Domů  /  Zadávací řízení  /  Čistící, úklidové prostředky,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
IČO: 00020338

Sídlo/místo podnikání:
Hroznová 63/2
603 00  Brno

Kontaktní osoba:
: Ing. Karel Navrátil
: karel.navratil@ukzuz.cz
: 543548281
: 737267503
: referent majetkové správy

Organizační útvar:
Odbor majetkové správy
Kontaktní adresa:
Hroznová 63/2
656 06 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží – VZ 2/2023
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/23/V00058920

11.07.2023 16:07:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Navrátil
karel.navratil@ukzuz.cz
543548281
737267503
referent majetkové správy

Zdeněk Vitoslavský, DiS
zdenek.vitoslavsky@ukzuz.cz
+420 585 570 160
+420 724 284 233
Referent majetkové správy
ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, PSČ 779 00

Ing. Martin Sobota
martin.sobota@ukzuz.cz
+420 569 430 415
+420 737 267 555
vedoucí Oddělení majetkové správy Havlíčkův Brod
Ulice: Konečná 1930 Obec: 580 01 Havlíčkův Brod Stát: Česká republika - CZE

Ing. Lumír Bezděk
lumir.bezdek@ukzuz.cz
+420 553 631 215
+420 724 344 495
vedoucí Oddělení majetkové správy Opava
Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01

Irena Sobotová
irena.sobotova@ukzuz.cz
+420 569 400 461
+420 737 267 557
Referent státní správy - technik
ÚSTŘEDNÍ KONTROLNÍ A ZKUŠEBNÍ ÚSTAV ZEMĚDĚLSKÝ Lípa 121 582 57 Lípa u Havlíčkova Brodu

Ing. Vladimír Koláček
vladimir.kolacek@ukzuz.cz
+420 543 548 280
+420 737 267 560
vedoucí Oddělení majetkové správy Brno
Hroznová 63/2, 656 06 Brno

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží – VZ 2/2023
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Karel Navrátil
karel.navratil@ukzuz.cz
543548281
737267503
referent majetkové správy

Zdeněk Vitoslavský, DiS
zdenek.vitoslavsky@ukzuz.cz
+420 585 570 160
+420 724 284 233
Referent majetkové správy
ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, PSČ 779 00

Ing. Martin Sobota
martin.sobota@ukzuz.cz
+420 569 430 415
+420 737 267 555
vedoucí Oddělení majetkové správy Havlíčkův Brod
Ulice: Konečná 1930 Obec: 580 01 Havlíčkův Brod Stát: Česká republika - CZE

Ing. Lumír Bezděk
lumir.bezdek@ukzuz.cz
+420 553 631 215
+420 724 344 495
vedoucí Oddělení majetkové správy Opava
Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01

Irena Sobotová
irena.sobotova@ukzuz.cz
+420 569 400 461
+420 737 267 557
Referent státní správy - technik
ÚSTŘEDNÍ KONTROLNÍ A ZKUŠEBNÍ ÚSTAV ZEMĚDĚLSKÝ Lípa 121 582 57 Lípa u Havlíčkova Brodu

Ing. Vladimír Koláček
vladimir.kolacek@ukzuz.cz
+420 543 548 280
+420 737 267 560
vedoucí Oddělení majetkové správy Brno
Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Shora uvedený zadavatel tímto oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávku zboží s názvem: Čistící, úklidové prostředky, drogistické a jiné zboží – VZ 2/2023,
která se dělí na:

5 částí: A, B, C, D, E,

1) Část A – ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00

2) Část B – ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01,

3) Část C – ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01

4) Část D – ÚKZÚZ Zkušební stanice Lípa, Lípa u Havlíčkova Brodu, PSČ 582 57

5) Část E – ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno

NEPOŽADUJEME NÁHRADNÍ PLNĚNÍ
Položky předmětu VZ
Ad 1) Část A – ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00 14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 1: Specifikace plnění VZ – 2/2023 ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00. Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH. Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH. Jedná se o 33 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.

