Domů  /  Zadávací řízení  /  Správa administrativní budovy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Miriam Poláková
: miriam.polakova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Správa administrativní budovy Kotlářská 931/53, 602 00 Brno
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/24/V00059123

05.02.2024 13:39:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Miriam Poláková
miriam.polakova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Správa administrativní budovy Kotlářská 931/53, 602 00 Brno
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Miriam Poláková
miriam.polakova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění služeb v administrativní budově v Brně na adrese Kotlářská 931/53.
Položky předmětu VZ
Správa objektu
79993100-2 - Správa objektů
79993100-2 - Správa objektů
Předmětem plnění této VZ je zajištění správy v administrativní budově v Brně na adrese Kotlářská 931/53 po dobu dvou let.
- opravy a běžná údržba dveřního zámkového systému- upevnění kliky, rozet, promazání a čištění klíčových vložek, promazání a běžné seřízení dveří (seřízení, aby nedrhly),
- opravy a běžná údržba kancelářského a sedacího nábytku, oprava vypadaných šroubků, oprava kování, oprava (přivrtání) vypadaných poliček ve skříni, seřízení a promazání pojezdů, drobné opravy žaluzií a rolet, přivrtání obrazů, nástěnek atd.,
- kontrola funkčnosti, opravy a údržba sanitárního zařízení - výměna těsnění vodovodních baterií, výměna mýdlenek, výměna příslušenství splachovačů, dřezů, umyvadel, sprch s odpadů, čištění odpadu sanitárního vybavení (WC, umyvadlo, výlevka),
- drobné malířské a natěračské práce a další práce svým charakterem drobné opravy a údržba majetku dle požadavku objednatele,
- kontrola topení, odvzdušnění radiátorů, kontrola a výměna regulačních hlavic,
- denní zabezpečení provozu výměníkové stanice,
- drobné opravy a údržba ostatního vybavení budovy (zábradlí, podlahy, okna, atd.)
- drobné opravy – upevnění či přilepení koberců, linolea, kobercových lišt a schodišťových lišt, a lišt na protipožárních dveřích,
- asistence při revizních činnostech, součinnost s odbornými firmami.
- zajištění provedení drobných provozních oprav dle vzniklých závad,
- zabezpečení pravidelné sledování spotřeby energií
- elektrikářské práce – výměna vadných svítidel- žárovky, zářivky,
- osobou znalou - § 5 s platným osvědčením zákon č. 250/2021 Sb. o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a podle NV č. 194/2022 Sb.,
- osobou odpovědnou za obsluhu tlakových nádob – fyzická osoba, která byla seznámena s právními předpisy a dalšími předpisy, prakticky zacvičena v obsluze nádob a prokazatelně přezkoušena revizním technikem tlakových nádob nebo osobou osoba odpovědnou za provoz nádob přezkoušení nesmí být starší než 3 roky, opakované přezkoušení nejméně jedenkrát za 3 roky dle NV č. 192/2022 Sb.,
- třídění odpadu a jeho příprava pro separovaný svoz, kontrola vyvezení kontejnerů na odpad, včetně úklidu stanoviště kontejnerů,
- úklid a údržba kolem areálu budovy – vstupních schodů k budově a zadního schodiště do budovy a jejich zametání, sběr a odstranění nečistot (cigaretové nedopalky, plastové odpadky, papír, vysypaní popelníku a odpadkového koše u budovy,
- úklid parkoviště za 1. závorou a parkoviště na pozemcích v k.ú. Veveří p.č. 1525/1, 1527/4, 1527/5 a ostatních pozemcích 1527/6, 1527/7, 1527/8 odplevelení postřikem, nebo posekáním zeleně, spadané listí + zimní údržba těchto prostorů včetně posypu, který na své náklady zajistí poskytovatel služeb - odstranění sněhu a námrazy bez zbytečného odkladu tak, aby nebyla ohrožena bezpečnost chodců a motorových vozidel a byla zajištěna schůdnost,
- zajištění běžné údržby a zabezpečení drobných prací v pracovních dnech pondělí až pátek v pracovní době- , tj. 7.30- 16.00 hod.,
- pohotovost při havárii, kdy je Dodavatel povinen zajistit do 30 minut od nahlášení provedení opatření zabraňující dalšímu vzniku škod,
- náklady na případná školení včetně nákladů na zajištění všech povinných osvědčení, zkoušek atd. nese poskytovatel služeb,
- zajištění drobného materiálu Dodavatelem, s tím, že drobným materiálem se rozumí materiál určený k drobným opravám – přímý spotřební materiál potřebný k provádění běžné údržby a drobných oprav hradí objednatel,
- osobní ochranné pomůcky, nářadí, nástroje stroje a zařízení potřebné pro výkon zde uvedených činností zajišťuje a provozuje na své náklady poskytovatel služeb.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Očekávané plnění od 1.9.2024 do 31.8.2026.

