Domů  /  Zadávací řízení  /  Tisk 3 druhů formulářů viz…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Jitka Brennerová
: jitka.brennerova@aa.mpsv.cz
: +420 950 178 895
: účetní

Organizační útvar:
KRP Praha
Číslo útvaru: 2
Kontaktní adresa:
Domažlická 1139/11
130 00 Praha 3
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Tisk 3 druhů formulářů viz Položky předmětu VZ (celkem 27 050 ks)
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00051562

06.04.2017 15:06:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jitka Brennerová
jitka.brennerova@aa.mpsv.cz
+420 950 178 895
účetní

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Tisk 3 druhů formulářů viz Položky předmětu VZ (celkem 27 050 ks)
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jitka Brennerová
jitka.brennerova@aa.mpsv.cz
+420 950 178 895
účetní
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Tisk 3 druhů formulářů viz Položky předmětu VZ (celkem 27 050 ks), černobílý tisk, baleno do folie, korektura před tiskem, doprava v ceně na 8 pracovišť po Praze, viz přílohy na konci výzvy (1. Rozpis rozvozu, počty kusů na jednotlivá pracoviště, 2. Tabulka adres a kontaktů pro rozvoz na jednotlivá pracoviště). Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy přiložit k faktuře. Tiskopisy dodat max. do 14 pracovních dnů od obdržení objednávky.
Položky předmětu VZ
Potvrzení výkonu činnosti – nekolidující zaměstnání
22820000-4 - Tiskopisy
22820000-4 - Tiskopisy
1) Potvrzení výkonu činnosti – nekolidující zaměstnání,
A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk,
celkem 15500 ks


Parametry
Název Operátor Hodnota
15 500,00
ks
Podklad pro individuální schůzku
22820000-4 - Tiskopisy
22820000-4 - Tiskopisy
2) Podklad pro individuální schůzku,
A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk,
celkem 10200 ks


Parametry
Název Operátor Hodnota
10 200,00
ks
Pomůcka pro vyhodnocení individuální schůzky
22820000-4 - Tiskopisy
22820000-4 - Tiskopisy
3) Pomůcka pro vyhodnocení individuální schůzky,
A4, 2 listy, papír 90g/m ofsetový, černobílý oboustranný tisk (1 ks = samostatné listy; tisk na 3 strany; 1. list: tisk 1/1, 2. list:1/0, tisk 1350 ks každý motiv, tj. celkem 2700 ks listů)
celkem 1350 ks

Parametry
Název Operátor Hodnota
1 350,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
9 917,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 3
Domažlická
1139
11
130 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 2
Bělehradská
214
86
12000
Česká republika
Praha 3
Roháčova
133
13
130 00
Česká republika
Praha 4
Novodvorská
803
82
142 00
Česká republika
Praha 5
Štefánikova
216
21
150 00
Česká republika
Praha 6
Bělohorská
688
165
169 00
Česká republika
Praha 8
Stejskalova
185
7
180 00
Česká republika
Praha 9
Sokolovská
324
14
190 00
Česká republika
Praha 10
Vršovická
1429
68
101 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávku dle ust. § 2079 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění.
Objednávku vytvoří sám zadavatel, zatím připravena není, jestliže není znám dodavatel ani finance. Ostatní informace znáte ze zadání, včetně dat zadavatele.

Způsob a doba podání nabídky

19.04.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

12 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.04.2017 08:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Jitka Brennerová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 06.04.2017 15:17:04

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.04.2017 15:06 Jitka Brennerová 06.04.2017 15:06 Jitka Brennerová právě zobrazena

Kontextová navigace