Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚZSVM ÚP Plzeň - Údržba…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
IČO: 69797111

Sídlo/místo podnikání:
Rašínovo nábřeží 390/42
12800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Michal Budweiser
: Michal.Budweiser@uzsvm.cz
: 377 169 423
: referent

Organizační útvar:
Plzeň
E-mail: podatelna@uzsvm.cz
Telefon: 377 169 111
Adresa webu: http://www.uzsvm.cz
Kontaktní adresa:
Radobyčická 14
301 00 Plzeň
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚZSVM ÚP Plzeň - Údržba pozemků - Svojkovice
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053920

15.06.2017 13:45:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Michal Budweiser
Michal.Budweiser@uzsvm.cz
377 169 423
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚZSVM ÚP Plzeň - Údržba pozemků - Svojkovice
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Michal Budweiser
Michal.Budweiser@uzsvm.cz
377 169 423
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
ÚZSVM ÚP Plzeň - Údržba pozemků - Svojkovice
Položky předmětu VZ
ÚZSVM ÚP Plzeň - Údržba pozemků - Svojkovice
77300000-3 - Zahradnické služby
77300000-3 - Zahradnické služby
Předmětem VZ je sečení a mýcení ruderálního porostu, včetně úklidu, odvozu a likvidace vzniklého odpadu na st. parc. č. 64 a p.p.č. 80/2 ve Svojkovicích u RD č.p. 19 (viz katastrální mapa a LV). Pozemky se nacházejí ve středu obce Svojkovice při hlavní silnici směr Rokycany-Holoubkov. Výška porostu cca 1m.

Důležité:

1. Zadavatel není plátcem DPH.

2. Zadavatel neposkytuje zálohy.

3. Zadavatel požaduje splatnost faktury 28 dnů.

4. Termín plnění je stanoven nejpozději do 14 dnů od obdržení objednávky.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
16 528,92
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Svojkovice
-
-
-
-
Česká republika
st. parc.č. 64 a p.p.č. 80/2 ve Svojkovicích u RD č.p.19

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.08.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
objednávka (není součástí zadávacích podmínek)

Způsob a doba podání nabídky

26.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dle pořadí došlých nabídek.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
26.06.2017 10:15:00


Specifikace místa otevírání nabídek
Plzeň
Radobyčická
1313
14
301 00
Česká republika
Případní zájemci se ohlásí na vrátnici.
Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Kontaktní osoba: Helena Červenková, tel.č. 377 169 434, e-mail: helena.cervenkova@uzsvm.cz
Michal Budweiser v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Fotodokumentace
Fotodokumentace.pdf 1,44 MB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad pro zastupování státu...
Doručeno: 15.06.2017 13:46:41

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 15.06.2017 13:45 Michal Budweiser 15.06.2017 13:45 Michal Budweiser právě zobrazena

Kontextová navigace