Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka pevných policových…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Petr Mikulka
: petr.mikulka@fs.mfcr.cz
: + 420 296 853 855
: 724 189 789
: Ředitel Odboru správy majetku a investic

Kontaktní osoba:
: Bc. Kateřina Škabroudová
: katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
: 387722370
: referent

Organizační útvar:
Odd. nakládání s majetkem a podpory provozu
Číslo útvaru: 730020168
E-mail: petr.mikulka@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka pevných policových regálů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00050395

07.03.2017 07:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Petr Mikulka
petr.mikulka@fs.mfcr.cz
+ 420 296 853 855
724 189 789
Ředitel Odboru správy majetku a investic
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Kateřina Škabroudová
katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
387722370
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka pevných policových regálů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Petr Mikulka
petr.mikulka@fs.mfcr.cz
+ 420 296 853 855
724 189 789
Ředitel Odboru správy majetku a investic
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Kateřina Škabroudová
katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
387722370
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového vybavení archivů pevnými policovými regály specifikovanými v Příloze č. 1 Výzvy, včetně montáže a dopravy do odběrných míst uvedených v Příloze č. 2 Výzvy a likvidace veškerého odpadu a obalového materiálu souvisejícího s dodáním předmětu veřejné zakázky. Pevné policové regály jsou určeny pro uložení šanonů a archivních krabic.
Položky předmětu VZ
39151100-6
39151100-6 - Regály
39151100-6 - Regály
Pevné policové regály, dle specifikace zadavatele uvedené v Příloze č. 1 Výzvy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4,00
odběrná místa
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

do 35 kalendářních dnů ode dne následujícího po dni podpisu Smlouvy poslední smluvní stranou

Doba a místo plnění

Praha 7
Nábř. Kpt. Jaroše
1000
7
170 00
Česká republika
Další místa plnění
Pozlovice
Pozlovice
338
763 26
Česká republika
Praha 11
Opatovská
18
14000
Česká republika
Kladno
L. Janáčka
3181
27280
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Zadavatel stanoví obchodní a platební podmínky formou závazného návrhu kupní smlouvy (dále též „smlouva“), který je uveden v Příloze č. 3 Výzvy. Dodavatel není oprávněn činit ve smlouvě změny či doplnění s výjimkou údajů, které jsou výslovně vyhrazeny pro doplnění ze strany dodavatele. Není rovněž oprávněn přikládat žádné přílohy ke smlouvě, které tato výzva výslovně nepředpokládá. Dodavatel ke smlouvě připojí Přílohu č. 1 - Specifikace zboží nebo nabídka prodávajícího. Dodavatel ke smlouvě připojí vyplněnou Přílohu č. 2, kde uvede rozpis nabídkových cen. Smlouva musí být ze strany dodavatele podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu jinou osobou musí být jako součást dokladů předložen originál či úředně ověřená kopie zmocnění této osoby k danému úkonu oprávněnou osobou. Pro posouzení a hodnocení bude dostačující fotokopie, originál bude doložen před podpisem smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

20.03.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě rovnosti výsledků hodnocení nabídek přistoupí zadavatel k losování za účasti tří zástupců zadavatele.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Pokyny a požadavky na zpracování a členění nabídky:
Dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Nabídka bude obsahovat návrh smlouvy Příloha č. 3 Výzvy, včetně příloh, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
V případě podpisu nabídky či smlouvy osobou pověřenou k tomuto úkonu, doloží dodavatel v nabídce příslušný originál či úředně ověřenou plnou moc, či jiný platný úředně ověřený pověřovací dokument.
Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Veškeré doklady musí být dobře čitelné.

Požadavky na způsob a zpracování nabídkové ceny: Podkladem pro zpracování nabídkové ceny je tato Výzva.
Nabídková cena nabízeného zboží bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, která v sobě již zahrnuje dopravu na místo plnění, instalaci, výchozí revizi a technickou dokumentaci regálu, likvidace veškerého odpadu a obalového materiálu, včetně veškerých dalších nákladů a rizik vlivů souvisejících s dodáním zboží zadavateli.
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v korunách českých (Kč), v členění bez DPH, výše DPH, vč. DPH.
Změna nabídkové ceny je možná pouze v případě že dojde ke změně příslušné sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Dodavatel uvede nabídkovou cenu do čl.2 smlouvy a Přílohy č. 2 smlouvy.
Zadavatel stanoví, že v případě rozporu nabídkové ceny, má vždy přednost, resp. platí cena uvedená ve smlouvě předložené dodavatelem v nabídce.

Další podmínky a práva zadavatele:
Zadavatel nepřipouští varianty řešení.
Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty.
Dodavatelům nenáleží náhrada nákladů, které dodavatel vynaloží na účast v zadávacím řízení na této veřejné zakázce, včetně nákladů souvisejících s vyhotovením nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit, případně vyjasnit informace deklarované dodavateli v nabídkách.
Pokud za dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii, resp. fotokopie, originál bude předložen před podpisem smlouvy.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení.
Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů před uzavřením smlouvy.
Práva a povinnosti v této Výzvě výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.03.2017 08:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ve věcech technických parametrů kontaktujte Bc. Kateřinu Škabroudovou pouze prostřednictvím e-tržiště.
Další specifikace
Kateřina Škabroudová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 07.03.2017 08:23:41

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 07.03.2017 07:42 Kateřina Škabroudová 07.03.2017 07:42 Kateřina Škabroudová právě zobrazena

Kontextová navigace