Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění úklidových služeb v…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jaroslav Šafář
: jaroslav.safar@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění úklidových služeb v objektu Bruntál, Partyzánská 1619/7
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00059049

13.11.2023 13:50:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jaroslav Šafář
jaroslav.safar@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění úklidových služeb v objektu Bruntál, Partyzánská 1619/7
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jaroslav Šafář
jaroslav.safar@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Úklidové práce a služby vč. dodávky spotřebního materiálu v objektu Ministerstva zemědělství Partyzánská 1619/7, Bruntál
Položky předmětu VZ
Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové služby
Pravidelný běžný úklid v pracovních dnech , denní , týdenní a měsíční úklid kanceláří a ostatních místností a prostor; speciální a mimořádný úklid dle požadavku objednatele a dodávka spotřebního materiálu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Plnění od 1. 1. 2024 na dobu neurčitou.

Doba a místo plnění

Bruntál
Partyzánská
1619
7
79201
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis do takové evidence vyžaduje(§77 odst. 1 ZZVZ),výpis nesmí být starší 3 měsíců ke dni podání nabídky.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam referenčních zakázek
Předložení seznamu nejméně 3 referenčních zakázek obdobného charakteru realizovaných v posledních 3 letech před zahájením tohoto výběrového řízení v minimální hodnotě 250 000,- Kč bez DPH za každou.
Seznam referenční zakázek obsahující požadované údaje a kontaktní údaje o objednateli. Je možné využít vzor, který je přílohou této výzvy.
Tři referenční zakázky realizované v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení v minimální hodnotě 250 000,- Kč bez DPH za každou.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva na zajištění úklidových prací a služeb dle §1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

06.12.2023 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství(https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).
6)Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 2 - Cenová nabídka Dodavatele. Uchazeč je povinen vyplnit všechna žlutě označená místa.
7) Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu za 12 měsíců v systému Gemin, která bude shodná s celkovou nabídkovou cenou z krycího listu přílohy č. 2 - Cenová nabídka Dodavatele a tuto cenu dále uvede též v návrhu smlouvy; tj. ceny uvedené v příloze č. 2 - Cenová nabídka Dodavatele a návrhu smlouvy musí být shodné.
8) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Jiné úpravy či změny smlouvy nejsou přípustné a budou důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.
9) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.
10) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


29.11.2023 10:00:00
Bruntál
Partyzánská
1619
7
79201
Česká republika
V případě zájmu o účast na prohlídce místa plnění je vhodné nahlásit svoji účast na email: jaroslav.safar@mze.cz nebo telefonicky na č. 602 583 055.
Otevírání nabídek
06.12.2023 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Jaroslav Šafář v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 23.11.2023 12:36:18

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
5 23.11.2023 10:59 Pavlína Mašková 23.11.2023 10:59 Pavlína Mašková právě zobrazena
4 22.11.2023 15:23 Pavlína Mašková 23.11.2023 10:59 Pavlína Mašková
3 22.11.2023 15:22 Pavlína Mašková 22.11.2023 15:23 Pavlína Mašková
2 22.11.2023 13:43 Pavlína Mašková 22.11.2023 15:22 Pavlína Mašková
1 13.11.2023 13:50 Jaroslav Šafář 22.11.2023 13:43 Pavlína Mašková

Kontextová navigace