Domů  /  Zadávací řízení  /  Servisní podpora…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Kamila Koucká, DiS.
: kamila.koucka@nature.cz
: 283069184

Specifikace VZ

Název VZ: Servisní podpora implementovaného řešení identity managementu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00056201

16.07.2018 16:06:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Jan Zárybnický
jan.zarybnicky@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Servisní podpora implementovaného řešení identity managementu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Kamila Koucká, DiS.
kamila.koucka@nature.cz
283069184

Jan Zárybnický
jan.zarybnicky@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je servisní podpora řešení identity managementu produktu (CzechIdM) v sídle ústředí AOPK ČR dle požadavků objednavatele, jenž má za cíl zabezpečit správné fungování provozovaného systému (CzechIdm) správy identit (tedy uživatelů, rolí pro jednotlivé aplikace ISOP AOPK ČR).

Servisní podpora bude realizována po dobu dvou let a zahrnuje řešení problémů s provozem systému, technickou správu provozovaného programového vybavení, instalaci nových verzí či rychlé opravy. V rozsahu supportních služeb bude zajišťována pravidelná kontrola logů prostředí Identity managementu, v případě nalezení problému, bude tento incident zhotovitelem řešen a odstraněn i v případné spolupráci s objednatelem.

V rámci poskytování služeb supportní podpory je požadováno provozování servisního servicedesku pro jmenované uživatele objednatele. V prostředí servicedesku bude probíhat evidence zadávání servisních a změnových požadavků objednatele, evidence průběhu jejich řešení, stavu a schvalování/uzavírání těchto požadavků na straně zhotovitele.

Veškeré činnosti dodávky supportních služeb budou realizovány s ohledem na pravidla definovaná nařízením na ochranu osobních údajů (GDPR).

Podrobný popis plnění viz příloha č. 1 - Specifikace.
Položky předmětu VZ
Servisní podpora implementovaného řešení identity managementu
72222300-0 - Služby informačních technologií
72222300-0 - Služby informačních technologií
Předmětem veřejné zakázky je servisní podpora řešení identity managementu produktu (CzechIdM) v sídle ústředí AOPK ČR dle požadavků objednavatele, jenž má za cíl zabezpečit správné fungování provozovaného systému (CzechIdm) správy identit (tedy uživatelů, rolí pro jednotlivé aplikace ISOP AOPK ČR).

Servisní podpora bude realizována po dobu dvou let a zahrnuje řešení problémů s provozem systému, technickou správu provozovaného programového vybavení, instalaci nových verzí či rychlé opravy. V rozsahu supportních služeb bude zajišťována pravidelná kontrola logů prostředí Identity managementu, v případě nalezení problému, bude tento incident zhotovitelem řešen a odstraněn i v případné spolupráci s objednatelem.

V rámci poskytování služeb supportní podpory je požadováno provozování servisního servicedesku pro jmenované uživatele objednatele. V prostředí servicedesku bude probíhat evidence zadávání servisních a změnových požadavků objednatele, evidence průběhu jejich řešení, stavu a schvalování/uzavírání těchto požadavků na straně zhotovitele.

Veškeré činnosti dodávky supportních služeb budou realizovány s ohledem na pravidla definovaná nařízením na ochranu osobních údajů (GDPR).

Podrobný popis plnění viz příloha č. 1 - Specifikace.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
578 512,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
578 512,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je 24 měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

24 měsíců ode dne nabytí účinnosti smlouvy.

