Domů  /  Zadávací řízení  /  Kvalifikované časové razítko…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
IČO: 68403569

Sídlo/místo podnikání:
Na Popelce 2/16
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Bc. Stanislav Kabeláč
: s.kabelac@nbu.cz
: +420 257 283 451

Organizační útvar:
OKIS
E-mail: okis@nbu.cz
Telefon: +420257283448
Fax: +420257283336
Kontaktní adresa:
Na Popelce 16/2
150 06 Praha 5
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Kvalifikované časové razítko - 2016
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00048182

08.12.2016 13:06:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Stanislav Kabeláč
s.kabelac@nbu.cz
+420 257 283 451

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Kvalifikované časové razítko - 2016
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Stanislav Kabeláč
s.kabelac@nbu.cz
+420 257 283 451
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



48
Předmět VZ
Komplexní zajištění vydávání kvalifikovaných elektronických časových razítek, resp. elektronických časových razítek vydaných kvalifikovaným poskytovatelem služeb vytvářejících důvěru (dále jen „časová razítka“) vystavených podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014 ze dne 23. července 2014 o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu a o zrušení směrnice 1999/93/ES („eIDAS“) pro potřeby Národního bezpečnostního úřadu v souladu s platnými certifikačními politikami kvalifikovaných poskytovatelů služeb vytvářejících důvěru pro oblast časových razítek včetně vydávání osobních i serverových komerčních autentizačních certifikátů pro zajištění služeb spojených s poskytováním časových razítek. Zadavatel požaduje instalaci technologie pro vydávání elektronických časových razítek v prostředí vlastní infrastruktury a zároveň poskytování výše uvedených služeb z infrastruktury poskytovatele služby. Podrobná specifikace je v přiloženém souboru "Specifikace VZ.pdf"
Položky předmětu VZ
Poskytovatelské služby
72410000-7 - Poskytovatelské služby
72410000-7 - Poskytovatelé služeb
Poskytovatelé služeb specifikace: Akreditovaní poskytovatelé certifikačních služeb, resp. kvalifikovaní poskytovatelé služeb vytvářejících důvěru. Podrobná specifikace je v přiloženém souboru "Specifikace VZ.pdf" a tabulka pro nacenění v souboru "Cenová nabídka.xlsx
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
1
NTP server
48820000-2 - Servery
48820000-2 - Servery
Hardware potřebný k plnění předmětu veřejné zakázky. Podrobná specifikace je v přiloženém souboru "Specifikace VZ.pdf" a tabulka pro nacenění v souboru "Cenová nabídka.xlsx
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
1
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 5
Na Popelce
2
16
150 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Akreditace udělená Ministerstvem vnitra České republiky opravňující k poskytování certifikačních služeb, resp. služeb vytvářejících důvěru.
Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.03.2017

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Rámcová dohoda dle ustanovení §1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
Rámcová smlouva na 4 roky, od předání plnění specifikované čl.1 a), s max. výší čerpání do 1.900.000,-Kč bez DPH
Platba za dodávku hardware a software (tj. dle čl.1 a) - viz. soubor "Specifikace VZ.pdf" ) bude uskutečněna po předání plně funkčního zařízení
Hardware a software nebude poskytován zadavateli formou pronájmu. Po předání a úhradě smluvní částky přejde vlastnické právo k dodanému hardware a k licencím software na zadavatele
Počet vydaných časových razítek ve vnitřním informačním systému bude zadavatel reportovat poskytovateli měsíčně, vždy do 15 dne následujícího měsíce
Platba za spotřebovaná kvalifikovaná razítka proběhne 1x měsíčně na základě vyúčtování
Podpora bude hrazena vždy na období 3 měsíce
Zadavatel neposkytuje zálohové platby
V případě výpovědi smlouvy poskytovatelem, dříve než 24 měsíců od zahájení plnění služby vydávání časových razítek, uhradí poskytovatel pokutu ve výši poměrné části ceny hardware a software za každý měsíc neposkytování služby do 24 měsíců od předání
Dodavatel má právo kdykoliv (v dostatečném předstihu) požádat o provedení kontroly zařízení a logu vyčerpaných kvalifikovaných razítek. Toto však pouze za doprovodu a pod dohledem věcně příslušného pracovníka NBÚ a za předpokladu, že k přístupu na zařízení smí použít pouze počítač či jiné zařízení, jehož držitelem je NBÚ
Výpovědní lhůta bez udání důvodu 3 měsíce
Výpovědní lhůta na základě vzájemné dohody
Podpora: 5 x 8, 07:00h - 18:00h, reakční doba 2h v pracovní dny, vyřešení nahlášené události do 24h
Aktualizace software bude provádět věcně příslušný zaměstnanec zadavatele na základě upozornění na vhodnost aktualizace, kterou zašle spolu s odkazem či přílohou samotné aktualizace
Implementaci bude provádět dodavatel pod dozorem příslušného zaměstnance zadavatele.
Spolu s návrhem Rámcové dohody bude dodavatelem akceptována a oprávněnou osobou podepsána Dohoda o mlčenlivosti, jež je uvedena v přiloženém souboru „Dohoda o mlčenlivosti.docx“. Zadavatel nepřipouští jakékoliv úpravy Dohody o mlčenlivosti ze strany dodavatele.

Způsob a doba podání nabídky

19.12.2016 13:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Bude-li předloženo více nabídek se shodnou nabídkovou cenou, bude jako vítězná nabídka vybrána ta, která byla podána do el. tržiště jako první.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.12.2016 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Stanislav Kabeláč v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
Doručeno: 08.12.2016 20:53:23

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 08.12.2016 15:58 Stanislav Kabeláč 08.12.2016 16:06 Stanislav Kabeláč právě zobrazena
1 08.12.2016 13:06 Stanislav Kabeláč 08.12.2016 15:58 Stanislav Kabeláč

Kontextová navigace