Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění vrátní služby…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Šárka Jelínková
: sarka.jelinkova@mze.cz
: 725004220
: odborný referent

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění vrátní služby včetně drobné údržby v budově Ministerstva zemědělství ČR, Protzkarova 1180, Uherské Hradiště.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/20/V00057680

03.11.2020 12:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Šárka Jelínková
sarka.jelinkova@mze.cz
725004220
odborný referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění vrátní služby včetně drobné údržby v budově Ministerstva zemědělství ČR, Protzkarova 1180, Uherské Hradiště.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Šárka Jelínková
sarka.jelinkova@mze.cz
725004220
odborný referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vrátní a recepční služby včetně drobné údržby v budově Ministerstva zemědělství ČR, Protzkarova 1180, Uherské Hradiště na dobu neurčitou. Cílem realizace vrátní služby je především zajištění chodu vrátnice a vytváření reprezentativního a profesionálního kontaktu s návštěvníky a uživateli budovy a zajištění drobné údržby v budově.
Položky předmětu VZ
Zajištění vrátní služby včetně drobné údržby v budově Ministerstva zemědělství ČR, Protzkarova 1180, Uherské Hradiště.
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Recepční a strážní služby, domovnické služby.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
275 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Na dobu neurčitou od 1. 1. 2021.

Doba a místo plnění

Uherské Hradiště
Protzkarova
1180
68601
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní způsobilost
čestným prohlášením
prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku, který ke dni podání nabídky nesmí být starší než tři měsíce
čestným prohlášením
- poskytování technických služeb k ochraně majetku osob
- ostraha majetku a osob - výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie)
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Technická kvalifikace.
Dodavatel s nabídkou předloží seznam nejméně tří referenčních zakázek v posledních třech letech v minimální hodnotě 1.000.000,- Kč bez DPH za každou.
čestné prohlášení
Minimálně tři zakázky obdobného charakteru realizované v posledních třech letech s minimální hodnotou 1.000.000,- Kč bez DPH za každou.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o zajištění vrátní služby včetně drobné údržby.

Způsob a doba podání nabídky

07.12.2020 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Jiným způsobem.

V případě shody hodnotících kritérií bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losováním v souladu s § 6 ZZVZ. O losování budou dotčení uchazeči vyrozuměni dva pracovní dny před konáním losování.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1) Podáním nabídky uchazeč prohlašuje, že je způsobilý být dodavatelem veřejné zakázky, tzn. že splňuje základní způsobilost podle § 74 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.

2) Uchazeč je oprávněn požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

3)Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

4) Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.

5) Práva a povinnosti neupravené touto výzvou seřídí Soutěžním řádem Ministerstva zemědělství (https://zakazky.eagri.cz/publication_display_1.html).

6) Součástí nabídky uchazeče bude vyplněná příloha č. 2 - Cenová nabídka Dodavatele. Uchazeč je povinen vyplnit všechna žlutě označená místa.

7) Součástí nabídky uchazeče bude návrh směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu. Požadavky na jejich zpracování jsou uvedeny v přiloženém dokumentu s názvem "Příloha č. 3 - Požadavky na vypracování směrnice, systému řízení incidentů a zásahového plánu"

8) Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu za 12 měsíců v systému Gemin, která bude shodná s celkovou nabídkovou cenou z přílohy č. 2 - Cenová nabídka a tuto cenu dále uvede též v návrhu smlouvy. Ceny uvedené v příloze č. 2 a návrhu smlouvy musí být též shodné.

9) Uchazeč spolu s nabídkou dále předloží vyplněný návrh smlouvy na všech žlutě označených místech podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

10) Hodnocení nabídek uchazečů proběhne systémem Gemin.

11) Prohlídka místa plnění proběhne v termínu 30. 11. 2020 od 10:00 hodin. Zájemci o prohlídku místa plnění se dostaví 10 minut před jejím začátkem na uvedené adrese.

12) Náklady související s výběrovým řízením (provize za využití Gemin) hradí zadavatel.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


30.11.2020 10:00:00
Uherské Hradiště
Protzkarova
1180
68601
Česká republika
Otevírání nabídek
07.12.2020 10:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Šárka Jelínková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 24.11.2020 10:34:28

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 03.11.2020 12:36 Šárka Jelínková 24.11.2020 10:32 Šárka Jelínková právě zobrazena

Kontextová navigace