Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění bezpečnostních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Miriam Poláková
: miriam.polakova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění bezpečnostních služeb v budově Vyškov
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00058882

06.06.2023 14:58:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Miriam Poláková
miriam.polakova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění bezpečnostních služeb v budově Vyškov
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Miriam Poláková
miriam.polakova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění této VZ je zajištění bezpečnostních služeb po dobu 24 měsíců. Konkrétně se jedná o zajištění bezpečnostních služeb v budově MZe ve Vyškově na adrese Palánek 250/1.
Předmětem plnění je dále dodávka technologie k připojení na pult centralizované ochrany (dále jen „PCO“) uchazeče. Vybraný uchazeč bude pro zadavatele zajišťovat provoz PCO vlastními kvalifikovanými zaměstnanci po celou dobu plnění veřejné zakázky.
Cílem realizace bezpečnostní služby v objektu zadavatele jsou následující požadavky:
- chránit majetek a práva zadavatele, chránit životy, zdraví a práva zaměstnanců zadavatele a osob, které se budou v objektu zadavatele oprávněně vyskytovat,
- preventivně působit, včas odhalovat a zabraňovat mimořádným situacím (požár, havárie atd.),
- zabezpečit, aby požadavky zadavatele na udržení, zlepšení pracovního prostředí a klidu k práci, byly naplňovány ve vysoké kvalitě,
- vytvářet (zabezpečit) reprezentativní a profesionální první kontakt s návštěvníky a zaměstnanci v budovách MZe ve vysoké kvalitě,
zajistit obsluhu vjezdové závory
Položky předmětu VZ
Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
Ochrana majetku, zdraví a práv uživatelů objektu - preventivní činnost v oblasti požární ochrany, bezpečnost práce, bezpečnost osob a řešení mimořádných událostí
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Výkon recepčních služeb dle specifikace pro objekt zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Strážní služby
79713000-5 - Strážní služby
79713000-5 - Strážní služby
Fyzická ostraha objektu zadavatele.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
987 840,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba určitá od 15.1.2024 do 14.1.2026.

Doba a místo plnění

Vyškov
Palánek
250
1
682 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
Předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence.
Výpis z obchodního rejstříku ne straší 3 měsíce
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru činnosti "Poskytování technických služeb k ochraně majetku a osob", a/nebo " Ostraha majetku a osob"
Výpis z živnostenského rejstříku ne starší 3 měsíce.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
§ 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ
Předložení seznamu alespoň 2 významných služeb obdobného charakteru poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení přičemž cena každé významné služby musí být minimálně 500.000 Kč bez DPH. Obdobných charakterem služeb je myšleno zajištění bezpečnostních služeb včetně napojení na pult centrální ochrany.
Předložením vyplněné Přílohy č. 5 - Seznam referenčních zakázek
Minimálně 2 významné služby za poslední 3 roky v minimální hodnotě 500.000 Kč bez DPH za každou.
§ 79 odst. 2 písm. c) ZZVZ
Předložení jmenného seznamu minimálně 3 osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky.
Předložením vyplněné Přílohy č. 6 - Jmenný seznam osob + odborná kvalifikace
Seznam minimálně 3 pracovníků, kdy minimálně 1 pracovník musí být v hlavním pracovním poměru (HPP) s dodavatelem.
§79 odst. 2 písm. d) ZZVZ
Požadované vzdělání a odborná kvalifikace osob odpovědných za poskytování služeb.
Předložením vyplněné Přílohy č. 6 - Jmenný seznam osob + odborná kvalifikace
Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud se na realizaci veřejné zakázky budou podílet minimálně: Osoby na pozici strážný/recepční, musí mít minimálně odborné vyučení bez maturity, 3 roky praxe v oblasti poskytování strážní a bezpečnostní služby, trestní bezúhonnost
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění bezpečnostních služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

26.09.2023 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Jiným způsobem. v případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčeni uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ). 2)Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.
4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).
6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 3 - Cenová nabídka. Uchazeč vyplní pouze žlutě označené místo, tj. cena za hodinu bez DPH.
7) Uchazeč uvede nabídkovou cenu v systému Gemin. Nabídková cena je cena za 24 měsíců za daný objekt uvedený v příloze č. 3 - Cenová nabídka. Tato cena bude shodná s nabídkovou cenou uvedenou v návrhu smlouvy.
8) Součástí nabídky uchazeče bude návrh směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu. Požadavky na jejich zpracování jsou uvedeny v přiloženém dokumentu s názvem "Požadavky na
vypracování směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu".
9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. 10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.
11) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


14.09.2023 09:00:00
Vyškov
Palánek
250
1
682 01
Česká republika
Otevírání nabídek
26.09.2023 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Miriam Poláková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 07.09.2023 11:22:17

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
7 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková 07.09.2023 10:14 Miriam Poláková právě zobrazena
6 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková
5 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková
4 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková
3 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková
2 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková
1 06.06.2023 14:58 Miriam Poláková 07.09.2023 10:04 Miriam Poláková

Kontextová navigace