Domů  /  Zadávací řízení  /  11/2016 kancelářské židle KoP…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Alena Šarounová
: alena.sarounova@hk.mpsv.cz

Organizační útvar:
KRP Hradec Králové
Číslo útvaru: 9
Kontaktní adresa:
Wonkova 1142/1
500 02 Hradec Králové 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: 11/2016 kancelářské židle KoP Dvůr Králové n/L, Náchod, Dobruška
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00047341

24.11.2016 10:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Alena Šarounová
alena.sarounova@hk.mpsv.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
11/2016 kancelářské židle KoP Dvůr Králové n/L, Náchod, Dobruška
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Alena Šarounová
alena.sarounova@hk.mpsv.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
13 ks kancelářských židlí pro celodenní sezení u PC, celková výška židle 106-120cm, pevný 5ti ramenný kříž, nosnost min. 130kg, barevné provedení černé, kolečka pro tvrdou podlahu i koberec - další specifikace viz příloha
Položky předmětu VZ
Kancelářské židle
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
13 ks kancelářských židlí pro celodenní sezení u PC, celková výška židle 106-120cm, pevný 5ti ramenný kříž, nosnost min. 130kg, barevné provedení černé, kolečka pro tvrdou podlahu i koberec - další specifikace viz příloha
Fakturaci a dodací list požadujeme jednotlivě dle místa dodání.
Parametry
Název Operátor Hodnota
13,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Dvůr Králové nad Labem
17. listopadu
2657
54401
Česká republika
dodat 2 ks kancelářských židlí p.Tůmová - tel: 950 168 200
Další místa plnění
NÁCHOD
Kladská
1092
54701
Česká republika
dodat 10 ks kancelářských židlí Mgr. Hlavizna - tel: 950 138 300
Dobruška
nám. F.L.Věka
26
518 01
Česká republika
dodat 1 ks kancelářské židle ing. Volfová - tel: 950 159 540

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.12.2016

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
faktura dle místa dodání

Způsob a doba podání nabídky

05.12.2016 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shodných nabídek rozhoduje čas podání.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Popis nabízeného zboží + fotografie. Požadavky viz příloha.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
05.12.2016 08:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Alena Šarounová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 24.11.2016 11:24:49

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 24.11.2016 10:42 Alena Šarounová 24.11.2016 10:42 Alena Šarounová právě zobrazena

Kontextová navigace