Domů  /  Zadávací řízení  /  FIT-23-18000-009 - Nábytkové…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Jugoslávských partyzánů 1580/3
160 00  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Mgr. Johana Drastilová
: Johana.Drastilova@fit.cvut.cz
: +420 224359795
: FIT/oddělení ICT/administrátor veřejných zakázek

Specifikace VZ

Název VZ: FIT-23-18000-009 - Nábytkové trezory
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/23/V00059077

28.11.2023 09:53:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Johana Drastilová
Johana.Drastilova@fit.cvut.cz
+420 224359795
FIT/oddělení ICT/administrátor veřejných zakázek

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FIT-23-18000-009 - Nábytkové trezory
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Johana Drastilová
Johana.Drastilova@fit.cvut.cz
+420 224359795
FIT/oddělení ICT/administrátor veřejných zakázek
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nábytkový trezor, určený především k úschově peněžní hotovosti. Ukotvení do stěny i do podlahy (obě možnosti), včetně kotvícího materiálu. Dvouplášťové, na klíč i na mechanický kombinační zámek, min. 3 číselný. Podrobnou specifikaci tvoří příloha č. 1.
Položky předmětu VZ
Položka č. 1
44421300-0 - Trezory
44421300-0 - Trezory
BEZPEČNOSTNÍ TŘÍDA I.
Vnitřní schránka
Barva: RAL 9010 (bílá)
Vnější výška 1200-1500 mm
Vnější šířka 600 mm
Vnější hloubka 500 mm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Položka č. 2
44421300-0 - Trezory
44421300-0 - Trezory
BEZPEČNOSTNÍ TŘÍDA I.
Barva: RAL 9010 (bílá)
Vnější výška 700 mm
Vnější šířka 500 mm
Vnější hloubka 450 mm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Položka č. 3
15 - Nábytek
39000000-2 - Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
BEZPEČNOSTNÍ TŘÍDA Z3
Barva: RAL 9010 (bílá)
Vnější výška 300 mm
Vnější šířka 350 mm
Vnější hloubka 300 mm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Thákurova
2700
9
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
28.02.2024

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh kupní smlouvy

Způsob a doba podání nabídky

07.12.2023 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

250 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. S ohledem na povinnost zadavatele zveřejnit smlouvu dle zákona č. 340/2015 Sb., předloží uchazeč v rámci nabídky rovněž kompletně vyplněnou smlouvu se všemi přílohami**, ve strojově čitelném formátu (RTF, DOC, DOCX)**.
Prosíme o předložení:
1x kupní smlouvy vyplněnou a podepsanou v PDF
1x kupní smlouvu pouze vyplněnou ve wordu, tedy strojově čitelný formát
1x naší technickou specifikaci podepsanou, potvrzenou v PDF
1x rozpis umístění, nemusí být potvrzeno, dokument je součást konceptu nabídky
1x nabídku dodavatele, ve které bude dostatečně popsáno, jaké produkty jsou nabízeny, aby je bylo možné zkontrolovat s naší TS.
Děkujeme.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
07.12.2023 09:04:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Johana Drastilová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 07.12.2023 08:49:47

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 28.11.2023 14:00 Johana Drastilová 28.11.2023 14:00 Johana Drastilová právě zobrazena
1 28.11.2023 09:53 Johana Drastilová 28.11.2023 14:00 Johana Drastilová

Kontextová navigace