Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění úklidových služeb v…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČO: 49277600

Sídlo/místo podnikání:
Vinohradská 1896/46
120 41  Praha 2

Kontaktní osoba:
: Lenka Špačková
: spackova@czechtourism.cz

Organizační útvar:
OKVZ
Číslo útvaru: 230
Kontaktní adresa:
Vinohradská 46
12041 Praha 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění úklidových služeb v objektu České centrály cestovního ruchu – CzechTourism a v Turistickém informačním centru na Staroměstském náměstí č. 5
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/18/V00055963

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Špačková
spackova@czechtourism.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění úklidových služeb v objektu České centrály cestovního ruchu – CzechTourism a v Turistickém informačním centru na Staroměstském náměstí č. 5
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Lenka Špačková
spackova@czechtourism.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je zajištění úklidu v objektu České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Vinohradská 46, Praha 2 (dále jen Objekt 1) a v Turistickém informačním centru na Staroměstském náměstí č. 5 (dále jen Objekt 2).
Položky předmětu VZ
Zajištění úklidových služeb v objektu České centrály cestovního ruchu – CzechTourism a v Turistickém informačním centru na Staroměstském náměstí č. 5
98341130-5 - Úklidové práce
98341130-5 - Úklidové práce
Bližší specifikace viz. zadávací dokumentace.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 400 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 400 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 2
Vinohradská
1896
46
12100
Česká republika
Další místa plnění
Praha 1
Staroměstské náměstí
5
11000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
viz. zadávací dokumentace
čestným prohlášením
viz. zadávací dokumentace
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
viz. zadávací dokumentace
viz. zadávací dokumentace
viz. zadávací dokumentace
viz. zadávací dokumentace
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.09.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování úklidových služeb

Způsob a doba podání nabídky

15.06.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocení zahrnuje subjektivní složku, kterou nelze hodnotit automaticky.
Na základě součtu výsledných bodových hodnot přidělených nabídkám v jednotlivých dílčích kritériích bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek, a to tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhne nejvyšší celkové hodnoty tohoto součtu.


Při shodě nabídek rozhoduje umístění v kritériu 11.1 zadávací dokumentace - Měsíční paušál za běžný úklid v kvalitě a rozsahu dle požadavků uvedených v návrhu smlouvy k této VZ.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Měsíční paušál za běžný úklid v kvalitě a rozsahu dle požadavků uvedených v návrhu smlouvy k této VZ
Měsíční paušál za běžný úklid v kvalitě a rozsahu dle požadavků uvedených v návrhu smlouvy k této VZ






50,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Výše mzdových nákladů dle bodu 9 c) zadávací dokumentace
Výše mzdových nákladů dle bodu 9 c) zadávací dokumentace






10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Cena za jeden případ poskytnutí mimořádného úklidu
Cena za jeden případ poskytnutí mimořádného úklidu






10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Písemný návrh na řešení zabezpečení kvalitního úklidu
Písemný návrh na řešení zabezpečení kvalitního úklidu


hodnocení zadavatele




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Hodnocení nabídek v tomto dílčím kritériu proběhne tak, že hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné. Nejvhodnější nabídce přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Takto získané bodové ohodnocení se následně propočte váhou příslušného kritéria, čímž se získá výsledná bodová hodnota přidělená jednotlivým nabídkám v tomto dílčím kritériu.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


08.06.2018 09:00:00
Praha 2
Vinohradská
1896
46
12100
Česká republika
Otevírání nabídek
15.06.2018 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká centrála cestovního...
Doručeno: 11.06.2018 12:59:26

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 11.06.2018 12:58 Lenka Špačková 11.06.2018 12:59 Lenka Špačková právě zobrazena

Kontextová navigace