Doba a místo plnění

Praha
Chodov
Kaplanova
1931
1
14800
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Oprávnění k podnikání se musí vztahovat na:
druh živnosti:Ohlašovací volná;
předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené přílohách 1 až 3 živnostenského zákona;
Obory činnosti: Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály, nebo obdobné."
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Reference
Seznam významných dodávek nebo služeb za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení popisu plnění, ceny, doby poskytnutí a identifikace objednatele
čestné prohlášení včetně uvedení popisu plnění, ceny, doby poskytnutí a identifikace objednatele
Za významnou službu považuje zadavatel realizaci obdobné zakázky uvedené v předmětu veřejné zakázky (konkrétně se jedná o návrh, dodávku, implementaci centrální správy identit a poskytování servisních prací včetně řešení problémů souvisejících s tímto systémem), přičemž hodnota takové služby musí dosahovat nejméně 300 000 Kč bez DPH
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
SMLOUVA O DÍLO
Uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „Občanský zákoník“)
„Zhotovitel je povinen při své činnosti, vykonávané na základě této smlouvy, dodržovat veškerá ustanovení platných obecně závazných právních předpisů upravujících ochranu osobních údajů, které jsou platné a účinné pro Českou republiku. Úložiště Zhotovitele obsahující osobní údaje ve správě Objednatele (dále jen „data“) musí být umístěno na území České republiky a o jeho existenci, místu umístění a technicko-bezpečnostní specifikaci musí Zhotovitel Objednatele písemně informovat. O způsobu zabezpečení a změnách bezpečnostní specifikace takovéhoto datového úložiště je Zhotovitel povinen zaslat Objednateli písemné oznámení, zahrnující technickou a bezpečnostní specifikaci úložiště a dokládající jeho soulad s platnými obecně závaznými právními předpisy, upravujícími ochranu osobních údajů, které jsou platné a účinné pro Českou republiku. Oznámení musí být Zhotovitelem zasláno s dostatečným předstihem před každou změnou, která může mít vliv na zabezpečení dat nebo místa úložiště. Data musí být Zhotovitelem dostatečně chráněna před poškozením, neoprávněným zásahem nebo změnou, smazáním bez požadavku Objednatele, odcizením nebo jinými událostmi, které mohou mít vliv na zákonné zpracování dat. Zhotovitel je povinen bezodkladně a neprodleně informovat Objednatele o každém bezpečnostním incidentu porušení zabezpečení dat nebo neoprávněného nakládání s nimi.
V případě, že to bude nezbytné pro zajištění plnění podle této smlouvy, uzavřou smluvní strany smlouvu o zpracování osobních údajů ve smyslu příslušných obecně závazných právních předpisů upravujících ochranu osobních údajů, které jsou platné a účinné pro Českou republiku.“

"Maximální cena ze služby za celou dobu plnění nepřekročí 700.000,-Kč (sedmsettisíc korun českých) včetně DPH."

"Nezbytnou přílohou faktury bude přehled skutečně poskytnutých služeb za dílčí časový úsek plnění."

Způsob a doba podání nabídky

14.08.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
1) Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce se podle stanovených dílčích kritérií přidělí v rámci daného dílčího kritéria bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

2) Pro výpočet bodového ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění hodnoceného dílčího hodnotícího kritéria ve vztahu k nejvýhodnější nabídce, se použije tento vzorec:

Bodová hodnota = 100 * Hodnota nejnižší nabídky / Hodnota nabídky

3) Počet bodů přiřazených jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím hodnocené nabídky se vynásobí % váhou jednotlivých dílčích hodnotících kritérií hodnocené nabídky, kterou těmto dílčím hodnotícím kritériím stanovil zadavatel ve výzvě, takto získané bodové hodnoty všech dílčích hodnotících kritérií hodnocené nabídky se poté sečtou.

4) Nabídky uchazečů se seřadí dle výše bodových hodnot, kterých nabídky dosáhly, a to od nabídky s nejvyšší bodovou hodnotou, až po nabídku s bodovou hodnotou nejnižší.


losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Předmětem hodnocení je nabídková cena včetně DPH.
Nabídkovou cenou se rozumí celková cena vč. DPH uvedená v elektronickém nástroji Gemin a celková cena vč. DPH v dokumentu Tabulka pro zpracování nabídkové ceny (příloha č. 2). Uvedením rozdílných hodnot v nabídkové ceně je důvodem pro vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.

Zadavatel stanovuje maximální možnou akceptovatelnou výši nabídkové ceny 700.000Kč vč. DPH jako cenu nepřekročitelnou, přičemž překročení takto stanovené nabídkové ceny je důvodem pro vyloučení uchazeče pro nesplnění zadávacích podmínek.

Účastník přiloží k nabídce návrh smlouvy včetně povinného ustanovení.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Smlouva bude uzavřena s vybraným dodavatelem. Vybraný dodavatel je povinen zadavateli zaslat vyplněnou smlouvu včetně příloh ve strojově čitelném formátu (.doc) pro účely jejího uveřejnění v registru smluv.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
14.08.2018 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Na telefonické, e-mailové, ani listinné dotazy nebude brán zřetel.
Kamila Koucká v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 31.07.2018 12:41:33

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 16.07.2018 16:06 Kamila Koucká 31.07.2018 11:05 Kamila Koucká právě zobrazena

Kontextová navigace