Domů  /  Zadávací řízení  /  Pořízení sw vybavení pro sběr…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Šemorová
: jana.semorova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor informačních a komunikačních technologií
Číslo útvaru: 11150
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pořízení sw vybavení pro sběr a editaci dat v terénu pomocí interaktivních formulářů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058892

13.06.2023 15:26:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šemorová
jana.semorova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Pořízení sw vybavení pro sběr a editaci dat v terénu pomocí interaktivních formulářů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Šemorová
jana.semorova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Pořízení sw vybavení formou realizace upgrade stávající licence ArcGIS Enterprise Standard na licenci ArcGIS Enterprise Advanced. Licence ArcGIS Enterprise Advanced obsahuje mj. 50 licencí pro uživatele úrovně Creator, pro které jsou zpřístupněny nezbytné funkcionality na webovém portálu i v mobilní aplikaci (ArcGIS Field Maps) pro práci v terénu. Tímto bude umožněno terénním pracovníkům rezortu MZe sběr a editaci dat v terénu, prohlížení map, sledování polohy terénních pracovníků, navigaci, řízení pracovníků a sběr pomocí interaktivních formulářů.
Položky předmětu VZ
Programové vybavení
72265000-0 - Konfigurace programového vybavení
72263000-6 - Implementace programového vybavení
Pořízení licence mobilního klienta, pořízení bude realizováno formou objednávky.Jednorázová úhrada na základě fakturace dodavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
660 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Těšnov
17
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
V případě, že Poskytovatel není vlastníkem licencí, doloží v rámci součinnosti dle § 104 odst. a) ZZVZ, že je autorizovaným partnerem/prodejcem daných licencí.
V případě, že Poskytovatel není vlastníkem licencí, doloží v rámci součinnosti dle § 104 odst. a) ZZVZ, že je autorizovaným partnerem/prodejcem daných licencí.
V případě, že Poskytovatel není vlastníkem licencí, doloží v rámci součinnosti dle § 104 odst. a) ZZVZ, že je autorizovaným partnerem/prodejcem daných licencí - čestné prohlášení
V případě, že Poskytovatel není vlastníkem licencí, doloží v rámci součinnosti dle § 104 odst. a) ZZVZ, že je autorizovaným partnerem/prodejcem daných licencí.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouvu nahradí objednávkový dokument ve smyslu §1746 odst.2 Občanského zákoníku č. 89/2012. Objednávkový dokument, který bude zaslán vítěznému uchazeči, bude oboustranně podepsaný a budou v něm uvedeny platební a obchodní podmínky zadavatele. Používá-li se v textu výzvy pojmu smlouva, rozumí se jí oboustranně podepsaný objednávkový dokument. Fakturace proběhne na základě oboustranně podepsaného objednávkového dokumentu. Pokud faktura neobsahuje všechny zákonem stanovené náležitosti či přílohy, je objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit poskytovateli s tím, že poskytovatel je poté povinen vystavit novou fakturu s novým termínem splatnosti, přičemž se smluvní strany dohodly na tom, že oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti – celá lhůta běží ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury, tzn. Že nezaplacením oprávněně vrácené faktury není příjemcem faktury v prodlení. Zadavatel zajistí zveřejnění oboustranně podepsané objednávky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015Sb., o registru smluv.

Způsob a doba podání nabídky

22.06.2023 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.06.2023 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek. 2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 3)Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení. 4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit. 5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html). 6) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin. 7) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.
Jana Šemorová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 13.06.2023 15:29:59

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 13.06.2023 15:26 Jana Šemorová 13.06.2023 15:26 Jana Šemorová právě zobrazena

Kontextová navigace