Domů  /  Zadávací řízení  /  Výměna dvou sad baterií v UPS…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra
IČO: 67779999

Sídlo/místo podnikání:
Přípotoční 300/12
101 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Alena Přibylová
: a.pribylova@zsmv.cz
: +420974844710
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Výměna dvou sad baterií v UPS v objektu Olšanská, Praha 3
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00045355
Evidenční číslo: ZSM-175/OVZ-2016

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Alena Přibylová
a.pribylova@zsmv.cz
+420974844710
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Výměna dvou sad baterií v UPS v objektu Olšanská, Praha 3
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Alena Přibylová
a.pribylova@zsmv.cz
+420974844710
referent
Evidenční číslo zadavatele
ZSM-175/OVZ-2016
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o dodání a výměnu dvou sad baterií (2x 40 kusů) do UPS.
Položky předmětu VZ
Výměna dvou sad baterií v UPS v objektu Olšanská, Praha 3
31422000-0 - Jednotky bateriových zdrojů
31422000-0 - Jednotky bateriových zdrojů
Jedná se o dodání a výměnu dvou sad baterií (2x 40 kusů) do UPS. Toto zařízení slouží jako záložní zdroj při výpadku elektrické energie a jistí důležité technologie v objektu Olšanská. Přílohou č. 1 výzvy k podání nabídky je technická specifikace a realizace výměny.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
80,00
Kus
3 661,00
292 880,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
292 880,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Dodání zboží včetně výměny baterií bude realizováno do 3 týdnů od odeslání elektronické objednávky vítězné firmě.

Doba a místo plnění

Praha 3
Olšanská
4
130 00
Česká republika
kontaktní osoba pan Kunz, mobil 605 205 729

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Dodavatel je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
25.02.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
vítězné firmě bude odeslána elektronická objednávka

Způsob a doba podání nabídky

09.11.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





v případě shodné nabídkové ceny bude upřednostněna firma, která podala nabídku jako první v pořadí


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Přílohou nabídky bude produktový list nabízených baterií.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
09.11.2016 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Zařízení služeb pro...
Doručeno: 01.11.2016 11:48:01

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Alena Přibylová
Vydáno pro (O - organizace): Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra [IČ 67779999]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 01.11.2016 11:47:51
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.11.2016 11:47 Alena Přibylová 01.11.2016 11:47 Alena Přibylová právě zobrazena

Kontextová navigace