Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění domovnických služeb…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Daniel Ferenz
: daniel.ferenz@mze.cz
: 558711085
: 724323121
: referent/oddělení správy budov

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění domovnických služeb včetně vytápění v objektech MZE Opava a Nový Jičín
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/22/V00058437

24.05.2022 12:11:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Daniel Ferenz
daniel.ferenz@mze.cz
558711085
724323121
referent/oddělení správy budov

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění domovnických služeb včetně vytápění v objektech MZE Opava a Nový Jičín
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Daniel Ferenz
daniel.ferenz@mze.cz
558711085
724323121
referent/oddělení správy budov
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Komplexní zajištění domovnických služeb včetně vytápění ve vybraných objektech zadavatele - Opava, Krnovská 2861/69 jedním zaměstnancem v rozsahu 4 hodiny denně v pracovní dny; Nový Jičín, Husova 2003/13 a Divadelní 946/9 (funkčně propojené objekty se společnou domovní kotelnou) jedním zaměstnancem v rozsahu 4 hodiny denně v pracovní dny a 1 hodnou denně v mimopracovní dny.
Položky předmětu VZ
Domovnické práce
98341140-8 - Domovnické práce
98341140-8 - Domovnické práce
Zajištění domovnických služeb, drobné, běžné a ostatní údržby v objektech MZE Opava, Krnovská 2861/69; Nový Jičín, Husova 2003/13 a Divadelní 946/9 (funkčně propojené objekty)
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Domovní vytápění
09323000-9 - Místní vytápění
09323000-9 - Místní vytápění
Vytápění objektů v nízkotlakých kotelnách MZE Opava, Krnovská 2861/69; Nový Jičín, Husova 2003/13 a Divadelní 946/9 (funkčně propojené objekty se společným vytápěním)
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Opava
Předměstí
Krnovská
2861
69
746 01
Česká republika
Očekávané plnění od 1.8.2022 po dobu 36 měsíců.
Další místa plnění
Nový Jičín
Horní Předměstí
Husova
2003
13
741 01
Česká republika
Funkčně propojený objekt s objektem Divadelní 946/9, 741 01 Nový Jičín Očekávané plnění od 1.8.2022 po dobu 36 měsíců.
Nový Jičín
Horní Předměstí
Divadelní
946
9
741 01
Česká republika
Funkčně propojený objekt s objektem Husova 2003/13, 741 01 Nový Jičín. Očekávané plnění od 1.8.2022 po dobu 36 měsíců.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
prostá kopie
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (např. u fyzických osob Výpis z registru ekonomických subjektů apod.) Výpis nesmí být starší než 3 měsíce ke dni podání nabídky.
prostá kopie
Výpis z živnostenského rejstříku prokazující oprávnění podnikat v oboru činnosti "Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí".
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Předložení seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení.
Seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení, že dodavatel v uvedeném období realizoval alespoň 3 služby obdobného charakteru, přičemž cena každé významné služby musí být nejméně 500.000 Kč bez DPH, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikaci objednatele. Obdobným charakterem služeb je myšleno zajištění domovnických služeb včetně vytápění s odbornou kvalifikací zaměstnance dodavatele.
čestné prohlášení
Minimálně 3 služby obdobného charakteru v posledních 3 letech, z nichž každá musí být v hodnotě nejméně 500.000 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění domovnických služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

15.06.2022 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základnízpůsobilost podle § 74 zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ). V opačném případě je dodavatel povinen na tuto skutečnost zadavatele upozornit.

2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou se řídí soutěžním řádem Ministerstva zemědělství https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html

6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněna Příloha č. 1 - Cenová nabídka předložená zadavatelem bude vyplněna uchazečem v souboru ve formátu XLS nebo XLSX z důvodu automatického výpočtu ostatních hodnot. Uchazeč je povinen vyplnit všechna hnědá podbarvená označená místa, přičemž zadavatel stanovuje, že žádná položka nesmí být naceněna hodnotou "0" (nula). Nenacenění některé položky, uvedení hodnoty "0" u některé položky nebo nesrovnalosti ve výši celkové ceny mohou být důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.

7) Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu (hodnotu veřejné zakázky) v systému Gemin, která bude shodná s celkovou nabídkovou cenou z Přílohy č. 1 a tutéž cenu dále uvede též v návrhu Smlouvy. Tzn. ceny uvedené v systému Gemin, Příloze č. 1 a v návrhu Smlouvy musí být shodné. Rozhodující pro posouzení je cena uvedená v Příloze č. 1 – Stanovení ceny služeb (nabídka uchazeče).

8) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh Smlouvy na všech žlutě označených místech s úpravou dle nápovědy v návrhu Smlouvy pro plátce či neplátce DPH, podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

9) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.

10) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


06.06.2022 13:00:00
Opava
Předměstí
Krnovská
2861
69
746 01
Česká republika
Objekty v Novém Jičíně, Husova 2003/13 a Divadelní 946/9 lze prohlédnout dne 06.06.2022 v době od 10.00-11.00 hodin. Uchazeč oznámí nejpozději dne 03.06.2022 do 12.00 hodin požadavek prohlídky objektů v Novém Jičíně telefonicky na čísle +420 724 323 121.
Otevírání nabídek
15.06.2022 09:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Daniel Ferenz v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 25.05.2022 12:33:21

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 24.05.2022 12:11 Daniel Ferenz 25.05.2022 08:45 Daniel Ferenz právě zobrazena

Kontextová navigace