Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 26 - Pravidelný úklid…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962

Sídlo/místo podnikání:
Kolářská 451/13
746 01  Opava

Kontaktní osoba:
: Jindřiška Fousková
: jindriska.fouskova@suip.cz
: +420950179713
: +420777354932

Organizační útvar:
Oblastní inspektorát práce pro Ústecký kraj a Liberecký kraj
Číslo útvaru: 07
Kontaktní adresa:


Specifikace VZ

Název VZ: VZMR č. 26 - Pravidelný úklid kanceláří a společných prostor – administrativní budova „Oblastní inspektorát práce pro Ústecký kraj a Liberecký kraj"
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00054777
Evidenční číslo: VZMR č.26

04.10.2017 13:57:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jindřiška Fousková
jindriska.fouskova@suip.cz
+420950179713
+420777354932

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
VZMR č. 26 - Pravidelný úklid kanceláří a společných prostor – administrativní budova „Oblastní inspektorát práce pro Ústecký kraj a Liberecký kraj"
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jindřiška Fousková
jindriska.fouskova@suip.cz
+420950179713
+420777354932
Evidenční číslo zadavatele
VZMR č.26
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem této zakázky je zajištění pravidelného ekologického úklidu kanceláří a společných prostor spočívající zejména v provádění úklidových činností a zajištění dalších služeb v objektu zadavatele uvedených v příloze č. 1a ZD - Specifikace požadavků na zajištění pravidelného úklidu, v rozsahu a četnosti v příloze uvedených.


Účastník je povinen při plnění předmětu veřejné zakázky postupovat v souladu s Definicí ekologického úklidu vypracovanou Českou asociací úklidu a čištění, jež tvoří Přílohu č. 6 této zadávací dokumentace - Definice ekologického úklidu.

Blíže viz ZD.
Položky předmětu VZ
Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové služby
Předmětem této zakázky je zajištění pravidelného ekologického úklidu kanceláří a společných prostor spočívající zejména v provádění úklidových činností a zajištění dalších služeb v objektu zadavatele uvedených v příloze č. 1a ZD - Specifikace požadavků na zajištění pravidelného úklidu, v rozsahu a četnosti v příloze uvedených.

Maximální jednotková cena v Kč bez DPH za pravidelný měsíční úklid v rozsahu dle bodu 2 přílohy č. 1a – Specifikace požadavků na zajištění pravidelného úklidu je zadavatelem stanovena na 20 000,- Kč bez DPH. Překročení tohoto limitu bude považováno za nesplnění podmínek této Zadávací dokumentace (dále také ZD) a bude důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení účastníka z další účasti v zadávacím řízení.
Celková nabídková cena v Kč bez DPH nesmí překročit předpokládanou hodnotu VZ definovanou v bodě 3 ZD, tj. 990 100,- Kč bez DPH. Překročení tohoto limitu bude považováno za nesplnění podmínek této Zadávací dokumentace (dále také ZD) a bude důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení účastníka
z další účasti v zadávacím řízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Celek
990 100,00
990 100,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
990 100,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ústí nad Labem
SNP
2720
21
40011
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Blíže viz bod 8.1. ZD
Profesní způsobilost
čestným prohlášením
Blíže viz bod 8.2. ZD
čestným prohlášením
Blíže viz bod 8.2. ZD
Blíže viz bod 8.2. ZD
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
14.01.2018

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování služeb
uzavřená v souladu s ustanoveními § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)

Způsob a doba podání nabídky

16.10.2017 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Losem

Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


09.10.2017 10:00:00
Ústí nad Labem
SNP
2720
21
40011
Česká republika
Blíže viz bod 13 ZD.
Otevírání nabídek
16.10.2017 08:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jindřiška Fousková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní úřad inspekce práce
Doručeno: 04.10.2017 14:07:13

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.10.2017 13:57 Jindřiška Fousková 04.10.2017 13:57 Jindřiška Fousková právě zobrazena

Kontextová navigace