Do připravené tabulky stačí vyplnit cenu za ks (roli, balení atd.) v Kč bez DPH. Další sloupečky k tomuto požadovanému zboží (pro urychlení zadání) se dopočítají dle nastavených vzorců. Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání. Vyplněnou tabulku nahrajte prosím jako přílohu.

Prosíme znovu o laskavost: NENABÍZEJTE JINÉ NEŽPOŽADOVANÉ ZBOŽÍ!!!
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 1, Počet položek – 33
Ad 2) Část B – ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 2: Specifikace plnění VZ – 2/2023 ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390. Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH. Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH. Jedná se o 28 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.

Do připravené tabulky stačí vyplnit cenu za ks (roli, balení, atd.) v Kč bez DPH. Další sloupečky k tomuto požadovanému zboží (pro urychlení zadání) se dopočítají dle nastavených vzorců. Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání. Vyplněnou tabulku nahrajte prosím jako přílohu.

Prosíme znovu o laskavost:
NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!!!
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 2, Počet položek – 28
Ad 3) Část C – ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 3: Specifikace plnění VZ – 2/2023 ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01: Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH. Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH. Jedná se o 6 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.

Do připravené tabulky stačí vyplnit cenu za ks (roli, balení, atd.) v Kč bez DPH. Další sloupečky k tomuto požadovanému zboží (pro urychlení zadání) se dopočítají dle nastavených vzorců. Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání. Vyplněnou tabulku nahrajte prosím jako přílohu.

Prosíme znovu o laskavost:
NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!!!
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 3, Počet položek – 6
Ad 4) Část D – ÚKZÚZ Zkušební stanici Lípa, Lípa 121, Lípa u Havlíčkova Brodu, PSČ 582 57
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 4: Specifikace plnění VZ – 2/2023 ÚKZÚZ Zkušební stanici Lípa, Lípa 121, Lípa u Havlíčkova Brodu, PSČ 582 57. Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH. Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH. Jedná se o 13 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.

Do připravené tabulky stačí vyplnit cenu za ks (roli, balení, atd.) v Kč bez DPH. Další sloupečky k tomuto požadovanému zboží (pro urychlení zadání) se dopočítají dle nastavených vzorců. Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání. Vyplněnou tabulku nahrajte prosím jako přílohu.

Prosíme znovu o laskavost:
NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!!!
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 4, Počet položek – 13
Ad 5) Část E – ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno
14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Seznam požadovaných prostředků je uveden v příloze č. 5: Specifikace plnění VZ – 2/2023 ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno. Uveďte prosím cenu za jednotlivé položky do připravené tabulky, v Kč za ks bez DPH a s DPH a cenu celkem množství za jednotlivé položky v Kč za ks bez DPH a s DPH. Uveďte prosím i celkovou cenu za požadované množství zboží v Kč bez DPH a s DPH. Jedná se o 25 položek požadovaných čistících, úklidových prostředků, drogistického a jiného zboží uvedené v přiložené tabulce.

Do připravené tabulky stačí vyplnit cenu za ks (roli, balení, atd.) v Kč bez DPH. Další sloupečky k tomuto požadovanému zboží (pro urychlení zadání) se dopočítají dle nastavených vzorců. Vyplňte prosím tabulku v příloze dle zadání. Vyplněnou tabulku nahrajte prosím jako přílohu.

Prosíme znovu o laskavost:
NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ!!!

Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Příloha č. 5, Počet položek – 25
Dělení na části


