Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění podpory…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Eva Geryková
: eva.gerykova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor informačních a komunikačních technologií
Číslo útvaru: 13330
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění podpory softwarových produktů Adobe LC PDF pro spisovou službu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00050242

02.03.2017 14:22:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Eva Geryková
eva.gerykova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění podpory softwarových produktů Adobe LC PDF pro spisovou službu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Eva Geryková
eva.gerykova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění podpory SW produktů Adobe LC PDF pro systém spisové služby DMS v prostředí zadavatele po dobu 24 měsíců. Podpora zajistí zpřístupnění portálu výrobce Adobe Systems Inc., jako hlavního nástroje pro řešení technických problémů vzniklých v prostředí zadavatele při provozu.
Položky předmětu VZ
Podpora SW Adobe LC PDF dle specifikace v příloze č. 1 po dobu 24 měsíců
07 - Software a informační systémy
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
podpora bude zahrnovat:
-nárok na aktuální verze prostřednictvím přístupového kódu,
-přístup k opravným balíčkům, patchům, service packům.
Součástí podpory bude též stanovení a udržování kontaktního místa – odpovědné osoby poskytovatele, s nímž bude zadavatel moci komunikovat (telefonicky nebo e-mailem) v češtině, v režimu 5x8 (tj. v pracovních dnech od 9:00 do 17:00 hod.), a to v případě vzniklých problémů nebo z důvodu poskytnutí informací, a to po celé období platnosti poskytování podpory u zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
490 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
Těšnov
65
17
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.05.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nahradí objednávkový dokument ve smyslu §1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Objednávkový dokument bude oboustranně podepsaný a budou v něm uvedeny platební a obchodní podmínky zadavatele. Objednávka a metadata z ní odvozená podléhají povinnosti zveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

Způsob a doba podání nabídky

30.03.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídkových cen bude rozhodnuto o vítězi losem.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídka účastníka bude obsahovat:
a)doplněnou tabulku v příloze č. 1,
b)platný certifikát, či jiný platný smluvní vztah o partnerství s výrobcem, společností Adobe Systems Inc., popřípadě s certifikovaným distributorem produktů Adobe LC PDF, který jej opravňuje k prodeji podpory těchto produktů.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
30.03.2017 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Účastník je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 2. Podáním nabídky účastník souhlasí s podmínkami tohoto výběrového řízení a bere na vědomí, že je vázán obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty. 3. Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli zrušit, a to i bez uvedení důvodu. 4. Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://portal.mze.cz/ssl/web/mze/intranet/vnitrni-predpisy/smernice-c10-2016.html). Podáním nabídky účastník prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Eva Geryková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 16.03.2017 15:30:18

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.03.2017 14:22 Eva Geryková 09.03.2017 10:25 Eva Geryková právě zobrazena

Kontextová navigace