Doba a místo plnění

Brno
Kotlářská
931
53
60200
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje [§77 odst. 1 ZZVZ], výpis nesmí být starší 3 měsíců ke dni podání nabídky.
prostá kopie
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru činnosti - "nákup, prodej správa a údržba nemovitostí."
Výpis nesmí být starší 3 měsíců ke dni podání nabídky.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
§79 odst. 2 písm. b) ZZVZ
Předložením seznamu alespoň 3 významných služeb obdobného charakteru poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení, přičemž cena každé významné služby musí být minimálně 700.000,00 Kč bez DPH. Obdobným charakterem je myšleno nákup, prodej správa a údržba nemovitostí.
Předložením vyplněné Přílohy č. 4 - Seznam referenčních zakázek
Minimálně 3 významné služby za poslední 3 roky v minimální hodnotě 700.000,00 Kč bez DPH za každou.
§79 odst. 2 písm. c) ZZVZ
Předložením jmenného seznamu maximálně 3 osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky.
Předložením vyplněné Přílohy č. 5 - Jmenný seznam osob+ odborná kvalifikace + kopie osvědčení.
Seznam maximálně 3 osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky.
§79 odst. 2 písm. d) ZZVZ
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace vztahující se k požadovaným dodávkám a službám pro osoby vykonávající služby správy budovy.
Předložením vyplněné Přílohy č. 5 - Jmenný seznam osob+ odborná kvalifikace + kopie osvědčení.
a) osobou znalou - § 5 s platným osvědčením zákon č. 250/2021 Sb. o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a podle NV č. 194/2022 Sb., b) osobou odpovědnou za obsluhu tlakových nádob s platným osvědčením nesmí být starší než 3 roky,
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění správy administrativní budovy Kotlářská 931/53, 602 00 Brno uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění.

Způsob a doba podání nabídky

15.04.2024 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Jiným způsobem. V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ).
2)Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).
6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 2 - Cenová nabídka. Uchazeč je povinen vyplnit všechny žlutě označená místa. Cenová nabídka bude podána ve formátu xls.
7) Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu v systému Gemin, která bude shodná s nabídkovou cenou v příloze č. 2 a uvedenou v návrhu smlouvy (cena je celkem za 24 měsíců bez DPH). Zadavatel si vyhrazuje právo, že nabídková cena nesmí přesáhnout částku 2 000 000,00 Kč bez DPH za 24 měsíců.
8) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná Příloha č. 4 - Seznam referenčních zakázek a vyplněná Příloha č. 5 - Jmenný seznam osob + odborná kvalifikace + kopie osvědčení.
9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Jiné úpravy nejsou přípustné. 10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.
11) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


27.03.2024 09:00:00
Brno
Kotlářská
931
53
60200
Česká republika
Zájemci o prohlídku místa plnění budou nejpozději dne 27. 3. 2024 do 8:00 hodin kontaktovat telefonicky nebo emailem Mgr. Miriam Polákovou: mobil: 606 036 571 email: miriam.polakova@mze.gov.cz
Otevírání nabídek
15.04.2024 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Miriam Poláková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 15.03.2024 15:52:02

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
4 15.03.2024 08:26 Pavlína Mašková 15.03.2024 08:26 Pavlína Mašková právě zobrazena
3 12.03.2024 07:46 Miriam Poláková 15.03.2024 08:26 Pavlína Mašková
2 11.03.2024 13:19 Pavlína Mašková 12.03.2024 07:46 Miriam Poláková
1 05.02.2024 13:39 Miriam Poláková 11.03.2024 13:19 Pavlína Mašková

Kontextová navigace