Domů  /  Zadávací řízení  /  Čisticí prostředky pro IT  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Ing. Jaroslav Müller
: jaroslav.muller2@fs.mfcr.cz
: +420 377 160 225
: Ředitel OIT

Organizační útvar:
OIT v Plzni
Číslo útvaru: 722370050
E-mail: jaroslav.muller2@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Hálkova 14
305 72 Plzeň
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Čisticí prostředky pro IT
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00053752

09.06.2017 14:39:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jaroslav Müller
jaroslav.muller2@fs.mfcr.cz
+420 377 160 225
Ředitel OIT

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Čisticí prostředky pro IT
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jaroslav Müller
jaroslav.muller2@fs.mfcr.cz
+420 377 160 225
Ředitel OIT
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka čisticích prostředků pro IT v rámci celé finanční správy. Plnění na jednotlivé odbory IT organizace. Seznam požadovaného zboží viz příloha
Položky předmětu VZ
Čisticí prostředky
39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Dodávka čisticích prostředků pro IT v rámci celé finanční správy. Plnění na jednotlivé odbory IT organizace. Seznam požadovaného zboží viz příloha
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

České Budějovice
Mánesova
1803
3a
371 87
Česká republika
Další místa plnění
Hradec Králové
Horova
17
500 02
Česká republika
Ústí nad Labem
Velká Hradební
61
400 21
Česká republika
Ostrava
Na Jízdárně
3162
3
709 00
Česká republika
Praha 2
Žitná
12
120 00
Česká republika
Praha 1
Štěpánská
619
28
111 21
Česká republika
Brno
nám. Svobody
4
602 00
Česká republika
Plzeň
Hálkova
14
305 72
Česká republika
Praha
Lazarská
15
7
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Dodavatel před podpisem smlouvy doloží: 1. Čestné prohlášení
o tom, že: - dodavatel v posledních třech letech nenaplnil
skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení
podle zvláštního právního předpisu - vůči majetku dodavatele
neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo
insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku
nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek
nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl
konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo
zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů
- dodavatel není v likvidaci - dodavatel nemá nedoplatek na
pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to
jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či
bydliště dodavatele - dodavatel nemá nedoplatek na pojistném
a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní
politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi
sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele - dodavatel není
veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek -
dodavateli nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena
pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního
právního předpisu 2. Potvrzení orgánu Finanční správy České
republiky o tom, že dodavatel nemá v evidenci daní zachyceny
daňové nedoplatky. 3. Doklad o oprávnění k podnikání podle
zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu
veřejné zakázky - výpis z obchodního rejstříku, popřípadě
výpis z živnostenského rejstříku, nebo výpis ze seznamu
kvalifikovaných dodavatelů ne starší než 3 měsíce, který toto
prokazuje.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

19.06.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
19.06.2017 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jaroslav Müller v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 12.06.2017 10:58:42

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 12.06.2017 10:44 Jaroslav Müller 12.06.2017 10:44 Jaroslav Müller právě zobrazena
1 09.06.2017 14:39 Jaroslav Müller 12.06.2017 10:44 Jaroslav Müller

Kontextová navigace