Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Martina Kovačová
: martina.kovacova@mze.gov.cz
: + 420 725 832 048
: referent

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění servisu, pravidelných kontrol, revizí a oprav plynového zařízení v budově Ministerstva zemědělství Jindřichův Hradec
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/24/V00059112

01.02.2024 06:32:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martina Kovačová
martina.kovacova@mze.gov.cz
+ 420 725 832 048
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění servisu, pravidelných kontrol, revizí a oprav plynového zařízení v budově Ministerstva zemědělství Jindřichův Hradec
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Martina Kovačová
martina.kovacova@mze.gov.cz
+ 420 725 832 048
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je zajištění servisu, kontrol, tlakových zkoušek, zkoušek těsnosti, odborných prohlídek, revizí a oprav plynového zařízení v plynové kotelně budovy MZe Jindřichův Hradec, Pravdova 837/II v souladu s platnými předpisy a normami ČSN.
Položky předmětu VZ
Opravy a údržba technických zařízení budov
50710000-5 - Opravy a údržba elektrického a mechanického vybavení budov
50721000-5 - Uvádění topných zařízení do provozu
Předmětem veřejné zakázky je zajištění servisu, kontrol, tlakových zkoušek, zkoušek těsnosti, odborných prohlídek, revizí a oprav plynového zařízení a tlakových nádob umístěných v plynové kotelně budovy MZe Jindřichův Hradec, Pravdova 837/II, v souladu s platnými normami osobou odborně způsobilou. Zhotovitel předloží případné výsledky měření spalin jednotlivých kotlů, kompletní zpracování zprávy o provedené kontrole, revizní zprávy a veškerou související dokumentaci dle planých předpisů a norem (Zákon č. 250/2021Sb., NV 191/2022 Sb., NV 192/2022 Sb., Vyhl. 91/1993 Sb., Zák. 246/2001 Sb. apod.) a zajistí dodržování právních předpisů v oblasti bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (BOZP) a požární ochraně.
Součástí předmětu veřejné zakázky jsou následující služby:
• Roční odborná prohlídka kotelny
• Roční kontrola plynového zařízení
• Provozní revize plynového zařízení
• Roční servisní prohlídka kotlů
• Tlaková zkouška plynového zařízení
• Roční revize tlakových nádob stabilních - provozní
• Revize tlakových nádob stabilních – vnitřní
• Tlaková zkouška TNS
• Zkouška těsnosti TNS
• Zajištění kalibrace detektorů úniku plynu stabilních
• Servis a opravy zařízení a armatur
• Kontrola a revize spalinových cest
• Opravy otopných těles a potrubí otopné teplovodní soustavy.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Uzavření smlouvy na dobu neurčitou - předpoklad od 1.3.2024.

Doba a místo plnění

Jindřichův Hradec
Pravdova
837
II
377 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Výpis nesmí být ke dni podání nabídky starší než 3 měsíce.
prostá kopie
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru činnosti: "Montáž , opravy, revize a zkoušky plynových zařízení a plnění nádob plyny"; "Montáž, opravy, revize a zkoušky elektrického zařízení"; "Kominictví"
prostá kopie
Osvědčení o odborné způsobilosti revizních techniků vydané TIČR dle zák. 250/2021 Sb. a NV 191/2022 Sb. pro montáže a opravy, revize a zkoušky vyhrazených plynových zařízení a NV. 192/2022 Sb.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva na služby uzavřená podle § 1746 odst. 2 za použití § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů

Způsob a doba podání nabídky

21.02.2024 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn., že splňuje základní způsobilost dle §74 zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o dodatečné informace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami tohoto výběrového řízení.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoliv zrušit.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/document_download_18107.html).
6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 1 - Cenová nabídka. Uchazeč je povinen vyplnit všechna žlutě označená místa, přičemž zadavatel stanovuje, že žádná položka nesmí být naceněna hodnotou "0" (nula). Nenacenění některé položky, uvedení hodnoty "0" u některé položky, nebo nesrovnalosti ve výši celkové ceny díla, mohou být důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. Rozhodující pro posouzení je "součet položkových cen" uvedený v příloze č. 1 - Cenová nabídka.
7) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech, podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Součástí nabídky bude rovněž podepsané Čestné prohlášení k odpovědnému plnění (příloha č. 2).
8) Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu v systému Gemin, která bude shodná s nabídkovou cenou z přílohy č. 1(cena celkem za 12 měsíců bez DPH) a uvedenou v návrhu smlouvy. Zadavatel si vyhrazuje právo, že nabídková cena nesmí přesáhnout částku 2 000 000,00 Kč bez DPH za 48 měsíců.
9) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.
10) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


13.02.2024 09:00:00
Jindřichův Hradec
Pravdova
837
II
377 01
Česká republika
Zájemci telefonicky oznámí svůj zájem o prohlídku místa plnění v uvedeném termínu na telefonním čísle +420 725 832 048 1 den před konáním prohlídky. Zájemci o prohlídku místa plnění se dostaví 10 minut před jejím začátkem do vestibulu budovy.
Otevírání nabídek
21.02.2024 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Martina Kovačová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 01.02.2024 11:26:10

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 01.02.2024 10:49 Pavlína Mašková 01.02.2024 10:49 Pavlína Mašková právě zobrazena
1 01.02.2024 06:32 Martina Kovačová 01.02.2024 10:49 Pavlína Mašková

Kontextová navigace