Domů  /  Zadávací řízení  /  Výměna výtahu v budově…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Hana Švábová
: hana.svabova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor vnitřní správy
Číslo útvaru: 11140
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1 - Nové Město
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Výměna výtahu v budově Ministerstva zemědělství na adrese Rudolfovská 493/80, České Budějovice
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/20/V00057518

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Hana Švábová
hana.svabova@mze.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Výměna výtahu v budově Ministerstva zemědělství na adrese Rudolfovská 493/80, České Budějovice
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Hana Švábová
hana.svabova@mze.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je výměna výtahu v budově Ministerstva zemědělství na adrese Rudolfovská 493/80, České Budějovice a zajištění servisu nového výtahu po dobu záruční doby.
Součástí předmětu veřejné zakázky je:
1) Vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení včetně získání souhlasných stanovisek dotčených orgánů státní správy;
2) Výměna stávajícího výtahu za nový výtah dle projektové dokumentace včetně demontáže stávajícího výtahu a prvků ve strojovně a šachtě, zajištění všech potřebných stavebních úprav v šachtě a ve strojovně výtahu a likvidace vzniklého odpadu;
3) Dodání kompletní dokumentace k novému výtahu, provedení všech revizí a zkoušek a zajištění souhlasných stanovisek dotčených orgánů státní správy pro kolaudaci stavby;
4) Zajištění servisu výtahu včetně pravidelných odborných prohlídek dle aktuálních právních předpisů a norem po dobu záruční doby.
Položky předmětu VZ
Instalace a montáž výtahů
45313100-5 - Instalace a montáž výtahů
45313100-5 - Instalace a montáž výtahů
V rámci veřejné zakázky dodavatel zajistí:
- Vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení včetně získání souhlasných stanovisek dotčených orgánů státní správy;
- Výměnu stávajícího výtahu za nový výtah dle projektové dokumentace včetně demontáže stávajícího výtahu a prvků ve strojovně a šachtě, všechny potřebné stavební úpravy v šachtě a ve strojovně výtahu a likvidaci vzniklého odpadu;
- Dodání kompletní dokumentace k novému výtahu, provedení všech revizí a zkoušek a zajištění souhlasných stanovisek dotčených orgánů státní správy pro kolaudaci stavby.
Detailní popis činností a požadavky na provedení předmětu veřejné zakázky je uveden v závazném návrhu smlouvy o dílo a příloze "zadání a technická specifikace".
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Opravy a údržba výtahů
50750000-7 - Opravy a údržba výtahů
50750000-7 - Údržba výtahů
V rámci veřejné zakázky dodavatel zajistí servis nového výtahu včetně pravidelných odborných prohlídek dle aktuálních právních předpisů a norem po dobu záruční doby, tj. zejména zajistí stálou provozuschopnost výtahu postupy vycházejícími z ČSN 27 4002 nebo z návodu k používání.
Dodavatel v rámci nabídky předloží návrh servisní smlouvy, přičemž tento návrh musí reflektovat povinná ustanovení smlouvy požadovaná zadavatelem, která jsou uvedena v příloze této výzvy "Servisní smlouva - povinná ustanovení smlouvy". Uvedená povinná ustanovení budou beze
změny zapracována do návrhu servisní smlouvy a ostatní ustanovení je nebudou nijak narušovat či vyvracet. Dodavatelem předložený návrh servisní smlouvy bude před jejím podpisem schválen popřípadě upraven zadavatelem.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do 30.11.2020. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba plnění je podrobně uvedena v návrhu smlouvy o dílo.

Doba a místo plnění

České Budějovice
Rudolfovská
493
80
37001
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
V souladu se Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (viz https://zakazky.eagri.cz/document_download_18107.html) účastník podáním nabídky prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn., že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen ZZVZ). V opačném případě je účastník povinen na tuto skutečnost zadavatele bezodkladně upozornit.
Profesní způsobilost
Prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku.
Výpis z obchodního rejstříku ne starší než 3 měsíce ke dni podání nabídky.
Prostá kopie výpisu z živnostenského rejstříku s příslušným oprávněním.
Živnostenské oprávnění v oboru "Montáž, opravy, revize a zkoušky zdvihacích zařízení".
Prostá kopie příslušných dokladů.
Oprávnění k montáži, opravám, revizím a zkouškám vyhrazených zdvihacích zařízení vydaným organizací státního odborného dozoru nad bezpečností vyhrazených technických zařízení (VTZ) na základě zmocnění a v rozsahu zákona č. 174/1968 Sb.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace
Seznam nejméně 3 referenčních zakázek, jejichž předmětem byla dodávka a montáž výtahu, realizovaných v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení s minimální hodnotou 750 000 Kč bez DPH za každou zakázku.
Seznam referenčních zakázek (vzor tvoří přílohu této výzvy) a čestné prohlášení objednatele osvědčující realizaci referenční zakázky včetně uvedení kontaktu na osobu poskytující reference o dodavateli.
Nejméně 3 referenční zakázky, jejichž předmětem byla dodávka a montáž výtahu, realizované v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení, každá s minimální hodnotou 750 000 Kč bez DPH.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Pro instalaci a montáž výtahu bude uzavřena smlouva o dílo, jejíž závazný návrh vytvořil zadavatel a je přílohou této výzvy. Pro opravy a údržbu výtahu bude uzavřena smlouva na služby, resp. servisní smlouva, jejíž návrh předloží dodavatel, přičemž do tohoto návrhu musí beze změny zapracovat povinná ustanovení požadovaná zadavatelem, jež jsou přílohou této výzvy.

