Domů  /  Zadávací řízení  /  Technická podpora Dell  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČO: 00006599

Sídlo/místo podnikání:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Lenka Dynterová
: dynterova.lenka@vlada.cz
: ředitelka odboru informatiky

Kontaktní osoba:
: Pavel Dyntera Smékal
: dyntera.pavel@vlada.cz
: vládní rada

Organizační útvar:
Oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: OVZ
Kontaktní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Technická podpora Dell
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00049170
Evidenční číslo: čj. 727/2017-OIT

27.01.2017 18:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Lenka Dynterová
dynterova.lenka@vlada.cz
ředitelka odboru informatiky
Kontaktní osoby za zadavatele
Pavel Dyntera Smékal
dyntera.pavel@vlada.cz
vládní rada

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Technická podpora Dell
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Lenka Dynterová
dynterova.lenka@vlada.cz
ředitelka odboru informatiky
Kontaktní osoby za zadavatele
Pavel Dyntera Smékal
dyntera.pavel@vlada.cz
vládní rada
Evidenční číslo zadavatele
čj. 727/2017-OIT
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je prodloužení technické podpory zařízení Dell o 1 rok. Celkem se jedná o 13 zařízení (10 serverů a 3 iSCSI SAN pole).

Vybraný dodavatel je povinen doručit zadavateli zpět podepsanou objednávku do 5 dnů od jejího doručení dodavateli. Pokud tak neučiní, je zadavatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu dodavateli v pořadí.

Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným dodavatelem.

Dodavatel do 14 dní od účinnosti oboustranně podepsané objednávky doloží výpis dodané technické podpory na požadované období ze systému výrobce zařízení Dell v sídle zadavatele. Předání výpisu dle předchozího odstavce bude potvrzeno podpisem oprávněného zaměstnance zadavatele na dodacím listu nebo předávacím protokolu.

Splatnost faktury 21 dní. Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.
Položky předmětu VZ
Equallogic PS6100X
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
Podpora 3 ks zařízení Equallogic PS6100X pro období:

- od 9.3.2017 do 8.3.2018 SN: JFQK95J
- od 18.7.2017 do 17.7.2018 SN: HPR1422
- od 9.1.2018 do 8.1.2019 SN: 4KWZH5J

SERVICE LEVEL DESC:
PROSUPPORT AND NEXT BUSINESS DAY ON-SITE SERVICE
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
89 000,00
267 000,00
Dell PE R420 a Dell PE R510
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
Podpora 2 ks zařízení Dell PE R420 pro období:

- od 27.3.2017 do 26.3.2018 SN: BKKC8X1
- od 29.3.2017 do 28.3.2018 SN: 2KKC8X1

a 1 ks zařízení Dell PE R510 pro období:

- od 7.5.2017 do 6.5.2018 SN: FP5T15J

SERVICE LEVEL DESC:
PROSUPPORT AND NEXT BUSINESS DAY ON-SITE SERVICE
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
14 000,00
42 000,00
Dell PE R710 a Dell PE R720
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
Podpora 1 ks zařízení Dell PE R710 pro období:

- od 29.5.2017 do 28.5.2018 SN: 4JZC25J

a 2 ks zařízení Dell PE R720 pro období:

- od 11.7.2017 do 10.7.2018 SN: FJR4422
- od 11.7.2017 do 10.7.2018 SN: CJR4422

SERVICE LEVEL DESC:
PROSUPPORT AND NEXT BUSINESS DAY ON-SITE SERVICE
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
28 900,00
86 700,00
Dell PE R320
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
Podpora 2 ks zařízení Dell PE R320 pro období:

- od 9.8.2017 do 8.8.2018 SN: 2HYBD22
- od 9.8.2017 do 8.8.2018 SN: JGYBD22

SERVICE LEVEL DESC:
BASIC WARRANTY - NEXT BUSINESS DAY
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
4 100,00
8 200,00
Dell PE R220
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
72611000-6 - Technická výpočetní podpora
Podpora 2 ks zařízení Dell PE R220 pro období:

- od 13.8.2017 do 12.8.2018 SN: 4WWJD22
- od 13.8.2017 do 12.8.2018 SN: 6RWJD22

SERVICE LEVEL DESC:
BASIC WARRANTY - NEXT BUSINESS DAY
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
2 900,00
5 800,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
409 700,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Dodavatel do 14 dní od účinnosti oboustranně podepsané objednávky doloží výpis dodané technické podpory na požadované období ze systému výrobce zařízení Dell v sídle zadavatele. Plnění technické podpory Dell od 09.03.2017 do 08.01.2019.

Doba a místo plnění

Praha 1
nábř. E. Beneše
128
4
118 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Text předchozího odstavce "Smluvní podmínky" je generován elektronickým tržištěm Gemin automaticky a nelze jej odstranit. Smlouva není součástí zadávacích podmínek - bude vystavena objednávka z ekonomického systému SAP. Objednávka bude účinná po podpisu oběma smluvními stranami, ke dni uveřejnění v Registru smluv.

Způsob a doba podání nabídky

14.02.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí bude nejvýhodnější nabídka vybrána losem.

Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6 ZZVZ. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Dodavatel do 14 dní od účinnosti oboustranně podepsané objednávky doloží výpis dodané technické podpory na požadované období ze systému výrobce zařízení Dell v sídle zadavatele. Předání výpisu dle předchozího odstavce bude potvrzeno podpisem oprávněného zaměstnance zadavatele na dodacím listu nebo předávacím protokolu.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel bude během zadávacího řízení s dodavateli komunikovat výhradně prostřednictvím elektronického tržiště Gemin, tj. veškeré zprávy odeslané zadavatelem si může dodavatel přečíst po přihlášení do elektronického tržiště Gemin ve svých příchozích zprávách. Jedná se např. o dodatečné informace, žádosti o doplnění, vysvětlení nabídky a výzvy k součinnosti. Uvedené zprávy se považují za doručené okamžikem dojití do sféry dodavatele (tj. fakticky okamžikem odeslání zadavatelem přes elektronické tržiště Gemin). Zadavatel proto dodavatelům doporučuje průběžně sledovat stav zadávacího řízení v elektronickém tržišti Gemin, a to jako přihlášení uživatelé.
Pavel Dyntera Smékal v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad...
Doručeno: 03.02.2017 13:12:29

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 27.01.2017 18:19 Pavel Dyntera Smékal 03.02.2017 13:12 Pavel Dyntera Smékal právě zobrazena

Kontextová navigace