením níže uvedených dokladů:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Tímto dokladem se rozumí kopie živnostenského listu nebo kopie výpisu ze živnostenského rejstříku.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva podle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

15.05.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dle termínu podání. Nabídka, která byla podána dříve, bude mít lepší umístění.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

175 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídková cena, která bude předmětem hodnocení, bude účastníkem výběrového řízení sestavena vyplněním závazného formuláře pro zpracování nabídkové ceny, který tvoří přílohu č. 3 Výzvy
a zadávacích podmínek.

Účastník je povinen uvést do krycího listu nabídky, který tvoří přílohu č. 4 Výzvy a zadávacích podmínek, nabídkovou cenu v Kč bez DPH a nabídkovou cenu v Kč včetně DPH.

Zadavatel požaduje, aby účastník ve své nabídce uvedl, zda bude využívat k plnění předmětu veřejné zakázky poddodavatele či nikoli.K prokázání této skutečnosti slouží seznam poddodavatelů, který tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek.

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byla vyplněná příloha č. 1 Výzvy a zadávacích podmínek,
a to dle závazných pokynů, které jsou v ní uvedeny.

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byl návrh umístění jednobarevného loga se zkratkou ČIŽP na jednotlivém požadovaném zboží (brašna pro notebook velikosti 15,6“, brašna pro notebook velikosti 12,5“, batoh pro notebook velikosti 15,6“, pouzdro pro notebook velikosti 12,5“) v bílé
a stříbrné barvě.


Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.05.2017 10:02:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Soňa Kružíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Výzva a zadávací podmínky
Výzva a zadávací podmínky.pdf 2,89 MB
Příloha č. 1 – Podrobná a technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky
Příloha č. 1 - Podrobná specifikace pedmětu plnění.pdf 403,15 KB
Příloha č. 1 – Podrobná a technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky
Příloha č. 1 - Podrobná specifikace pedmětu plnění.docx 27,11 KB
Příloha č. 2 – Závazný návrh kupní smlouvy
Příloha č. 2 - Závazný návrh smlouvy.pdf 336,34 KB
Příloha č. 2 – Závazný návrh kupní smlouvy
Příloha č. 2 - Závazný návrh smlouvy.docx 45,68 KB
Příloha č. 3 – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny
Příloha č. 3 - Závazný formulář pro zpracování NC.pdf 199,16 KB
Příloha č. 3 – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny
Příloha č. 3 - Závazný formulář pro zpracování NC.xlsx 13,26 KB
Příloha č. 4 – Krycí list
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky.pdf 125,22 KB
Příloha č. 4 – Krycí list
Příloha č. 4 - Krycí list nabídky.docx 38,61 KB
Příloha č. 5 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
Příloha č. 5 - Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti.pdf 211,80 KB
Příloha č. 5 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
Příloha č. 5 - Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti.docx 48,00 KB
Příloha č. 6 – Seznam poddodavatelů
Příloha č. 6 - Seznam poddodavatelů.pdf 205,47 KB
Příloha č. 6 – Seznam poddodavatelů
Příloha č. 6 - Seznam poddodavatelů.docx 43,32 KB
Příloha č. 7 - Popis logotypu a logo v křivkách
Příloha č. 7 - Popis logotypu a logo v křivkách.7z 686,07 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 28.04.2017 13:56:15

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Soňa Kružíková
Vydáno pro (O - organizace): Česká inspekce životního prostředí [IČ 41693205]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 28.4.2017 13:51:06
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.04.2017 13:50 Soňa Kružíková 28.04.2017 13:50 Soňa Kružíková právě zobrazena

Kontextová navigace