Domů  /  Zadávací řízení  /  UCEEB, ICT technika, 3/2018  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
České vysoké učení technické v Praze
IČO: 68407700

Sídlo/místo podnikání:
Zikova 1903/4
166 36  Praha 6

Kontaktní osoba:
: Ing. František Vaněk
: frantisek.vanek@cvut.cz
: 420-608963821
: UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace VZ

Název VZ: UCEEB, ICT technika, 3/2018
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/18/V00055682

29.03.2018 12:46:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
UCEEB, ICT technika, 3/2018
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. František Vaněk
frantisek.vanek@cvut.cz
420-608963821
UCEEB/FEL/SUZ
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem zakázky je dodávka ICT techniky pro UCEEB ČVUT
Položky předmětu VZ
Standardní notebook
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
Notebook s těmito vlastnostmi: display 15-16" s rozlišením FullHD, matný display, CPU s passmarkem min. 8000, min. 8GB RAM, SSD min. 120GB + HDD min. 1TB, stačí onbord/procesorová grafika, klávesnice s numericnou částí, grafické výstupy min. HDMI, min. 3x USB, z toho min. 1x USB type C, LAN+wifi/AC onboard, OS kompatibilní s Microsoft-campus licencí, záruka typu NBD
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
Malý notebook
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
Malý přenosný notebook s těmito vlastnostmi: display 13-13.5" s rozlišením FullHD, matný display, CPU s passmarkem min. 7500, min. 8GB RAM, SSD min. 250GB, stačí onbord/procesorová grafika, grafické výstupy min. HDMI + VGA, min. 2x USB, z toho min. 1x USB type C, LAN+wifi/AC onboard, OS kompatibilní s Microsoft-campus licencí
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
Monitor 24"
30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
Monitor s uhlopříčkou min. 24", rozlišení FulHD, vstupy min. HDMI+VGA+DVI (DP není vyžadován), pivot není vyžadován
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
7,00
ks
SSD disky
30233132-5 - Diskové jednotky
30233132-5 - Diskové jednotky
Set SSD disků ve složení:
*** A) 2,5"-SATA, kapacita min. 500GB, rychlost min 560/530MB/s, záruka min. 5 let ... 3ks
*** B) 2,5"-SATA, kapacita min. 250GB, rychlost min 550/520MB/s, záruka min. 5 let ... 10ks
*** C) 2,5"-SATA, business-třída, kapacita min. 250GB, rychlost min 560/530MB/s, záruka min. 10let
... 2ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
set
RAM
30236110-6 - Paměť RAM
30236110-6 - Paměť RAM
Set RAM s těmito parametry:
*** 1) DIMM, DDR3, 1600MHz/CL11, 16 GB ... 2ks
*** 2) RAM plně kompatibilní s DIMM-modulem v příloze č.1 (doplnění serveru), kapacita 16GB ... 2ks
*** 3) RAM plně kompatibilní s DIMM-modulem v příloze č.1 (doplnění serveru), kapacita 8GB ... 4ks
*** 4) RAM do serveru Cisco C240M3, 1600MHz, ECC, 16GB ... 4ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
set
HDD
30233132-5 - Diskové jednotky
30233132-5 - Diskové jednotky
HDD do kamerového systému pro provoz 24/7,3.5", SATA-III, kapacita 4TB
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
ks
Drobné díly
30236000-2 - Různé počítačové vybavení
30236000-2 - Různé počítačové vybavení
*** ethernet switch, min. 8portů 10/100/1000Mb/s, bez managementu ... 2ks
*** HDMI spojka ... 10ks
*** kabel HDMI-HDMI, 2m ... 10ks
*** externí čtečka paměťových karet na USB, podpora SD-XC a CompactFlash ... 1ks
*** převodník USB-C na HDMI+USB s funkcí PowerDelivery ... 1ks
*** dokovací stanice pro 2 HDD/SSD s velikostí 2.5" nebo 3.5", SATA, požadujeme funkci klonování, připojení k PC přes USB 3.0 ... 1ks
*** myš vertikální, bezdrátová, optická nebo laserová, min. 1000DPI, s kolečkem, ergonomická, pro praváky, tvarově podobná klasické myši (trarově podobná jako TRACER Rod RF Nano), šedá nebo černá, napájení 1x AA nebo AAA baterie
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
4K monitor
30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
monitor s rozlišení min. 4K (3840*2160), uhlopříčka mn. 27", výškově nastavitelný, pivot, min. 2xHDMI, min. 1x DP, vesa 100,
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Multifunkční tiskárna
30232110-8 - Laserové tiskárny
30232110-8 - Laserové tiskárny
Multifinkční tiskárna, z důvodu kompatibility se spotřebním materiálem a ovladači (jde pouze o doplnění stavu - výměnu jednoho ks) požadujeme typ Xerox WorkCentre 3225V_DNIY
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Buštěhrad
Třinecká
1024
273 43
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka

Způsob a doba podání nabídky

11.04.2018 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na web výrobce apod.). U položek typu "set" musí být uvedeny kusové ceny jendotlivých dílů.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
11.04.2018 10:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

*** Zboží musí být prokazatelně nové (tzn., žádná část nabízeného zboží nesmí být již dříve použitá či jinak upravovaná), nepoužité, nepoškozené, nerepasované, nerenovované. *** Zadavatel vyžaduje volný přístup do dodaných počítačů bez ztráty záruky *** záruční doba je min. 24 měsíců, není li ve specifikaci uvedena delší *** Pokud je nabízené zboží složeno z dílů, u kterých primární výrobce garantuje delší záruční dobu, zadavatel vyžaduje zachování této záruční doby (možnost reklamace jednotlivých dílů i po konci globální záruční doby) *** nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.) *** dodání Zboží do 14 pracovních dnů ode dne obdržení písemné objednávky *** zálohy zadavatel neposkytuje *** platba bankovním převodem *** Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. *** splatnost faktury 30 dnů *** faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele *** dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů *** dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících *** zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit *** místo převzetí záruční opravy je v místě dodání *** pokud kupní cena přesáhne 50.000Kč bez DPH a nákup je realizován na základě objednávky (bez KS), musí dodavatel nejpozději v den fakturace dodat zadavateli potvrzenou objednávku nebo akceptaci objednávky (kvůli registru smluv)
František Vaněk v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
RAM-server
ram-server.jpg 118,36 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: České vysoké učení...
Doručeno: 29.03.2018 16:10:41

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Jakub Dytrich
Vydáno pro (O - organizace): České vysoké učení technické v Praze
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA Qualified 2 CA/RSA 02/2016

Časové razítko

Čas: 29.3.2018 13:04:23
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSU 1 08

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 29.03.2018 12:46 František Vaněk 29.03.2018 12:46 František Vaněk právě zobrazena

Kontextová navigace