Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygien. a úklid.…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká správa sociálního zabezpečení
IČO: 00006963

Sídlo/místo podnikání:
Křížová 1292/25
150 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jan Martinec
: jan.martinec@cssz.cz
: 420495076260
: 420724223763
: vedoucí oddělení vnitřní správy

Organizační útvar:
Pracoviště ČSSZ Hradec Králové
E-mail: zdenka.kohoutova@cssz.cz
Telefon: +420495076280
Fax: +420495076282
Adresa webu: http://www.cssz.cz/cz/verejne-zakazky
Kontaktní adresa:
Slezská 839
50200 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup hygien. a úklid. prostředků pro ČSSZ a OSSZ Hradec Králové, OSSZ Chrudim, Jičín, Náchod, Pardubice, Rychnov n.K., Svitavy, Trutnov a Ústí n/Orlicí
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055717

05.04.2018 09:58:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jan Martinec
jan.martinec@cssz.cz
420495076260
420724223763
vedoucí oddělení vnitřní správy

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup hygien. a úklid. prostředků pro ČSSZ a OSSZ Hradec Králové, OSSZ Chrudim, Jičín, Náchod, Pardubice, Rychnov n.K., Svitavy, Trutnov a Ústí n/Orlicí
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jan Martinec
jan.martinec@cssz.cz
420495076260
420724223763
vedoucí oddělení vnitřní správy
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup hygien. a úklid. prostředků pro ČSSZ a OSSZ Hradec Králové, OSSZ Chrudim, Jičín, Náchod, Pardubice, Rychnov n.K., Svitavy, Trutnov a Ústí n/Orlicí
Položky předmětu VZ
nákup hygien. a úklid. prostředků pro jednotlivé správy
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
Skutečné množství a počty daných komodit je v příloze č.1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
15 140,00
ks
nákup hygien. a úklid. prostředků pro jednotlivé správy
19640000-4 - Odpadní pytle a sáčky z polymerů ethylenu
19640000-4 - Odpadní pytle a sáčky z polymerů ethylenu
Skutečné množství a počty daných komodit je v příloze č.1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
692,00
ks
nákup hygien. a úklid. prostředků pro jednotlivé správy
39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Skutečné množství a počty daných komodit je v příloze č.1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2 632,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Slezská
839
50200
Česká republika
Další místa plnění
Náchod
Karlovo nám.
2054
54751
Česká republika
Pardubice
U Stadionu
2729
53002
Česká republika
Rychnov nad Kněžnou
Štemberkova
1433
51601
Česká republika
Trutnov
Faltisova
998
54101
Česká republika
Chrudim
V Hliníkách
1172
53755
Česká republika
Jičín
Riegrova
1143
50611
Česká republika
Svitavy
Erbenova
205
56802
Česká republika
Ústí nad Orlicí
Smetanova
43
56201
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
kopie dokladů
Profesní způsobilost
kopie dokladů
kopie dokladů
kopie dokladů
kopie dokladů
kopie dokladů
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
15.10.2018

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky účastníka zadávacího řízení bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka zadávacího řízení. Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
jednorázová objednávka
V ceně všech produktů bude zahrnuta doprava na jednotlivé ČSSZ a OSSZ a balné produktů. Od dodání zboží se na něj musí vztahovat záruka min.24 měsíců.
U vyjmenovaných produktů (viz příloha) požadujeme vzorky, které budou dodány před ukončením výběrového řízení na adresu ČSSZ Hradec Králové, Slezská 839, 502 00 Hradec Králové.
Dodávky zboží pro ČSSZ a OSSZ Hradec Králové budou rozděleny na tři etapy.

Způsob a doba podání nabídky

16.04.2018 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





jiným způsobem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Požadujeme produktové listy u úklidových prostředků (prostředek na ruční mytí).

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
16.04.2018 09:05:00


Předložení vzorků


Předložení vybraných vzorků doručit na adresu ČSSZ Hradec Králové, Slezská 839, 502 00 Hradec Králové, k odpovědné osobě - Ing. Jan Martinec (724223763). Nejpozději do 16.4.2018 do 8:30 hod.
Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Pavlína Menclová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká správa sociálního...
Doručeno: 05.04.2018 09:59:54

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 05.04.2018 09:58 Pavlína Menclová 05.04.2018 09:58 Pavlína Menclová právě zobrazena

Kontextová navigace