Poskytování servisních služeb nad rámec podpory výrobce (výše uvedená Cisco podpora) v pracovních dnech v době od 8:00 hodin do 17:00 hodin na základě požadavků zadavatele; službami nad rámec podpory výrobce se rozumí:
• provoz systému pro hlášení poruch v českém jazyce, umožňujícím zadavateli nahlášení poruch, závad a chyb kamerového systému na telefonním čísle, e-mailem či prostřednictvím webového portálu,
• řešení poruch, odstraňování závad a chyb podle požadavků zadavatele,
• garance dostupnosti náhradních dílů tak, aby byly splněny požadavky zadavatele ve lhůtách uvedených v odst. 2.3 návrhu smlouvy,
• poskytování běžných konzultací prostřednictvím telefonu či e-mailu,
• provedení profylaktické prohlídky 2x ročně, v čase a v rozsahu na vyžádání zadavatele; každá prohlídka bude provedena v rozsahu 8 hodin a v rámci profylaktické prohlídky budou provedeny zejména:
hodnocení provozu, kontroly logů, provedení aktualizace firmwarů a nahrání patchů, poučení obsluhy a správců, případně modifikace uživatelských nastavení a poskytnutí doporučení a reportu o průběhu prohlídky.
Dotčené komponenty:
• 10x CIVS-IPC-6030
• 9x CIVS-IPC-3520
• 9x CIVS-IPC-2600
• 5x CIVS-IPC-6020
• 23x CIVS-IPC-2621V
• 10x CIVS-IPC-6000P
• 1x CPS-UCS-1RU
• 1x CPS-UCS-2RU
• 1x FL-CPS-OM-SW7
• 1x FL-CPS-MS-SW7
• 2x L-CPS-M-SASD-7
• 2x L-CPS-M-VSM7-1CAM