Způsob a doba podání nabídky

16.07.2021 14:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni 2 pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Nabídková cena výměny výtahu dle smlouvy o dílo
Nabídková cena výměny výtahu dle smlouvy o dílo






90,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Subkriterium Nabídková cena servisu výtahu po dobu záruční doby, tj. za 24měsíců
Nabídková cena servisu výtahu po dobu záruční doby, tj. za 24měsíců






10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.

2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3) Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení kdykoliv zrušit.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou seřídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství(https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).

6) Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, jehož závazný vzor tvoří přílohu této výzvy, vyplněný na určených místech (žlutě vyznačená místa). Jiné úpravy smlouvy nejsou přípustné. Návrh smlouvy bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Součástí nabídky uchazeče dále bude návrh servisní smlouvy na dobu záruční doby díla. Návrh servisní smlouvy připraví uchazeč, přičemž do tohoto svého návrhu musí beze změny zapracovat povinná ustanovení smlouvy požadovaná zadavatelem a ostatní ustanovení nesmí tato povinná ustanovení narušovat či vyvracet. Povinná ustanovení jsou uvedena v příloze této výzvy "Servisní smlouva - povinná ustanovení smlouvy". Návrh servisní smlouvy bude před jejím podpisem schválen či upraven zadavatelem.

7) Součástí nabídky uchazeče bude položkový rozpočet pro následnou realizaci výměny stávajícího výtahu za nový, zpracovaný a naceněný dle požadavků uvedených ve smlouvě o dílo. Naceněný položkový rozpočet se stane přílohou č. 2 smlouvy o dílo.

8) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne prostřednictvím systému Gemin.
V rámci položky nabídkového formuláře "Instalace a montáž výtahů" uvede uchazeč celkovou cenu díla bez DPH dle závazného návrhu smlouvy o dílo. Tato cena bude předmětem hodnocení v rámci dílčího hodnotícího kritéria "Nabídková cena výměny výtahu dle smlouvy o dílo".
V rámci položky nabídkového formuláře "Opravy a údržba výtahů" uvede uchazeč celkovou cenu servisu po dobu záruční lhůty, tj. za 24 měsíců. Tato cena bude předmětem hodnocení v rámci dílčího hodnotícího kritéria "Nabídková cena servisu výtahu po dobu záruční lhůty, tj. 24 měsíců".

9) Součástí nabídky bude vyplněný seznam poddodavatelů, jehož vzor tvoří přílohu této výzvy, ve kterém uchazeč uvede všechny své poddodavatele, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Tento seznam se stane přílohou č. 3 smlouvy o dílo.

10) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


29.06.2021 13:00:00
České Budějovice
Rudolfovská
493
80
37001
Česká republika
Prohlídka místa plnění bude možná pouze v uvedeném termínu, tj. 29.6.2021 od 13:00 hodin. V případě zájmu o účast na prohlídce místa plnění je uchazeč povinen nahlásit svou účast nejpozději do 28.6.2021 do 16:00 hodin na email: hana.svabova@mze.cz. Pokud nebude žádný uchazeč přihlášen, prohlídka místa plnění se nekoná. Uchazeč se na prohlídku místa plnění dostaví v dostatečném časovém předstihu, alespoň 10 min před zahájením prohlídky. Vzhledem k aktuální situaci ohledně covid-19 prosíme o disponování ochrannými prostředky.
Otevírání nabídek
16.07.2021 14:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 30.06.2021 10:10:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 30.06.2021 08:19 Hana Švábová 30.06.2021 08:19 Hana Švábová právě zobrazena

Kontextová navigace