Domů  /  Zadávací řízení  /  SUZ, Dodávka docházkového…

Výpis systémových zpráv

SUZ, Dodávka docházkového systému, 8/2018

Systémové číslo: T002/18/V00056325
Zadavatel: České vysoké učení...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ECM System Solutions s.r.o. 28588266 Ne 477 600,00 577 896,00 12.09.2018 11:16:55
COMINFO, a.s. 63482576 Ne 677 633,00 819 936,00 11.09.2018 12:54:36
MC Systems & Services s.r.o. 28252063 Ne 352 447,00 426 460,87 11.09.2018 10:03:37
IKOS CZ, s.r.o. 64048276 Ne 591 308,80 715 483,65 10.09.2018 14:04:36
Cloud 2 Air s.r.o. 04643852 Ne 388 650,00 470 266,50 12.09.2018 10:33:17
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva MC Systems & Services s.r.o. 28252063
Datum uzavření smlouvy 17.09.2018
Celková smluvní cena bez DPH 352 447,00
Celková smluvní cena s DPH 426 460,87
Sazba DPH v % 21,00
DPH 74 013,87
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Docházkový systém
bez DPH 30 946,80
s DPH 37 445,63
sazba DPH v % 21,00
DPH 6 498,83
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka docházkového systému na SÚZ ČVUT


Položky předmětu:
- Název: Docházkový systém
- Kód z číselníku NIPEZ: 31711310-9 - Systém pro zaznamenávání docházky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 31711310-9 - Systém pro zaznamenávání docházky
- Popis: Základní požadavky:

1) Potřebujeme obsloužit 22 vchodů umístěných na 16 pracovištích SÚZ v Praze a Kladně (s konektivitou do ČVUT-sítě). Tyto vchody jsou většinou vstupními recepcemi nebo vrátnicemi jednotlivých pracovišt (menz, kolejí, budovy ředitelství, atd.) popř. zadními vchody do budov. Vchodové/docházkové terminály jsou součástí dodávky. Pokud nabízený systém umožňuje provoz na cizích terminálech v podobě web-aplikace, je možné počet dodávaných terminálů snížit na 12ks s tím, že 10 míst bude obslouženo terminály zadavatele (RaspberryPi, 7" display, čtečka karet, linux + web prohlížeč).

2) Dodané terminály a SW musí plně podporovat rozdílně stanovené týdenní pracovní doby na jednotlivých pracovištích zaměstnavatele a jednotlivých zaměstnanců s evidencí všech dob evidovaných v souladu s právními předpisy, s návazností na "nárok na stravenky".

3) Není přípustné zavedení výhradně vlastních digitálních identfikátorů zaměstnanců (chip, karta), dodané terminály musí byt kompatibilní s ČVUT-kartou/chipem (standardní RFID).

4) Každý dodaný terminál musí mít minimálně 6 volitelných akcí při průchodu (příchod/odchod/lékař/oběd/…), fyzická realizace není striktně stanovena (dotykový display, tlačítka, ...). Předpokládá se montáž terminálu ve svislé poloze na zeď.

5) Dodaný systém musí podporovat export dat do mzdového a personálního systému ČVUT v Praze (Elanor EGJE). Propojení s EGJE musí být součástí nabídkové ceny.

6) Dodaný systém musí být možné navázat na místní Active Directory (maily, telefon, ...), případná cena licence musí být součástí nabídkové ceny.

7) Dodaný systém musí být umožnit navázání na informační systém Usermap-ČVUT (Oracle-DB s uživateli a rolemi) , případná licence musí být součástí nabídkové ceny.

8) Vzhledem k rozdílně stanoveným týdenním pracovním dobám na jednotlivých pracovištích zaměstnavatele a jednotlivých zaměstnanců potřebujeme mít možnost definice minimálně 25 typových šablon stanovené týdenní pracovní doby (plně individuální kalendáře nejsou vzhledem k počtu zaměstnanců reálné). Pokud jsou tyto šablony licencovány samostatně, musí být licence pro minimálně 25 šablon součástí nabídkové ceny.

9) Dodané terminály musí mít ethernet-port s podporou PoE.

10) Nabízený systém musí být licencován pro minimálně 350 zaměstnanců, musí obsahovat minimálně 5 licencí pro personální úsek a minimálně 3 servisní licence pro správu ICT

11) Nabízený systém musí umožnit dle nastavených práv plnou editaci záznamů (personální úsek) a průběžný read-only náhled (vedoucí zaměstnanci na své podřízené zaměstnance, jednotliví zaměstnanci).

12) Systém musí umožnit filtraci záznamů dle jednotlivých pracovišť, dle zvoleného časového období a dle stanovené mezní hodnoty základních parametrů (např. úhrnná odpracovaná doba, limit celkových přesčasových hodin atd.)

13) Součástí cenové nabídky musí být cena instalace, základní konfigurace systému, základního školení pracovnic personálního úseku (max. 5 osob), zaškolení ICT pracovníků (max. 5 osob) a systémová podpora při náběhu systému včetně podpory při tvorbě základních šablon.

14) Dodaný systém musí mít dostupnou online-nápovědu.

15) Serverová část (včetně uložených dat) bude provozována na HW ve vlastnictví SÚZ ČVUT (Win-server 2016 ve verzi DataCenter) - serverový HW není součástí poptávky. Pokud by dodaný systém vyžadoval jiné serverové prostředí popř. placenou SQL-databázi, musí být v nabídkové ceně zahrnuta licence na provoz tohoto prostředí na dobu min. 10 let. Ceny lze kalkulovat s využitím školních cen, např. MS Select.

16) Pokud by clientská část vyžadovala instalaci podpůrného SW (s výjimkou OS MS-Windows a MS-Office), která je samostatně licencována, musí být cena této licence v počtu 100PC na min.10 let součástí nabídkové ceny.

17) Součástí nabídkové ceny musí být programová/datová podpora na min. 12 měsíců zahrnující i všechny nutné aktualizace vynucené změnami legislativy.

18) V nabídce musí být nabídková cena jednoznačně rozdělena na čtyři části: cena dodávaného HW (terminálů), cena za licence, cena za roční maintenance a cena za instalaci, výchozí konfiguraci a školení.

19) Cena roční programové podpory (maintenance) nesmí přesáhnout 20% ceny výchozí ceny licence (viz. předchozí bod) a musí být minimálně po dobu 5 let stejná (s výjimkou případného navýšení o inflaci)

20) Dodavatel v případě realizace dodávky bude akceptovat pravidla pro práci s osobnímu údaji zaměstnanců SÚZ ČVUT (GDPR), tuto akceptaci potvrdí uzavřením zpracovatelské smlouvy se SÚZ ČVUT nejpozději v den instalace serverové části dodávaného systému.

21) Realizaci pdodávky předpokládáme ve třech fázích: serverová část + pilotní provoz na 3 lokalitách (3 terminály), ve druhé fázi plné nasazení na všech lokalitách s připravenou infrastrukturou, ve třetí části nasazení na zbývajících lokalitách.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Vaníčkova 315/7, Praha 6
Ulice: Vaníčkova 315/7
Obec: 160 17 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 17.09.2018
Předpokládaná doba plnění do 31.12.2018
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace