Domů  /  Zadávací řízení  /  FÚ pro Královéhradecký kraj a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Marcela Pekárková
: Marcela.Pekarkova@fs.mfcr.cz

Kontaktní osoba:
: Ing. Rostislav Šimon
: rostislav.simon@fs.mfcr.cz
: + 420 596 651 416
: Referent OHS

Organizační útvar:
OHS Hradci Králové
Číslo útvaru: 732700280
E-mail: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Horova 17
500 02 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: FÚ pro Královéhradecký kraj a FÚ pro Pardubický kraj - dodávka kuchyňských potřeb_2017_12.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00052893

19.05.2017 06:15:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Marcela Pekárková
Marcela.Pekarkova@fs.mfcr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FÚ pro Královéhradecký kraj a FÚ pro Pardubický kraj - dodávka kuchyňských potřeb_2017_12.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Marcela Pekárková
Marcela.Pekarkova@fs.mfcr.cz
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Rostislav Šimon
rostislav.simon@fs.mfcr.cz
+ 420 596 651 416
Referent OHS
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka kuchyňských potřeb (nádobí) pro územní pracoviště Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj a Finančního úřadu pro Pardubický kraj s rozdělením zboží dle jednotlivých míst a dovozem zboží do místa dodání.
Položky předmětu VZ
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P1
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 1 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_FÚ pro Pardubický kraj_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P2
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 2 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP v Náchodě_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P3
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 3 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP v Rychnově nad Kněžnou_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P4
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 4 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP v Hradci Králové_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P5
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 5 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP v Žamberku_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P6
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 6 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP v Ústí nad Orlicí_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P7
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 7 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP v Chrudimi_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P8
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 8 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP v Pardubicích_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Soubor kuchyňských potřeb - nádobí P9
39221110-1 - Nádobí
39221110-1 - Nádobí
Soubor kuchyňských potřeb (nádobí) dle přílohy č. 9 této výzvy: krycí list_NÁDOBÍ_ÚzP ve Svitavách_2017
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
soubor
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Zadavatel požaduje splnění této zakázky v termínu do 15 dnů od převzetí objednávky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
Horova
17
500 02
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
1/Zadavatelem bude vystavena pouze objednávka - ta není součástí zadávacích podmínek (uchazeč proto nepředkládá ve své nabídce návrh smlouvy). 2/Zadavatel požaduje splatnost faktury minimálně 21 dnů.

Způsob a doba podání nabídky

30.05.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





losem


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Do nabídkové ceny musí uchazeč promítnout své náklady spojené s dodáním zboží do místa plnění, tj. náklady za zboží, dopravu a všechny další náklady nutné k řádnému splnění zakázky.
Uchazeč doplní ceny do jednotlivých příloh č. 1 až 9, které současné přiloží ke své nabídce.
Zadavatel požadujeme, aby doručené zboží na místo dodání, bylo rozděleno (např. krabicích) dle jednotlivých míst dle příloh č. 1 až 9.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Rostislav Šimon v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 19.05.2017 09:01:37

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 19.05.2017 06:15 Rostislav Šimon 19.05.2017 06:15 Rostislav Šimon právě zobrazena

Kontextová navigace