Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisních služeb…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE - Vojenská fakultní nemocnice PRAHA
IČO: 61383082

Sídlo/místo podnikání:
U vojenské nemocnice 1200/1
16902  Praha

Kontaktní osoba:
: Simona Šašková
: Simona.Saskova@uvn.cz
: 973 208 581
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění servisních služeb serverovny ÚVN
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00055191
Evidenční číslo: č.j.8864/2017-ÚVN

04.12.2017 14:40:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Simona Šašková
Simona.Saskova@uvn.cz
973 208 581
referent

Tomáš Novotný, Dis.
novotny.tomas@uvn.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění servisních služeb serverovny ÚVN
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Simona Šašková
Simona.Saskova@uvn.cz
973 208 581
referent

Tomáš Novotný, Dis.
novotny.tomas@uvn.cz
Evidenční číslo zadavatele
č.j.8864/2017-ÚVN
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování servisních služeb v podobě pravidelné údržby, revize a kontroly systémů přesné klimatizace, SHZ, elektroinfrastruktury a systému monitoringu hlavní serverovny Ústřední vojenské nemocnice – Vojenské fakultní nemocnice Praha (dále také jen „ÚVN“) na dobu 3 let.
Součástí služby je zajištění pohotovostní služby pro opravy uvedených systémů a provoz systému vzdáleného dohledu technologií po celou dobu plnění veřejné zakázky.

Zadavatel neposkytuje zálohy.

Splatnost faktury máme 60 kalendářních dnů ode dne doručení faktury zadavateli.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů nebo poptávkové řízení zrušit.
Položky předmětu VZ
Zajištění servisních služeb serverovny ÚVN
80 - Ostatní
48800000-6 - Informační systémy a servery
viz. přiložená zadávací dokumentace
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 239 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
U Vojenské nemocnice
1200
16902
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Servisní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

18.12.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody dvou či více nabídek bude o vítězi rozhodnuto losem.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


11.12.2017 10:00:00
Praha 6
U Vojenské nemocnice
1200
16902
Česká republika
V budově F1, přízemí, místnost č. P-20, kontaktní osoba: Tomáš Novotný, DiS., e-mail: verejnezakazky@uvn.cz. Po shromáždění a podepsání prezenční listiny budou účastníci odvedeni do příslušné místnosti IT. Účastníci jsou povinni se zúčastnit stanovené prohlídky místa plnění. Zúčastní se vždy maximálně 2 zástupci od jednoho účastníka. Účast na prohlídce místa plnění bude předem potvrzena kontaktní osobě ÚVN.
Otevírání nabídek
18.12.2017 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Simona Šašková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...
Doručeno: 05.12.2017 07:21:42

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.12.2017 14:40 Simona Šašková 04.12.2017 14:40 Simona Šašková právě zobrazena

Kontextová navigace