Domů  /  Zadávací řízení  /  Analýza připravenosti MPSV na…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Ministerstvo práce a sociálních věcí
IČO: 00551023

Sídlo/místo podnikání:
Na Poříčním právu 376/1
12801  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Jandová
: jana.jandova@mpsv.cz
: +420950192760

Specifikace VZ

Název VZ: Analýza připravenosti MPSV na vstup nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 679/2016 (GDPR) v účinnost
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00051513

06.04.2017 12:01:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Jandová
jana.jandova@mpsv.cz
+420950192760

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Analýza připravenosti MPSV na vstup nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 679/2016 (GDPR) v účinnost
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Jandová
jana.jandova@mpsv.cz
+420950192760
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení analýzy, jejímž obsahem budou následující činnosti:

1.Identifikace a popis konkrétních dopadů nařízení GDPR do procesů MPSV (pohled organizační) zahrnující nejméně následující okruhy:

a. udělování souhlasu se zpracováním osobních údajů,
b. zpracování a uchování osobních údajů,
c. organizační opatření proti ztrátě, zničení, poškození a odcizení osobních údajů,
d. eskalační procedury a postupy pro hlášení incidentů,
e. organizační struktura a odpovědnosti za ochranu osobních údajů,
f. předávání osobních údajů,
g. další související interní a externí procesy.

2. Identifikace a pojmenování procesů, které osobní údaje zpracovávají – základní popis procesu, identifikace osobních údajů, které daný proces zpracovává a způsob zpracování těchto osobních údajů.

3. Identifikace aktuálně provozovaných a nově řešených (připravovaných) technických opatření (v součinnosti s garanty dotčených systémů MPSV a garantem architektury ICT prostředí MPSV), které tyto procesy podporují.

4. Identifikace souvisejících (existujících i neexistujících, interních i externích) organizačních opatření (předpisy a dokumentaci), které bude nutné aktualizovat a navrhnout způsob a znění jejich aktualizace a znění nových předpisů.

5. Na základě identifikovaných rozdílů, změn a znalosti prostředí MPSV vytvořit a prioritizovat kroky, které zajistí potřebné úpravy (procesů a ICT prostředí).

Výstupy Analýzy:
1. Seznam technických prostředků, interních i externích procesů a interních i externích dokumentů ovlivněných nařízením GDPR včetně vzájemných vztahů mezi nimi.

2. Indikativní seznam a náplň jednotlivých kroků k zajištění souladu s nařízením GDPR včetně stanovení jejich prioritizace.

Další informace relevantní pro zajištění řádného provedení předmětu plnění jsou uvedeny v Příloze
č. 1 Výzvy – Návrh smlouvy (závazný vzor), resp. v příloze č. 1 návrhu smlouvy.
Položky předmětu VZ
Systémové a technické poradenské služby
72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
72220000-3 - Systémové a technické poradenské služby
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
970 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Na Poříčním právu
376
1
12801
Česká republika
ICT prostředí zadavatele, popř. (za předem dohodnutých podmínek) v prostředí dodavatele s tím, že výstupy poskytnuté z prostředí dodavatele musí být relevantní pro aplikaci v prostředí MPSV.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 2 Výzvy) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky podle § 87 zákona.
Profesní způsobilost
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 2 Výzvy) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky podle § 87 zákona.
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 2 Výzvy) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky podle § 87 zákona.
Doklad o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského rejstříku)
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 2 Výzvy) nebo jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky podle § 87 zákona.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb
Dodavatel musel v posledních 3 letech realizovat níže uvedené významné služby:
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 2 této Výzvy)
• alespoň jednu (1) významnou zakázku spočívající v posouzení dopadu zvažované změny a návrhu celkového budoucího řešení, • alespoň dvě (2) významné zakázky spočívající v klasifikaci informací a následné analýze rizik s ohledem na jejich zabezpečení • alespoň tři (3) významné zakázky spočívající v provedení analýzy souladu dané organizace (zadavatele zakázky) s požadavky zákona, vyhlášky či nařízení a navržení opatření na zajištění souladu dané organizace se stanovenými požadavky včetně plánu jejich implementace Podrobnější minimální úroveň technické kvalifikace je uvedena v příloze v dokumentu "Výzva k podání nabídky".
Seznam osob, které se budou podílet na plnění zakázky – realizační tým
Zadavatel požaduje doložení jmenného seznamu nejméně 6 členného týmu vč. životopisů a dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání. Členové týmu musí splňovat minimálně níže uvedené požadavky:
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 2 této Výzvy).
• minimálně dvě (2) osoby na pozici Procesní/Business analytik • minimálně jedna (1) osoba na pozici IT analytik • minimálně jedna (1) osoba na pozici Bezpečnostní analytik • minimálně jedna (1) osoba na pozici Datový analytik • minimálně jedna (1) osoba na pozici Specialista ochrany osobních údajů Více informací k požadavkům na prokázání kvalifikace osob realizačního týmu je uvedena v příloze v dokumentu "Výzva k podání nabídky".
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
smlouva o dílo ve smyslu ust. § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v aktuálním znění.

Způsob a doba podání nabídky

19.04.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.04.2017 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Jandová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Ministerstvo práce a...
Doručeno: 06.04.2017 12:07:12

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.04.2017 12:01 Jana Jandová 06.04.2017 12:01 Jana Jandová právě zobrazena

Kontextová navigace