Části
Ad 1) Část A – ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00
Ad 1) Část A – ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00
Předmětem veřejné zakázky je dodání požadovaného zboží uvedeného v příloze č. 1 na adresu Část A – ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00
Ad 1) Část A – ÚKZÚZ Olomouc, Šlechtitelů 773/23, Olomouc, PSČ 779 00 14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Ad 2) Část B – ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01
Ad 2) Část B – ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01
Předmětem veřejné zakázky je dodání požadovaného zboží uvedeného v příloze č. 2 na adresu: Část B –ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01
Ad 2) Část B – ÚKZÚZ Havlíčkův Brod, Konečná 1390, PSČ 580 01
Ad 3) Část C – ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01
Ad 3) Část C – ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01
Předmětem veřejné zakázky je dodání požadovaného zboží uvedeného v příloze č. 3 na adresu: ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01
Ad 3) Část C – ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16, Opava, PSČ 746 01
Ad 4) Část D – ÚKZÚZ Zkušební stanice Lípa, Lípa 121, Lípa u Havlíčkova Brodu
Ad 4) Část D – ÚKZÚZ Zkušební stanice Lípa, Lípa 121, Lípa u Havlíčkova Brodu
Předmětem veřejné zakázky je dodání požadovaného zboží uvedeného v příloze č. 4 na adresu: ÚKZÚZ Zkušební stanici Lípa, Lípa 121, Lípa u Havlíčkova Brodu, PSČ 582 57
Ad 4) Část D – ÚKZÚZ Zkušební stanici Lípa, Lípa 121, Lípa u Havlíčkova Brodu, PSČ 582 57
Ad 5) Část E – ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Ad 5) Část E – ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Předmětem veřejné zakázky je dodání požadovaného zboží uvedeného v příloze č. 5 na adresu: ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno
Ad 5) Část E – ÚKZÚZ Brno, Hroznová 63/2, 656 06 Brno

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
Hroznová
63
2
65606
Česká republika
Další místa plnění
Olomouc
Šlechtitelů
773/23
779 00
Česká republika
Havlíčkův Brod
Konečná
1930
1930
580 02
Česká republika
Opava
Opava 1
Jeselská
16
16
746 23
Česká republika
ÚKZÚZ Opava, Jaselská 16/16, Opava 1, PSČ 746 01
Lípa u Havlíčkova Brodu
Lípa
121
582 57
Česká republika
Brno
Hroznová
63
2
65606
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2023

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění, budou zaslány vítěznému uchazeči

Způsob a doba podání nabídky

26.07.2023 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Podle pořadí doručení jednotlivých nabídek


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím
e-tržiště. Určení dodání položek předmětu VZ – 2/2023 jsou uvedené v přílohách č. 1 až č. 5.
Kontaktní osoby a místa plnění: - jsou uvedené zadání a v příloze VZ OBCHODNÍ PODMÍNKY:
• Požadujeme, aby dodavatel zajistil dovoz zboží ZDARMA na místa plnění VZ.
• Smlouva se nebude uzavírat. Závazné objednávky, dle místa plnění, budou zaslány vítěznému uchazeči.
• Čísla objednávek (VZ) uvádějte prosím na fakturách a rovněž na dodacích listech dle místa plnění VZ.
• Požadujeme dodat zboží kompletně na určená místa plnění VZ a prosíme zboží rozepsat a uvést na fakturách.
• Splatnost faktur min. 14 dnů (počítají se kalendářní dny).
• Faktury budou hrazené až po úplném dodání zboží na místo plnění VZ.
• Zadavatel neposkytuje zálohy ani žádné jiné platby předem.

UPOZORNĚNÍ:
• NEPOŽADUJEME NÁHRADNÍ PLNĚNÍ
• Ceny za požadované zboží uvádějte prosím do příloh dle místa plnění.
• Požadujeme dodržet zadání VZ např. správně uvádět požadované množství u jednotlivých položek předmětu VZ, atd.
• U vybraných položek předmětu VZ vítězný uchazeč bude vyzván k předložení vzorků zboží z hlediska dodržení zadání a požadované kvality.
• Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit VZ bez udání důvodu.
• Zadavatel nehradí náklady uchazeči spojené s nabídkou VZ
• Prosíme znovu o laskavost, NENABÍZEJTE JINÉ NEŽ POŽADOVANÉ ZBOŽÍ !!!


- Požadujeme doložit produktové listy k jednotlivým položkám VZ.
- Při nedodržení těchto podmínek nabídka nebude hodnocena.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
26.07.2023 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Karel Navrátil v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Ústřední...
Doručeno: 11.07.2023 16:24:04

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 11.07.2023 16:07 Karel Navrátil 11.07.2023 16:23 Karel Navrátil právě zobrazena

Kontextová navigace