Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění bezpečnostních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Lenka Kuchařová
: lenka.kucharova@mze.cz
: 724740082
: referent oddělení správy budov

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění bezpečnostních služeb v budovách MZe Olomouc a Přerov po dobu 24 měsíců.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00059052

27.11.2023 14:54:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Kuchařová
lenka.kucharova@mze.cz
724740082
referent oddělení správy budov

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění bezpečnostních služeb v budovách MZe Olomouc a Přerov po dobu 24 měsíců.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Kuchařová
lenka.kucharova@mze.cz
724740082
referent oddělení správy budov
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je zajištění bezpečnostních služeb dle stanovené specifikace v objektech Ministerstva zemědělství v Olomouci, ul. Blanická 383/1 a Přerově, ul. Wurmova 606/2 po dobu 24 měsíců.
Předmětem plnění pro oba objekty je zajištění přítomnosti osoby vykonávající v pracovní době strážní a recepční službu a současně v mimopracovní době připojení na pult centralizované ochrany (dále jen "PCO") a zajištění souvisejících služeb střežení. Vybraný uchazeč bude' pro zadavatele zajišťovat strážní službu a provoz PCO vlastními kvalifikovanými zaměstnanci po celou dobu plnění
veřejné zakázky.
Položky předmětu VZ
Bezpečnostní služby
79713000-5 - Strážní služby
79713000-5 - Strážní služby
Ochrana majetku, zdraví a práv uživatelů objektu - preventivní činnost v oblasti požární ochrany, bezpečnosti práce, bezpečnost osob a řešení mimořádných událostí dle specifikace zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Čas ostrahy = hodina
Strážní služby
79713000-5 - Strážní služby
79713000-5 - Strážní služby
Fyzická ostraha objektu jedním zaměstnancem dle specifikace zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Výkon recepčních služeb dle specifikace zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Monitorovací služby
79711000-1 - Monitorovací služby pro poplašná zařízení
79711000-1 - Monitorovací poplašná zařízení
Monitorovací služby elektrické zabezpečovací signalizace s napojením na pult centralizované ochrany a monitoring kamerového systému fyzické ostrahy dle specifikace zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od 01.02.2024 do 31.01.2026. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Olomouc
Blanická
383
1
77900
Česká republika
Další místa plnění
Přerov
Wurmova
606
2
75002
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Výpis nesmí být starší než 3 měsíce ke dni podání nabídky.
prostá kopie
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru činnosti "Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob" a/nebo "Ostraha majetku a osob".
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Předložení seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení.
Seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení, že uchazeč v uvedeném období realizoval alespoň 3 služby obdobného charakteru, přičemž cena každé významné služby musí být nejméně 1 000 000 Kč bez DPH, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikaci objednatele. Obdobným charakterem služeb je myšleno zajištění bezpečnostních služeb včetně monitoringu elektronické zabezpečovací signalizace a napojení na pult centralizované ochrany.
čestné prohlášení
Minimálně 3 služby obdobného charakteru v posledních 3 letech, z nichž každá musí být v hodnotě nejméně 1 000 000 Kč bez DPH.
Předložení jmenného seznamu osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky.
Jmenný seznam osob min. 6 pracovníků zajišťujících služby ostrahy a to bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osob v jiném vztahu k dodavateli.
Čestné prohlášení.
Min. 6 pracovník zajišťujících služby ostrahy a to bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění bezpečnostních a recepčních služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

03.01.2024 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dřívější termín podání nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ). V opačném případě je uchazeč povinen na tuto skutečnost zadavatele upozornit.
2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí soutěžním řádem Ministerstva zemědělství https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html .
6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněna Příloha č. 3 - Cenová nabídka. Zadavatel si vyhrazuje, že nabídková cena nesmí přesáhnout částku
2.000 000,00 Kč bez DPH za 24 měsíců.
7) Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu v systému Gemin, která bude shodná s nabídkovou cenou z Přílohy č. 3 (Cena celkem za 12 měsíců plnění bez DPH) a uvedenou v návrhu smlouvy. Tzn. ceny uvedené v systému Gemin, Příloze č. 3 a v návrhu smlouvy musí být shodné. V případě, že uvedené ceny nebudou shodné, může vést k vyřazení uchazeče z výběrového řízení.
8) Součástí nabídky uchazeče bude návrh Směrnice pro výkon strážní služby (fyzická ostraha) a recepční služby (4a), Směrnice řízení incidentů a mimořádných situací (4b) a Zásahového plánu (4c). Požadavky na zpracování jsou uvedeny v Příloze č. 4.
9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech, upravený dle pokynů v návrhu smlouvy a podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče, jiné opravy nejsou přípustné.
10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.
11) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


13.12.2023 09:00:00
Olomouc
Blanická
383
1
77900
Česká republika
Objekt v Přerově, Wurmova 2 lze prohlédnout dne 13.12.2023 v době od 12:00 hod. Uchazeči se mohou ohledně účasti na prohlídce místa plnění telefonicky obracet na tel. č. +420 724 740 082.
Otevírání nabídek
03.01.2024 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Lenka Kuchařová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 06.12.2023 15:46:42

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
6 06.12.2023 15:29 Pavlína Mašková 06.12.2023 15:29 Pavlína Mašková právě zobrazena
5 06.12.2023 08:40 Pavlína Mašková 06.12.2023 15:29 Pavlína Mašková
4 06.12.2023 08:38 Pavlína Mašková 06.12.2023 08:40 Pavlína Mašková
3 05.12.2023 12:19 Lenka Kuchařová 06.12.2023 08:38 Pavlína Mašková
2 05.12.2023 12:15 Lenka Kuchařová 05.12.2023 12:19 Lenka Kuchařová
1 27.11.2023 14:54 Lenka Kuchařová 05.12.2023 12:15 Lenka Kuchařová

Kontextová navigace