Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění správy a údržby…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Soňa Kružíková
: sona.skrivankova@cizp.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění správy a údržby administrativní budovy Oblastního inspektorátu ČIŽP v Liberci
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00048664

04.01.2017 15:01:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.skrivankova@cizp.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění správy a údržby administrativní budovy Oblastního inspektorátu ČIŽP v Liberci
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.skrivankova@cizp.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění správy a údržby administrativní budovy Oblastního inspektorátu ČIŽP v Liberci.
Správce, nebo jím pověřená osoba, bude technicky zabezpečovat chod budovy.
Podrobná specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 1 Výzvy a zadávacích podmínek.

Klasifikace předmětu veřejné zakázky dle CPV kódů:
Správa objektů 79993100-2
Opravy a údržba vybavení budov 50700000-2
Položky předmětu VZ
Správa objektů
79993100-2 - Správa objektů
79993100-2 - Správa objektů
Správa objektů 79993100-2
Opravy a údržba vybavení budov 50700000-2
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 545 600,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Liberec
Třída 1. máje
858
26
46001
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
Profesní způsobilost
Předložením požadovaného výpisu.
Účastník prokáže profesní způsobilost předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Předložením požadovaného dokladu.
Účastník prokáže profesní způsobilost předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující následující živnostenská oprávnění:
• správa a údržba nemovitostí
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam významných služeb
Technickou kvalifikaci splňuje účastník, který předloží: Seznam minimálně 2 významných služeb poskytnutých účastníkem jiným subjektům, než je on sám, v uplynulých 5 letech před zahájením tohoto výběrového řízení. Za významnou službu se považuje zajištění správy a údržby budovy po dobu minimálně jednoho roku v minimálním finančním objemu 250.000,- Kč bez DPH za rok za jednu významnou službu pro jeden subjekt.
Seznam významných služeb bude předložen formou podepsaného čestného prohlášení, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek.
Seznam významných služeb bude předložen formou podepsaného čestného prohlášení, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
16.02.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění správy a údržby administrativní budovy podle ustanovení dle § 1746 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

17.01.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídek, bude výsledné pořadí těchto nabídek stanoveno podle termínu podání těchto nabídek (která byla podána dříve).


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

1 545 600,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

• Účastník předloží dle bodu č. 9 Výzvy a zadávacích podmínek vyplněný Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny, který tvoří přílohu č. 3 Výzvy a zadávacích podmínek.
• Účastník předloží dle bodu č. 9 Výzvy a zadávacích podmínek vyplněný Krycí list nabídky, který tvoří přílohu č. 4 Výzvy a zadávacích podmínek.
• Účastník předloží dle bodu č. 10 Výzvy a zadávacích podmínek seznam poddodavatelů, jehož vzor tvoří přílohu č. 7 Výzvy zadávacích podmínek.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


11.01.2017 10:00:00
Liberec
Třída 1. máje
858
26
46001
Česká republika
Otevírání nabídek
17.01.2017 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Soňa Kružíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 04.01.2017 15:24:40

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.01.2017 15:01 Soňa Kružíková 04.01.2017 15:01 Soňa Kružíková právě zobrazena

Kontextová navigace